✎Recenzja maseczek PEEL-OFF z Rossmana

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z małą recenzją maseczek typu Peel-Off dostępnych w Rossmanie. Pod lupę wzięłam produkty trzech różnych firm. Wszystkie kosztowały w granicach 2-3 złotych więc nie jest to drogo jak za takie ułatwienie pielęgnacji twarzy :)  No ale po kolei, najpierw w skrócie - Co? i Jak?


Peelingi mają na celu oczyścić naszą skórę z martwych komórek mogących zatykać pory i pomóc utrzymać skórę w nieskazitelności. Wpływa to na skórę też w sposób wygładzający i wyrównuje jej koloryt. 
Czym różni się peeling peel-off od pozostałych? Mianowicie to peel off w dosłownym tłumaczeniu znaczy oberwać, łuszczyć się, odrzeć więc możemy sobie w łatwy sposób wyobrazić jak ma działać tego typu maseczka. Ma ona charakterystyczną, żelową konsystencję zastygającą od razu po nałożeniu na skórę. Gdy zastygnie wygląda jak przezroczysta, błyszcząca powłoka, którą należy zdjąć (zazwyczaj schodzi w jednym kawałku). W tym momencie odrywane są w raz z nią obumarłe komórki naszego naskórka. Twarz wystarczy tylko przemyć tonikiem. Jest to metoda, która nie zabiera nam dużo czasu, a daje świetne efekty i jest zalecana 1/2 razy w tygodniu (szczególnie w strefie T).


Wszystkie maseczki sprawdzają się w swoim zastosowaniu, oczyszczają skórę i pozostawiają ją gładką. Jednak są pewne wady i zalety, które minimalnie wpłynęły na moje odebranie produktu.



Maseczka od Efektimy w porównaniu do dwóch pozostałych zawiera "porcję" na raz, gdzie u reszty pakowane są one po dwie maseczki. Dobrze pozbywa się zanieczyszczeń skóry jednakże miałam wrażenie, że w porównaniu do poprzednich wyrywa drobne włoski twarzy co mnie troszkę zaniepokoiło. Zapach ma bardzo przyjemny co umila nakładanie produktu. Oceniam ją na takie 4 na 5 ;)

Kosmetyk od firmy Rival de Loop również sprawdza się w swoim zadaniu. Jest on na dwie aplikacje i świetnie oczyszcza. Jednakże tutaj też miałam wrażenie, że bardziej niż w produkcie Bielendy "czepia" się włosków. Minusem jest też, że zapach szału nie robi w porównaniu do konkurencji. Oceniam go na 4 na 5 jak wyżej :)

Produkt Bielendy chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Maseczka skutecznie pozbywa się zanieczyszczeń, zaskórników. Skóra jest gładziutka i ma najlepszy ze wszystkich cudny ananasowy zapach. Jest przygotowana na dwa zastosowania i nie wyrywa żadnych włosków. To ją postanowiłam zakupić ponownie i stosować regularnie. Polecam! 5 na 5 ^^



To już koniec tego posta, mam nadzieję, że się  spodobał :D Maseczki typu Peel-Off jak dla mnie sprawują się świetnie i będą stosować je dalej. Czekam na Wasze komentarze :3
Do napisania!

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe maseczki :D
    Nie używałam ich nigdy :*

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna recenzja, bo zawsze wybieram takie maski w ciemno. Jak zużyję te nowe, to kupię sobie tą z Bielendy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maseczki już używałam i jestem zadowolona. Świetny post.
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O muszę spróbować tą z Bielendy. Bardzo lubię tą firmę. Mam z nią do czynienia od niedawna i póki co jestem z niej zadowolona. Polecam z niej peelingi! :)

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      W takim razie muszę zerknąć na te peelingi bo też lubię tą firmę ;3

      Usuń
  6. Miałam tą z Bielendy - u mnie też się sprawdziła ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Blog *.*
    Warto na niego wejść <33
    Co powiesz na wpln obs ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne maseczki :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także mam maseczkę z Bialandy jest świetna! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam maseczkę Bielendy i byłam z niej zadowolona :) Najlepsza jest jednak ich czarna maska nawilżająca i oczyszczająca. Polecam spróbować :) Lubię też maskę oczyszczającą Bani Agafi, bo jest bardzo skuteczna i dobrze się ją zmywa.

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bardzo, bardzo przydatna recenzja! Jutro kupię tą maseczkę z bielendy

    ditagsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co raz więcej osób robi sobie maseczki. Większość właśnie poleca te drugą i trzecią :)
    Ciekawa recenzja. Muszę kiedyś sama spróbować tego trendu i zobaczysz czy maseczki to rzeczywiście taki HIT :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię sprawdzać co ludzie polecają xD Inaczej pewnie nie kupiłabym np. mojej ukochanej pomadki z Lovely ;3

      Usuń
  13. Maseczki wydają się być interesujące :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz