★Podsumowanie Roku 2018★ Najlepsze wspomnienia i nowe marzenia!


Hej!
W ostatnim dniu 2018 przychodzę z postem, w którym postaram się zawrzeć wszystko co było dla mnie w tym roku ważne. 
2018 był rokiem przeciwieństw. Był pracowity, a zarazem leniwy. Jeśli chodzi o szkołę i naukę, czasami wręcz dobijającą, napracowałam się. Pomimo tego pierwszy raz nie odebrałam świadectwa z paskiem. Zrealizowałam jednak postanowienie o średniej 4.5 :D   Natomiast jeśli chodzi o pasje i samorozwój wydaje mi się rokiem leniwym i odmiennym od 2017. Mimo to zrealizowałam parę celów, a resztę przekładam na za chwilę witany 2019.

Mój 2018:

  • Dla rocznika 2000 była to fala osiemnastek. Moja była pierwszą wśród znajomych. Przyznam się, że obawiałam się tego dnia ale moja rodzina o wszystko zadbała. Dostałam cudne przyjęcie, kreację i tort marzeń! 
 
  • Od cioci i chrzestnego dostałam moje pierwsze profesjonalne łyżwy figurowe, są niesamowite!

  • Udało mi się wybrać na kilka sesji zdjęciowych. Tworzyłam piękne kreacje i makijaże. Stanęłam również po drugiej stronie jako fotograf oraz opanowałam pracę ze statywem i samowyzwalaczem.

  • Z przyjaciółkami zrobiłam cudowną sesję konkursową, gdzie zajęłyśmy całkiem ładne miejsce.
  • Zmieniłam kolor włosów i to nie raz :D

  • Tworzyłam dekoracje i rysunki :3

  • Poleciałam samolotem do Warszawy, gdzie spędziliśmy z chłopakiem świetny weekend i odwiedziliśmy najlepszy escape room.


  • Jeśli chodzi o osiągi sportowe to udało mi się znowu wygrać zawody powiatowe. Zdobyłam złoto na 100 m, w skoku w dal oraz w sztafecie drużynowej. Niestety poziom wojewódzki jest dla mnie za trudny, gdyż niczego nie trenuję. Jednakże fajnie było startować w gronie takich zdolnych dziewczyn. Choć przeżyłam szok hahah :D Nie udało mi się zrealizować postanowienia o biegu na 10 km ale co się odwlecze to nie uciecze! 
  • W wakacje przyjechała do nas kochana przyjaciółka z daleka, a potem odwiedziłyśmy ją w majówkę <3

  • Wyjechałam na moje pierwsze samodzielne wakacje wraz z moim ukochanym. To był cudowny wyjazd. Zakochałam się w Międzyzdrojach. Dodatkowo taki wyjazd i wszystkie wydatki na własnej głowie bardzo usamodzielniają
.
  • Zakochałam się <3 Cieszę się, że cały rok mogłam spędzić u Twojego boku. Dziękuję!
  • Zakończenie roku wiąże się także z naszą rocznicą, gdzie pojechaliśmy na cudowny wyjazd do Trójmiasta. Nie mogło zabraknąć odwiedzin Parku Oliwskiego i kawy w Costa Coffe!
 
Dodatkowo:

  • Mój Instagram osiągnął pomad 1k obserwujących :D Tak samo YouTube.
  • Zdałam egzamin na prawo jazdy!
  • Byłam na Musicalu "Lalka"
  • Wkręciłam znajomych w miłość do gier planszowych.
Na 2019 marzę o:


  • Ożywieniu bloga!
  • Zrobieniu tatuażu *_*
  • Pojechaniu na jakieś fajne eventy, konwenty.
  • Zakupie rolek moich marzeń.
  • Lepszej figurze i kondycji :D
  • No i oczywiście dobrze zdanej maturze!

Tak więc dziękuję Ci 2018 roku za wszystko co dobre, byłeś piękny. Dziękuję też wszystkim osobom, które się do tego przyczyniły. Dziękuję też czytelnikom, że dzięki Wam mogę pisać bloga, uwielbiam to! 
Drogi roku 2019 obyś był równie owocny i szczęśliwy :D
Do napisania!
W nowym roku ;)

Komentarze

  1. Cudownie spędzony rok a kolejny możemy uczynić jeszcze lepszym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że Twój 2018 był bardzo udany :) Życzę, aby Nowy Rok był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś super udany rok... Życzę jeszcze bardziej udanego 2019 roku. beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tych osiągnięć 😘
    Dopiero teraz do mnie dotarło że rocznik 2000 r. Już jest pełnoletni -staro się trochę z tym czuje 😉😆
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 😘
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale przepiękny tort! Zazdroszczę :D Widać, że zeszły rok był pełen wrażeń :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      2018 był inny od poprzednich ale w większości w dobrym tego słowa znaczeniu ^^

      Usuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia! Piękny miałaś ten tort urodzinowy i super łyżwy ;)
    Gratuluję 1k obserwatorów na Instagramie i YouTube oraz życzę, aby marzenia na 2019 się spełniły :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tort! :D
    Też jestem z rocznika 2000, ale obecnie mnie przeraża to, że rocznik 1999 kończy 20 lat i zaraz będzie na to nasza kolej. Jak ten czas szybko leci.



    swiatwedlugkasi.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne podsumowanie, naprawdę piękne :) Widać, że czerpiesz radość z drobnostek i że każda chwila jest dla Ciebie ważna! Cudownie, bardzo inspirujesz :) Wspaniały tort, łyżwy to idealny prezent, sama chciałabym taki dostać! :) fantastyczne zdjęcia widać na nich pełno miłości, pasji i przyjaźni :) życzę Ci aby ten rok był niesamowity pełen niezapomnianych marzeń :) aby spełniły się wszystkie twoje marzenia!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę spędziłaś cudownie zeszły rok. Życzę ci aby ten był jeszcze lepszy, żebyś jeszcze więcej osiągnęła i więcej marzeń spełniła. Oj zrobiłaś mi smak na ten prześliczny tort.

    Pozdrawiam kochane
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, miałaś świetny rok, zwłaszcza osiemnastkę! Oby 2019 był taki sam, a nawet lepszy!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz