✎Recenzja maseczek PEEL-OFF z Natury


Witajcie!
Dzisiaj znowu przychodzę do Was z recenzją paseczek typu peel-off. Tym razem wzięłam pod lupę te dostępne w Drogerii Natura. Nie przedłużając, zapraszam! :D


W skrócie co i jak o tej metodzie pisałam: TU

Pierwszą maseczkę musiałam testować dwa razy bo miałam do niej mieszane odczucia. Maseczka od Perfecty, wyciąga zanieczyszczenia dość dobrze, radzi sobie ze słabszymi zaskórnikami. Natomiast przy jej nakładaniu podrażniała ona do tego stopnia, że byłam cała "zapłakana". Piekła ona w skórę, drażniła oczy i nos, potem twarz,po zdjęciu, była zaczerwieniona.
Przy drugim zastosowaniu już tak bardzo nie drażniła. Mimo wszystko wydaje mi się dość dobra. Oceniam na 4/5 :)

Drugą testowaną maseczką była ta z firmy Marion. Tutaj pisze, że maseczka jest na 3 użycia dzięki zakręcanej tubce. Moim zdaniem nawet na 4 czy 5 zastosowań. Jednakże mimo, że wyciąga słabsze zaskórniki i ma przyjemny owocowy zapach, nie urzekła mnie specjalnie. Tubka, która ma ułatwić używanie jest jak dla mnie utrudnieniem w nakładaniu i zajmuje to więcej czasu. Maseczkę mimo to oceniam na 4/5 ;)

To by było na tyle w tym poście, dziękuję bardzo za przeczytanie ;)
Korzystaliście z owych maseczek albo kosmetyków typu Peel-off? Dajcie znać w komentarzach! :D

Chcę Wam również podziękować za naprawdę dużą aktywność w poprzednim poście! <3
Do napisania!

Komentarze

  1. Miała tą pierwszą :) Jest świetna, polubiłam ją :) Mnie nie podrażniła w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajna ^^ Szkoda, że mnie podrażniała bo też bym polubiła :)

      Usuń
  2. Ciekawe maseczki, ale założę się, że ta pierwsza na pewno by mnie podrażniła.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, myślę, że jak masz delikatną, wrażliwą skórę to tak :(

      Usuń
  3. Nie stosowałam tych maseczek :( może kiedyś spróbuję

    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool post ^_^ Your blog it's super cute ^_^ I like your blog... :)

    Follow for follow? If you want lieve comment on my blog and i follow you back <3

    New post on my blog http://lucy--chan.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, moja mama lubi te maseczki z Perfecty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie rzadko kiedy uzwam takich gotowych maseczek ;p jakos jestem zwolenniczka domowych sposobow hah ;p

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość mało czasu ale domowe sposoby są super :D

      Usuń
  7. Ja zaczęłam ostatnio kupować takie maseczki ale tych dwóch jeszcze nie testowałam :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks like a really great products! I'd like to try it))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam tego typu maseczek, ale wydają się dość ciekawe :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super test! Chętnie wypróbuję tą maseczkę z Marion :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam, ale kusi mnie ta maseczka z Marion :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tej z perfecty i całkiem dobrze się u mnie sprawdziła ;)

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używałam niestety żadnej z nich. Jednak bardzo chwalę sobie maseczkę gruszkową z Perfecty no i oczywiście jeśli chodzi o Peel Off to uwielbiam te z aktywnym węglem.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam pierwszą i była całkiem całkiem :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O moja mama ich używa! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zdecydowanie wolę maseczki domowej roboty. Od pewnego czasu staram się unikać tych kupnych ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :D Chciałabym znaleźć więcej czasu na tak owe :3

      Usuń
  18. Tych jeszcze nie używałam ale miałam podobną i szału nie robiła :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Też używałam tego typu maseczki, ale nie widziałam po dłuższym stosowaniu już prawie żadnych efektów

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz