♫Bal Gimnazjalny 2016 w Kigurumi♫ + w Kiguru do szkoły!

Ohayo! Dzisiaj wpadam z nieco szalonym postem :D Zapewne większość z Was miało już bal gimnazjalny albo inny. Jednak balu szóstych klas nie wspominam jakoś szczególnie. Natomiast tegoroczną imprezę zapamiętam na pewno. Wytańczyliśmy się, wyszaleliśmy, najedliśmy. No i... ubraliśmy kigurumi ^^
 
Wszyscy rozprawiali w szkole o nadchodzącym balu, ja jakoś niezbyt chciałam iść. I tak sobie zażartowałam do koleżanek, że pójdziemy w kiguru, tylko, że one wzięły to bardzo na serio. Więc koniec końców trza było iść :3 Oczywiście poszłyśmy na bal w sukienkach, zatańczyć poloneza, na parkiet i do zdjęć, wiadomo :)
 Kolega też dał się namówić i zabrał kiguru, więc była nas czwórka. Później przebraliśmy się wszyscy i pobiegliśmy na parkiet, no było bardzo zabawnie :D Na pewno przykuwaliśmy uwagę, ogółem wszyscy odebrali to pozytywnie, fajna sprawa ^^ No i udaliśmy się na dwór na małą sesję. Ja boso, szpilki zostały gdzieś pod ławką po tym jak zdjęłam je na parkiecie ;)

Ten bal na pewno zapamiętam na długo. No i będę trochę tęsknić za byłą klasą i szkołą...

W piżamie do szkoły!?
Następnego dnia, korzystając z faktu, że lekcje są już luźne, zabrałyśmy kiguru do szkoły. Namówiłyśmy też koleżanki aby zabrały jednoczęściowe piżamki :D Na lekcji się przebrałyśmy, a potem wyszłyśmy tak na przerwę. No cóż, tego dnia w szkole były już pierwsze i drugie klasy. Trochę się naśmiałyśmy z niektórych osób, które po prostu zatkało. Reakcje ludzi są najlepsze. Choć zostałyśmy okrzyknięte 'petshopami', -pozdrawiam -.-"
 Kigurumi to fajna sprawa, a tak mało osób o nich słyszało. Na koniec posta: odważnym gorąco polecam wybrać się na spacer w kiguru. Tylko nie w gorące dni!
 
Bye

Komentarze

  1. Yay, zawsze chciałam kigurumi ale jakoś szkoda mi zawsze pieniędzy :(

    Zapraszam st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z początku też było szkoda, szczególnie martwiłam się, że go nie wykorzystam. Jednak zważając na obozy czy konwenty, nie żałuję zakupu ^^
      Już do Cb idę :D

      Usuń
  2. Świetny pomysł xD Na pewno wygodniej było niż w sukience ;)
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pozytywnie :D Na moim balu gimnazjalnym jedyną atrakcją były odwiedziny panów policjantów, więc niezbyt wesołe wspomnienia... Także gratuluję pomysłowości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem, że bardzo ślicznie układają się te wasze kigurumi! Mój egzemplarz zamówiłam na allegro...i tak koszmarnie na mnie wygląda T^T
    Blog mnie zaciekawił, więc zyskujesz nowego obserwatora! <3
    Skromnie pozwolę cię zaprosić do siebie...po dwóch latach dodaje nowy post i chyba zacznie się w końcu coś dziać :D
    http://saika-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huh...dlaczego nie mogę zaobserwować...nawet nie ma tego wigeta po zalogowaniu ;-;

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie :* Co do kiguru to są bardzo luźne, ja jeszcze zamówiłam za duże bo nie było rozmiaru i trzeba się przyzwyczaić do noszenia xD Nasze wszystkie są z kiguru.pl :)
      Zaraz wpadnę do Cb :) Co do wigeta nw czemu zaraz sprawdzę.

      Usuń
    3. Ten problem wystąpił w każdym blogu i na razie nie wiadomo czy google to naprawi, stworzyłam tymczasowy wiget ;)

      Usuń
  5. Genialna inicjatywa :) Zazdroszczę! Mało kto ma okazję na imprezę tego typu w czymś innym niż strój formalny, o kigurumi już nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ciekawe, kigurumi mogą pełnić również rolę wspaniałego kostiumu także poza domem. Dzięki charakterystycznemu wyglądowi, kombinezony onesie możesz wykorzystać jako idealny ubiór dla maskotki promującej Twoje wydarzenie czy produkt – dzieci na pewno będą za nimi szaleć, choć zapewne zainteresują też wielu dorosłych. Użycie kigurumi ogranicza właściwie tylko Twoja wyobraźnia i kreatywność. sklep oferuje wiele wzorów onesie w różnych wariantach kolorystycznych. W naszym sklepie kigurumi na pewno znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz