Back to school 2015 - Zeszyty DIY #2


Ohayo!
Właśnie rozpoczyna się nowy rok szkolny. Znów musimy zaopatrzyć się w podręczniki, przybory i oczywiście zeszyty. Ja moje postanowiłam wykonać samodzielnie, niech chociaż one wyglądają po mojemu. Naprawdę tak niewiele trzeba aby troszeczkę umilić sobie naukę... albo może jeszcze kota?  (^・ω・^)
Do stworzenia własnych zeszytów nie potrzeba wiele rzeczy. Potrzebujemy czyste zeszyty (polecam te papierowe, nie śliskie) oraz najzwyklejsze przybory typu: kartki, kredki, klej, nożyczki, mazaki (ja zastosowałam Promarkery <3), linijka, a reszta wedle uznania.

 Tyle kolorków znalazłam.

Ja inspiracji szukałam w internecie. Jak już znalazłam jakiś fajny tekst to wymyślałam do niego obrazek. 
Oto efekty mojej pracy:










Moi ulubieńcy to pomarańczowy i jasnozielony, a który jest waszym faworytem? (o⌒.⌒o)

Załączam jeszcze moje zeszyty z zeszłego roku:




Zachęcam was do komentowania i oceniania.  
Do zobaczenia!

Komentarze

Prześlij komentarz