✰Zlot Fanów Harr'ego Pottera - Zjazd Czarodziejów 2016✰


Cześć! Dzisiaj opowiem trochę o zlocie fanów Harr'ego Pottera, na którym byłam w te wakacje.
Zlot miał miejsce w Warszawie i odbywał się w dniach 19-21 sierpnia. Organizowany był przez Świstoklik Team. Była to jedna z fajniejszych moich wakacyjnych atrakcji. No ale po kolei...
Na zlocie miałam dwa dni pomagać organizatorom, a jeden dzień postanowiłam zobaczyć z perspektywy ucznia. Już na samym początku oczywiście nie obyło się bez problemów, bałam się, że się spóźnię przez korek na autostradzie. Koniec końców po przejechaniu ok. 300 km, dotarliśmy lekko spóźnieni (i tak dziękuję rodzicom, że ze mną pojechali ^^ ). Zdążyłam na szczęście aby wykonać moje zadanie. Jakie? Tu przejdę do pierwszego dnia :)
Pierwszy dzień, zwany Dniem Rona rozpoczynał się jak wszystkie, otwarciem „Hogwartu”, rejestracją i potem uroczystym rozpoczęciem zjazdu. Oczywiście każdy uczeń, mógł poczuć się jak w książce i założyć na głowę Tiarę Przydziału ^^ Po przydziale, każdy z Domów udał się pod opieką perfektów na lekcje, a pozostali uczestnicy na warsztaty. Nasi nauczyciele prowadzili zajęcia z: Zielarstwa, Obrony przed czarną magią, Zaklęć i Opieki nad magicznymi stworzeniami. Później odbył się Konkurs Cosplay i nadszedł czas Szukania Horkruksów. Podczas właśnie tej atrakcji grałam Szarą Damę i mogłam się trochę podroczyć z naszymi drogimi uczniami. Heh ;) Uczniowie również napisali Sumy oraz konkurs wiedzy, a na koniec udali się na podsumowanie dnia do Wielkiej Sali.
Drugi Dzień-Hermiony wyglądał podobnie, tylko że zamiast Horkruksów odbył się mecz Quidditcha. Na zlot przybyła Warszawska drużyna-Warsaw Mermaids! Tego dnia byłam uczestnikiem i poczułam się jak uczennica Hogwartu :D
No i dzień trzeci. W Dzień Harrego zamiast turnieju Quiditcha odbył się Tórniej Trómagiczny. Niestety nie dane było mi pomagać, gdyż musiałam wcześniej wyjechać do domu :(
Mimo wszystko na zlocie doskonale się bawiłam. Było wiele dodatkowych atrakcji takich jak: pokaz sów, wystawcy, możliwość pójścia do Dziurawego Kotła na pyszne Piwo Kremowe (mniaaaam *.* ) albo na sok dyniowy. Mam nadzieję, że uda mi się pojawić na kolejnej edycji! :D
Kilka linków oczywiście:
http://zjazdczarodziejow.pl/
https://pl-pl.facebook.com/Swistoklik.team/
Fotki ze zlotu: https://www.facebook.com/Bzicool/

Jako, że opiekunowie mieli czadowe bluzki i peleryny, po powrocie z koleżanką-pomysłodawcą zrobiłyśmy małą sesję ^^
  
 
ps. I tak, wrotki muszą być xD
Do napisania!

Komentarze