ღ Manga Tag ღ



Ohayo! Dzisiaj przygotowałam Manga Tag. Mam nadzieję, że spodoba wam się ta notka. Powyżej macie zdjęcie mojej kolekcji (6 tom Ścieżek jest aktualnie u koleżanki). Dobra, zaczynamy 。◕‿◕。

1. Jaka była twoja pierwsza manga?
Moja pierwsza manga to "Pamiętnik Kociłapki" tom 3.

2.  Jaka była twoja najdroższa manga?
Moja najdroższa maga-"Gdy Zapłaczą Cykady" księga 1. Kosztowała 27.99 zł.

3. Jaka była twoja najtańsza manga?
Moje najtańsze mangi w cenie okładkowej to 19.90. Mam ich parę, a najtańszymi byłyby te, które kupiłam w promocji.

4. Jaka jest twoja najnudniejsza manga?
Moją najnudniejszą mangą jest "Girls und Panzer". Jakoś nie przypadła mi do gustu. 

5.  Jaka jest twoja ulubiona mangowa seria?
Mam kilka, które bardzo lubię, ale jeśli mam wybrać to będą to "Ścieżki Młodości".

6. Do jakich mang najłatwiej się przywiązujesz ?
Do romansideł szkolnych, mogłabym je czytać i czytać. Natomiast jeśli mam wybrać jeden tom, który jest dla mnie szczególnie ważny, to będzie to "Exitus Letalis" tom 1. Mam tam bowiem autograf od Katt Lett. 

7. Która z twoich mang nie posiada adaptacji anime?
Bodajże: "Pamiętnik Kociłapki", "Are you Alice?", "Orange", "Exitus Letalis" i jednotomówki.

8. Jaka jest najrzadsza manga jaką posiadasz?
Nie mam jakiś rzadkich mang, chyba wszystkie są teraz dostępne w sklepach internetowych.

9. Która z twoich mang została wydana dawniej a później odnowiona przez inne wydawnictwo?
Nie wiem czy któraś tak została wydana, raczej nie.

10. Jaka jest twoja najpopularniejsza seria mang?
Pewnie "Pamiętnik Przyszłości" lub "Madoka".

11. Jak jest najbardziej uszkodzona manga jaką posiadasz?
Większość moich mang ma trochę pogniecione obwoluty, ponieważ pożyczam je znajomym. Jak taga mangusia przejdzie przez 5-6 łapek to troszku się gniecie. Jeśli chodzi o coś bardziej widocznego to 2 tom "Hatsukoi Limited" ma na obwolucie plamę po rozlanym długopisie.

12.  Która z twoich mang ma najładniejsze rysunki?
Bardzo zwracam uwagę na kreskę w mangach, podoba mi się kreska w większości moich mang, jeśli mam jakąś wyróżnić, to będzie to "Orange".
 

13. Jaka jest najdawniej opublikowana manga jaką posiadasz?
"Pamiętnik Kociłapki" wydany w październiku 2011 roku.

14. Jaka jest najnowsza opublikowana manga jaką posiadasz?
Są to mangi wydane w grudniu 2015 roku.

15. Jaką mangę ostatnio kupiłaś?
Kupiłam w Empiku jednotomówkę "Konbini-kun".

To by było na tyle. Napiszcie jakie są wasze ulubione serie magowe :3 
Dziękuje Alex Blue, która zaproponowała mi ten Tag ;) 


Komentarze

  1. Ależ proszę bardzo :D Post zrobiony genialnie xd Pozdrawiam !
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz