❅Gothic Lolita Winter Session❅

Witajcie!
Jakiś czas temu byłyśmy z koleżankami na zimowej sesji zdjęciowej. Udałyśmy się do parku gdzie  było po prostu przepięknie. Ogółem zima, o ile jest śnieg, jest cudowna!
Przygotowałam stylizację w stylu lolicim, bardziej chyba gothic lolita :3 Moim zdaniem zdjęcia wyszły super ale oceńcie sami :D
Hello!
Some time ago I was on winter photo session with my friends. We went to the park where it was just beautifully. Winter is wonderful! Of course, if there is snow.
I prepared stylization in lolita style. I think in gothic lolita style :3 In my opinion photos came out great but judge it themselves :D


Kliknij w zdjęcie aby powiększyć :)
Click on picture to enlarge :)

I love this picture ^_^
~Fairytale 

Dress - Restyle.pl
Shirt - Mohito
Shoes - local shop
Tights - no name
Wig - Holycreep
Bow - Reserevd Kids


❅Photographer:   https://www.instagram.com/wikxa_official/   ❅
❅My top three photos of all session here:   https://www.instagram.com/luucy_chan/ ❅

Taak... wiem, że trochę dużo zdjęć ale nie mogłam się zdecydować xD
Yeah ... I know that a lot of pictures but I couldn't decide xD

To be written!

Komentarze

  1. Sesje zdjęciowe są zawsze piękne ♥ A Tobie cudownie w tej peruce *-*

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, też chcę taką perukę;c

    Ktoś obs/obs; kom/kom? Zapraszam
    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww cudowna sukienka, czyżby bodyline? Moim marzeniem jest mieć jakąś lolicią sukienkę/spódnicę, ale ceny mnie przytłaczają. :< Cudowne zdjęcia, bardzo ładna peruka! C:

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Sukienka jest z Restyle.pl Cenowo było całkiem spoko, a w momencie wycofywania kosztowała tylko 60 zł chyba ;_;
      Ale produkty z bodyline jak najbardziej mogę polecić bo sukienki mają świetną jakość ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne włoski :)
    Widzę, że masz super zimowy klimat ;)
    Dodaję do obserwowanych!!
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia!
    Z początku myślałam że te włosy są prawdziwe, bo tak bardzo do ciebie pasują!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor tej peruki jest prześliczny:D I przynajmniej włosy wyglądają naturalnie!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo! Takiego faszyn bloga to ja mogę paczeć c(*O* c)!!!!!!!
    Jaka ty śliczniutka jesteś awww aww!
    Obserwuję cię kruszynko!!!!

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz:D
    Bardzo fajne zdjęcia :D
    Śliczna stylizacja:D

    odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeeeeeeeeej *.* cudo, cudo, cudo ♥♥♥
    uwielbiam tę stylizację, super się wczułaś w swoją rolę :D
    peruka genialna ♥♥♥
    Buziolki :***
    zapraszam na nowy wpis ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Mają swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko prezentuje się genialnie na tle śniegu! super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie, a zdjęcia cudne! Piękna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawaii *-* Ślicznie wyglądasz! Cudowne zdjęcia :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są świetne, ale musiałaś strasznie zmarznąć :) Masz cudowne włosy ♥♥♥
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dużo śniegu ♥ ładnie zdjęcia :)

    EGZEMPLARZ, BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetna sesja ! Wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. szczególnie to zdjęcie gdzie rozsypujesz śnieg jest magiczne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne zdjęcia
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Ja też kiedyś zrobiłam lolicią sesję na blogu, tylko że wyglądałam raczej jak classic albo retro lolita :D ogólnie to uwielbiam lolity, jestem fanką Yousei Teikoku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu piękne zdjęcia :)
    A ta peruka idealnie nadałby się do moich charakteryzacji :)
    Czekam na kolejne posty!! - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D :*
      Już wymyślam kolejne sesje ^^

      Usuń
  22. Pod ta sukienkę przydałoby się więcej pufu- szkoda, że ciężko znaleźć i kupić dobrej jakości halki stacjonarnie, bo albo za drogie albo nie takie jak chcemy- jednak mimo to sukienka jak i cała stylizacja prezentuje się świetnie, uwielbiam połączenie pastelowych kolorów z czarnym <3 Mam nadzieję, że nie było Ci tam za zimno i się nie rozchorowałaś, bo na zdjęciach masz tak mało warstw ;-;
    Pozdrawiam
    ~!
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Nie, nie rozchorowałam się :D Zaraz po sesji wskoczyłam w kurtkę xD
      Co do halki, rzeczywiście ciężko jest znaleźć, a ceny też nie zachęcają :( Na ale może za kiedyś się skuszę na tą z bodyline? :D

      Usuń
  23. Śliczne zdjęcia! Wyglądasz super! Od zawsze mega podobał mi się styl Lolita, jednakże do mnie raczej nie pasuje :c
    ~ szaryprostyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka. <3 Gdzie ją zamawiałaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ceny ale coś w granicach 150-200 zł na Restyle.pl
      W czasie wycofania była za ok 60zł :/ Mają ciekawy asortyment, gorąco polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz