✿W Kręgu Inspiracji #1 - Lolita & Pastele✿

Ohayo!
Właśnie naszło mnie do napisania tej notki. Za chwilę Nowy Rok, w sumie nie wiem kiedy skończę ją pisać. Moją ostatnią zajawką trwającą przez kończący się rok 2015 były kolory pasteli. W tym roku doczekałam się też moich pierwszych lolicich sukienek. Ogólnie podsumowanie roku można by napisać dłuuuugie ale ja powiem tylko tyle, że rok 2015 był dobry i liczę, że 2016 będzie jeszcze lepszy!
Nie przedłużając przedstawiam wam garstkę inspiracji:
Pastelowe spódniczki to coś w czym jestem zakochana! Taka spódniczka to moim zdaniem podstawa całego stroju.
Buty to chyba ulubiona część mojej garderoby. Nie wiem skąd u mnie ta mania ale to trochę straszne xD
Co powiedzieć? Te pastelowe buciki są przeurocze <3
Jeżeli chodzi o górę, to w moim przypadku rządzą sweterki. Kurtek jest mały wybór i trudno coś znaleźć, a zimą cieplutki sweterek to raj. Niestety tu też jest problem. Czemu te wszystkie swetry są takie krótkie! =(
Teraz rajstopy, legginsy itd. W tym dziale moimi ulubieńcami są ocieplacze. 
Pastelowe włosy są cudne i szczerz chciałabym się tak pofarbować. Peruka to też spoczko alternatywa dla farbowanych włosów. Pastel lolity są przecudne ale też jest to bardzo odważny wizerunek. Moim zdaniem wygląda to pięknie ale łatwo przesadzić i tym samym popsuć cały efekt. Mimo wszystko wciąż marzę o loliciej, pastelowej sukienusi. <3

Mam nadzieję, że spodobała wam się notka. Postarałam się przekazać to w miarę estetyczny, miły dla oka sposób, więc posklejałam te małe kolaże. Zachęcam was do komentowania i zerknięcia na moje DIY.
Do zobaczenia!

Zdjęcia zaczerpnięte z google grafika, stron sklepów internetowych

Komentarze