❄Zimą w Kigurumi❄ Piżama Party w Parku...

Wiecie co zrobić w zimowy dzień?


Zima, spadł śnieg, a za oknem jest tak cudownie! Tylko, że zimno... Szczerze? Nigdy jakoś nie chce mi się wychodzić, jest mroźno, a w domu mogę oglądać anime popijając herbatką. Nie, nie, nie. Trzeba się przełamać.


Uwielbiam moje kigurumi, jest urocze i cieplutkie. Jednak nie ma gdzie go wykorzystać. Na piżamę za ciepłe, bo i tak muszę spać pod kołdrą. Biegać w nim można na konwencie lub obozie mangowym,  co poza tym? Strasznie chciałam je ubrać... czemu by nie na śnieg? Więc teraz tylko podzielić się pomysłem, "Robimy zdjęcia" - wymyśliła moja koleżanka.

  

Bieganie w piżamie po parku, w środku zimy, no cóż nie dziwię się, że ludzie troszkę dziwnie zerkali. Kiedy zawołałam do pewnej pani z psem, że niedługo Wielkanoc, olała mnie. Jakoś się jej nie dziwię xD

  


Więc jeśli macie kigurumi, to weźcie znajomych i poszalejcie w parku. Nie raz trzeba zaszaleć ;)
"Od szaleństwa do szaleństwa - takie jest życie!" ~Charles Dickens

 
 W sumie to nieźle zmarzliśmy, ale było zabawnie i miło ^^
Wspaniała sobota spędzona z szóstką wspaniałych osób. (Uwielbiam Was :*) 

Komentarze

  1. Było super xD czeba to powtóżyć... Też se załatwię kiguru i wezmę ,,porządny,, aparat :P
    Ps. Miny ludzi były bezbłędne xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, już się nie mogę doczekać aż wszyscy ubierzemy kigurumi <3

      Usuń

Prześlij komentarz