❀W Kręgu Inspiracji #2 - Pastelowe Buty❀


Ohayo! 
Dzisiaj postanowiłam stworzyć taką małą inspirację. Jak pisałam w ostatnim Kręgu Inspiracji, uwielbiam kolory pasteli. W tej notce rozwinę temat pastelowych butów. Postarałam się skleić to w kolaże aby wyglądało estetyczniej :)


Na początek urocze pastelowe buciki, w stylu Lolita. Są śliczne, przykuwające uwagę, a zarazem delikatne.
Najbardziej podobają mi się trzecie u góry, z Bodyline :)

Tu takie bardziej bootki na chłodniejsze dni. Najbardziej podobają mi się te fioletowe, mam podobne ale nie w takim ładnym kolorku.

Natomiast tutaj bardziej na sportowo, wygodnie, a zarazem słodko ^^ Czaję się na trampki w stylu tych na tęczowej platformie.

Na koniec kilka butów, które na pewno przykują uwagę. Kocham platformy, a w połączeniu z takim kolorkiem to już cudo *.* 

Liczę, że spodobała wam się ta króciutka notka.  Jeśli chcecie więcej sklejek to napiszcie, może zaproponujecie o czym? Które buty najfajniejsze? Zostaw po sobie komentarz ;)
Do napisania!
Zdjęcia zaczerpnięte z google grafika, stron sklepów internetowych

Komentarze

  1. Wow te butki są takie urocze!!! Ciekawe gdzie można takie kupić...
    Zapewne na ebayu xd tam jest wszystko xd Ciekawy post i takie zachęcające do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ogółem sporo jest między innymi ze sklepów: Bodyline i Dollskill

      Usuń
  2. te lolicie buciki sa jednak nie w moim stylu,ale wszystkie glanowate i trampkowate jak najbardziej. nie widzialam wczesniej mietkowych glanow i strasznie mi sie podobaja... chybataki moj must have na te wiosne lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm śliczne są, a ja od dłuższego czasu poluję a pastelowo-różowe glany :)

      Usuń
    2. Ja kiedys widzialam w jakiejs sieciowce. sinsey albo NY. ;)

      Usuń
  3. Zawsze chciałam mieć jakieś buty z bodyline czy dollskill, ale niestety są okropnie drogie. D:

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te z dollskill, co do Bodyline nie raz są bardzo duże promocje i darmowa dostawa, trzeba tylko upolować moment :)

      Usuń
  4. Butki cudne, szczególnie te pierwsze trampki *.* Super blog, musze zaglądać tu częściej ;)

    Zapraszam do mnie!
    sunny-snowflake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że zapisałam sobie wszystkie zdjęcia bo po prostu nie mogłam się oprzeć ^^ Kocham pastelowe kolory, a w szczególności ubranka w takich kolorach (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
    Pozdrawiam!~
    ☆Zakochałam się w Twoim blogu i zostaję na dłużej (◡‿◡✿)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastelowe kolory lubię, właśnie najbardziej letnią porą. Tu buty też ładne, sama bym sobie coś wybrała. Lubię też przeglądać oferty internetowych sklepów, ostatnio fajne koturny sobie na https://butymodne.pl/damskie-seastar-na-koturnie-c531.p210.f126.html upatrzyłam. Latem to różne buty można nosić i super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz