♣The Circle of Inspiration #4 - Halloween 2016 - Creepy Cute♣

 Dawno już tu nie był nowych inspiracji cnie? :D No to lecimy! 
W związku ze zbliżającym się Halloween jak zawsze przygotowałam "kolaże" najbardziej inspirujących mnie rzeczy. Uwielbiam mroczne klimaty i bujne dekoracje. Co do mody... sami zobaczcie ;)
A lot of time has passed without new inspirations. Is not? So let's go!
In conjunction with upcoming Halloween I prepared photo compilations of the most inspirational things. I love dark climates and creative decorations. What about fashion... have a look ;)

Kilka genialnych, nie banalnych makijaży *.*
A few brilliant, orginal makeups *.*


No nie ukrywajmy... to ma w sobie coś uroczego xD
Isn't it so cute? xD

Sukienki, które na pewno przyciągną uwagę ;)
These dresses certainly attract the attention ;)

Urocze rajstopy czy torebki to świetny dodatek co nie? :D
Cute thights or backpaack is a perfect addition. Isn't it? :D

Świetne pomysły na dekoracje *.*
Great ideas for decorations. *.*

Photos used in compilations from Google and shops pages

Leave a comment :)
To be written!

Komentarze

  1. Ah te inspiracje są niesamowite! Co do makijażu najbardziej przypadł mi do gustu ten z białymi soczewkami, jest w nim coś magicznego. Sukienki oraz dodatki podbiły moje serce, ostatnio szaleje na punkcie ubrań z motywem takich "oczek"
    Śliczny blog, zostanę tutaj na dłużej <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże są przepiękne :D Uwielbiam takie inspiracje :3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle♦♣

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że tatuaże są naprawdę fajne. Bardzo podoba mi się ta rozkloszowana błękitna sukienka! A do tego te rajstopy w podobnym odcieniu i można szaleć!

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta niebieska sukienka jest chyba najlepsza :)
      Dzięki za komentarz :D

      Usuń
  4. te makijaże mnie przerażają :D chyba nie chciałabym spotkać osoby tak pomalowanej w nocy na ulicy :D uciekałabym gdzie pieprz rośnie :D ale to chyba o to chodzi :D
    pozdrawiam www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :D No tak, szczególnie w nocy jest to straszne ;)

      Usuń
  5. nie obchodzę halloween ale fajny post :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rajstopy, torebki, błękitna sukienka, spódnica w nietoperze totalnie podbiły moje serce *-* A w szczególności T-shirt z saccstry's aww cudo O(≧∇≦)O
    Ogółem świetnie przygotowany post, fajnie dobrane rzeczy i ogółem podoba mi się ^^
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miły komentarz na moim blogu!~💛
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli mamy podobny gust :D
      Nie ma za co :3

      Usuń

Prześlij komentarz