♣Green Zombie♣

Cześć! :D
Dzisiaj kolejna jesienna stylizacja. To chyba jedyna pora roku, w której ubieram się głównie w ciemne kolory. Zielony pasuje tu idealnie ^^ Dodatkowo miejsce, które znalazłyśmy z koleżanką nadało zdjęciom magicznego klimatu *.*
ps. Mam nadzieję, że zdążę napisać wszystkie posty przed końcem jesieni bo za oknem pada pierwszy śnieg xD
Hi! :D
Today I publishing next autumn stylization. I think this is probably the only season where I wearing dark colors. Green fits here perfectly ^^ Additionally, the place which we found with my friend it's amazing. It gaves photos a magicla climate *.*
ps. I hope that I have time to write all posts before autumn end because the first snow is falling outside xD

This is my favorite session ^^

pps. My three favorit photos are on Instagram ;)

Mam nadzieję, że ootd się podobało :) Czekam na komentarze! :D
I hope you like my ootd :) I'm waiting for your comments! :D
To be written!

Komentarze

  1. Super stylizacja, a krajobraz za tobą dodaje im klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy, ale te zdjęcia pięknie wyszły *-* Mają niesamowity klimat, zazdroszczę, że masz koleżankę, która może Ci robić zdjęcie. W moim przypadku chyba będę musiała powoływać się na swoją 7 letnią siostrę >//<
    Stylizacja bardzo mi się podoba, kocham Martensy <3
    Czekam na więcej sesji jesiennych :3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kolejne niebawem ^^
      Porobiłabym Ci zdjęcia ale do Holandii kawałek mam :(

      Usuń
  3. ojej zdjęcia są cudne! obserwuję:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, zakolanówki mnie skradły ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne zdjęcia :) Miejsce rzeczywiście fajne.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ale i osobiście było by zimno
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno ciekawie, chociaż przy zdjęciach jest jeszcze nad czym pracować
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jeśli masz jakieś rady/ sugestie to chętnie wysłucham ^^

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia. Jesteś taka ładna *.*
    Posypał trochę śnieg i tyle :D
    Już się świąt nie mogę doczekać.
    Ciekawy blog. Chętnie zaobserwuje :)
    Zapraszam do mnie -->Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo ^^
      Już po śniegu śladu nie ma xD

      Usuń
  10. Jak tu pięknie i jaka cudna stylizacja
    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja, a Ty ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza, zakolanówki -awesome :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Świetne stylizacje <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! So cool look!
    Have a great day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. zazdroszcze dziewczynom ktore maja kogos kto pomaga im w prowadzeniu bloga robiac zdjecia. mi tylko selfcie zostają, bo wyprowadzajac sie do Holandii zostawilam wszystkich w Polsce ;C
    i chyba chciałabym Cie poprosić byś oddała mi swoje włosy <3takie gęste i długie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Haha :D Moje włosy naturalnie są straaasznie pokręcone xD Uwielbiam mieć je proste ale 3 godzinki stania przed lustrem mnie od tego odpędzają ;)

      Usuń
  16. Super stylizacja! bardzo mi się podoba zwłaszcza twoje zielone zakolanówki wpadły mi do oka *.* mam tylko czarne ale planuję zakupić jakieś właśnie kolorowe :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz