☀Podwójni ulubieńcy miesiąca - kwiecień & maj☀ Lolicia Sukienka, Beyond Two Souls & Soy Luna


Cześć! Coś ostatnio nie miałam czasu na pisanie,a nie mówiąc już o pomysłach :(  Dlatego teraz przychodzę do Was z podwójnymi ulubieńcami miesiąców kwiecień i maj! Jak gorące one były,a jakże istnie rolkarskie i wrotkarskie :D  Do tego było dużo leniuchowania, szczególnie w majówkę. Ogółem na plus i mam nadzieję, że będzie już tylko bardziej leniwie do wakacji ;)
Ubranie:
 
     
Tu ulubieńcami są moja pierwsza lolicia sukienka, w której pisałam egzamin gimnazjalny oraz urocze skarpetki, które ostatnio noszę do trampek. Strasznie lubię koronki i takie detale więc świetnie się sprawdzają do codziennych stylizacji :)


Cuś:

  
Cusiami są bransoletki i gumki w kolorze pastelowym oraz kwiaty bzu. Ostatnio jakoś po prostu muszę mieć coś na ręku xD Co do kwiatów bzu, to jedne z moich ulubionych. Kocham ich zapach, kolor i wygląd.

Kosmetyk:
 
Kolejny kosmetyk z serii UnderTwenty i kokosowy balsam do ciała, który pachnie po prostu świetnie.

Jedzenie:
Wreszcie zaczyna się sezon na truskawki *.* No i moje ulubione podanie tostów z czekoladą i truskawkami w sam raz po szkole.

Piosenka:

Ostatnio zakochałam się w twórczości dwóch wykonawców. Julii Marcell, (koncert był u mnie w miasteczku i strasznie żałuję, że odkryłam ją o miesiąc za późno)której piosenki po prostu kocham i wciąż nucę oraz zespół The Dumplings, których piosenki słucham na okrągło ^^

Serial:
 

No to teraz pora na coś czym w tych miesiącach żyłam :D Nadrobiłam wszystkie odcinki mojego ulubionego serialu: The Walking Dead i obejrzałam 1st sezon Fear The Walking Dead. Nie wspominając o wszelkich możliwych OVA-ch i dodatkach. Nie oglądam seriali ale ten skradł moje serce, fabuła jest genialna i co tu dodać? Glenn, Daryl, Carl ♥♥♥ 
Teraz na Disney Channel pojawił się nowy serial: Soy Luna, gdzie główni bohaterowie jeżdżą i tańczą na wrotkach. Jak dla mnie tematyka idealna! Wyczekuję kolejnych odcinków i nawet fabuła jest dość interesująca :3
Film:

Nie przepadam za filmami historycznymi czy wojennymi jednak Pearl Harbor jest świetny. Historia połączona w świetny sposób z niesamowitym, wzruszającym wątkiem romantycznym. Gorąco polecam!

Anime:

Noragami Aragoto, czyli kolejny sezon i jeszcze więcej boga Yato. Jedno z moich ulubionych anime. Zabawne, wzruszające i urocze. Jak dla mnie 10/10 :D

Manga:
  
Anime już oglądałam ale manga również jest świetna. Wyczekuję następnych tomów, jak na razie nr.1 do skompletowania :)
Gra:

Świetna gra, od kiedy 1st raz obejrzałam gameplay strasznie chciałam w nią zagrać. Jednak była strasznie droga. Będąc w galerii zobaczyłam ją za witryną i od razu poleciałam kupić. Ogółem trzeba być genialnym aby nie skumać, że kupuje się używaną grę xD Dopiero po zakupie mama spytała czy wiem, że to stoisko z używanymi grami :P Na szczęście wszystko działa i zaoszczędziłam pieniążki. Trzeba dokończyć grę ^^



To tyle w tych ulubieńcach. Wyjątkowo dużo tym razem wyszło kategorii ^^ Mam nadzieję, że się spodobało i zachęcam do pozostawienia komentarza. To bardzo motywuje :) 
Zapraszam też na mojego instagrama po więcej zdjęć :D
 Photobucket
Do napisania!

Komentarze

  1. Świetnie ! A gdzie zdjęcia z wrotek/rolek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Dam w następnym poście albo poświęcę temu cały post :) Jeszcze nw ;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie najbardziej urzekła mnie ta lolicia sukienka :*
    czekam na kolejny post i zapraszam do siebie:
    http://kosmita-internetowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju szkolne życie ! Mam pierwszy tom tej mangi i zastanawiam się czy nie obejrzeć teraz anime ^u^ A sukienka prześliczna *u*
    http://sakikosaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Anime świetne ;) Natomiast kiedy poznam serię poprzez mangę to najpierw wytrwale czytam mangę, ale znajomi nigdy nie wytrzymują i spoilerują ;.;

      Usuń

Prześlij komentarz