DIY #3 Legginsy w nietoperze na Halloween


Witajcie!
Z racji tego, że niedługo Halloween, postanowiłam zrobić kolejne DIY. Tym razem wykorzystałam legginsy, które w sumie ubierałam tylko na podwórko itp. Inspiracją dla mnie były rajstopy w nietoperze zauważone gdzieś w otchłani internetu. Na początku miały być one tylko na Halloween-ową noc i gdy praca mi się znudziła, kończyłam je trochę na odwal. Mimo wszystko efekt końcowy jest o tyle dobry, że wykorzystam je do nie jednej stylizacji. (^ω^)

Samo wykonanie jest bardzo proste. Najpierw drukujemy szablony (dowolny wzór, w tym przypadku nietoperze o różnych rozmiarach). Następnie wycinamy środek. Przygotowujemy farby (ja używam akrylowych, które się nie spierają) i gąbeczkę, którą będziemy je nakładać. No i jeszcze taśmę, za pomocą której przykleimy szablon do legginsów. Polecam nakładać farbę na ubranych legginsach, a pod spód podłożyć ręczniki kuchenne aby nie ubrudzić nóg.
(Do farby, która jest lejąca nie używałam wody, a pędzelkiem poprawiłam to co wyszło nie wyraźnie.)
Po wypełnieniu szablonu odrywamy go z taśmą. Otrzymany wzór polecam wysuszyć suszarką. Zaoszczędzimy czasu, a wzór się nie rozmaże ;) Czynność powtarzamy ile razy chcemy. Ja postanowiłam, że będzie kilkanaście nietoperzy o różnych rozmiarach. Jeśli macie pewność, że nie ubrudzicie legginsów - możecie wykorzystać 1 szablon kilka razy.
 
Legginsy przed i po (◕‿◕✿)
Po zdjęciu. Zaznaczę, że pomimo pomalowania farbą, po wypraniu ani niczego nie zafarbowały ani się nie sprały. Chyba jedyną wadą jest to, że w pomalowanych miejscach są dość sztywne ale to w niczym nie przeszkadza.
Mam nadzieję, że spodobało Wam się moje DIY. Zachęcam do zobaczenia poprzednich postów i komentowania. Jest coś co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu? 
Do Zobaczenia! (⌒▽⌒)☆

Komentarze

  1. Boszcze *-* czekam na takie w wersji końskiej xd
    Pozdro :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz