❁Ulubieńcy miesiąca - marzec❁ Wrotki SkatePro, Exid & Splendor




Witajcie! Pora na ulubieńców marca. Ten miesiąc jakoś wyjątkowo się dłużył, no ale spędziłam go całkiem aktywnie i pojadłam długo wyczekiwanego wielkanocnego mazurka *.* W tym miesiącu na rolkach zrobiłam ok. 44 km i chyba trzeba pobić ten rekord? :D

Cuś:
      
W tym poście zaczynamy od cusia :) Jako, że były święta wybrałam sobie prezent, oczywiście to bardziej zostałam dofinansowana, no ale taakie cudo musiało się u mnie znaleźć. Śliczne wrotki figurowe ze sklepu SkatePro, chciałam wrotki od dłuższego czasu ale ten kolor po prostu mnie skusił. Teraz trzeba nauczyć się na nich jeździć bo samo przymierzanie było niebezpieczne xD Mam nadzieję, że dadzą mi więcej możliwości niż moje rolki.


Jedzenie:
W tym miesiącu zajadałam się musli z jogurtem naturalnym. Tu musli, które akurat mam ale próbuję przeróżnych. Naprawdę takie śniadanie daje kopa na cały dzień. No i wspomnę o mazurku z kajmakiem, którego zrobiła moja babcia na Wielkanoc, był prze-py-szny :)

Piosenka:
W tym miesiącu trochę przekonałam się do żeńskiego kpop-u. Zazwyczaj brakuje mi w nim kopniaka, pazura, no ale trzeba przyznać, że Exid są świetne i zwracają na siebie uwagę. No i ich najfajniejsza piosenka: "UP&DOWN".

Książka:

Oczywiście następna część Harrego, a jakżeby inaczej : "Harry Potter i więźień Azkabanu". Uwielbiam tą serię :D

Coś Artystycznego:

Moja malutka kolekcja Promarkerów, a bez tych kremowych to nie wyobrażam sobie rysować ^^

Anime:
 
W tym miesiącu obejrzałam kilka serii ale najbardziej spodobało mi się anime: "Haiyore! Nyaruko-san" i oczywiście drugi sezon: "Haiyore! Nyaruko-san W". Mega zabawne, teksty najlepsze i bohaterowie zarąbiści. Uśmiałam się i mega polecam, zastanawiam się nawet nad cosplayem do Nyaruko ^^

Manga:
  
W tym miesiącu skompletowałam calutką serię "Orange". Kreska i fabuła wspaniałe, polecam gorąco! Teraz tylko czekać na anime ^^

Film:
 
Filmem miesiąca zostaje: "Jak się pozbyć cellulitu". Przezabawna polska komedia, na której uśmiałam się do łez xD

Gra:

Kto powiedział, że gra to komputerowa? Przedstawiam wam moją ulubioną grę karcianą. Uwielbiam, grałam w kilku turniejach i sędziowałam na mistrzostwach Polski. Kto jeszcze nie grał, a ma okazję niech zagra bo wciąga jak nie wiem i ogółem wygląda fajnie.

 To na tyle z tego miesiąca. Piszcie w komentarzach o waszych ulubieńcach, znacie którąś z tych rzeczy? Zapraszam do zerknięcia na inne posty, a może do zaobserwowania blogaska? To bardzo motywuje. 
Do napisania! 

Komentarze

  1. Czytając twój blog aż zachciało mi się znów oglądać anime xd Jesteś naprawdę niesamowicie przyjazną i pozytywną osóbką, mam nadzieję, że wrotki będą sprawowały się dobrze ;)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post~ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrotki są cudne, bałabym się je założyć, żeby ich nie zniszczyć (i przy okazji nie połamać sobie nóg ^.^ ). Może napiszesz recenzję "Orange"? Dużo słyszałam o tej serii i zastanawiam się czy po nią nie sięgnąć i może twoja opinia pomogłaby mi się zdecydować :) "Jak się pozbyć cellulitu" oglądałam i dziwiłam się, że Polacy zrobili tak dobrą komedię. Ogólnie wpis super :P
    Pozdrawiam
    sunny-snowflake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No jak się wywróciłam to tylko patrzałam czy wrotki całe, "pal sześć" ja xD Zastanawiałam się czy pisać recenzje mang, jakoś nie byłam pewna,ale w takim razie spróbuję napisać, tylko myślę, że na drugim blogu o książkach żeby nie mieszać zbytnio. Więc jak coś ;) :
      http://pasjaktoranieprzemija.blogspot.com/

      Usuń
    2. Chętnie odwiedzę ;) Ja tam u siebie wszystko mieszam, lubię mieć wszystko w jednym miejscy, niezaszufladkowane. Nie przepadam za jakimikolwiek etykietkami. Czekam na recenzję ;)

      Usuń
  3. Zawsze marzyłam o takich wrotkach. Jako dziecko miałam podobne, aż poźniej weszła moda na paskudne łyżworolki i ślad po moich wrotkach zaginął. :C
    Kurde, niedawno ogladalam całą serie HP. Z chęcią przeczytałabym jeszcze raz książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podobno wraca teraz moda na wrotki :)
      Co do HP to czytałam w podstawówce ale naprawdę fajnie wrócić. Nie posiadam bodajże dwóch ostatnich tomów więc biblioteko publiczna nadchodzę! :D

      Usuń
    2. No podobno wraca teraz moda na wrotki :)
      Co do HP to czytałam w podstawówce ale naprawdę fajnie wrócić. Nie posiadam bodajże dwóch ostatnich tomów więc biblioteko publiczna nadchodzę! :D

      Usuń
  4. Ktoś mi podeśle linka do tych cudnych wrotek? Szukałam wszędzie bo planuje takie kupić ale nigdzie nie mogę znaleźć xd Blog super 👍😘😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i chyba na chwilę obecną nie mają ich na stanie :(
      Za to sklep ma sporo wrotek, i polecam obserwować może pojawią się znowu ;) Link do sklepu:
      https://www.skatepro.com.pl/c61.htm

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Napisałam, że w sklepie SkatePro :)
      https://www.skatepro.com.pl/c61.htm

      Usuń
  6. ile dalas za wrotki ?°

    OdpowiedzUsuń
  7. ja znalazłam takie same za 300 zl :)) KUPUJE❤ PS. zrobisz oddzielny post o tych wrotkach ? Prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam w planach :) Muszę tylko najpierw skombinować sobie fotografa xD Chcę przy okazji połączyć to z czymś czego jeszcze u mnie nie było na blogu :D

      Usuń
  8. Dziękuję ! Dzięki Tobie znalazłam w końcu sklep z wrotkami ! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz