✎O trzech takich co z domu uciekły, czyli jak dobrze spędzić weekend w Warszawie

Cześć!
Dawno nie pisałam posta, w którym mogłabym się od tak po prostu wygadać. No i mam teraz na to okazję! Chciałbym Wam opisać jedną z fajniejszych atrakcji, na które się załapałam w ostatnim czasie. No i może podsunąć całkiem kreatywny sposób na spędzenie czasu ze znajomymi? ;)

No ale od początku, czyli co i jak, na co, po co :D W wakacje była u mnie przyjaciółka, która mieszka, od kiedy się wyprowadziła, kilkaset kilometrów ode mnie. Nie widziałyśmy się ze cztery lata, a dogadywałyśmy się pomimo obaw cudownie. No i wiadomo jak to jest, niestety była na krótko i wizyta kończyła się rozpaczą. Widywać kogoś ważnego tylko raz do roku w wakacje to tak trochę słabo. Jednakże Wiktoria wpadła na świetny pomysł, spotkajmy się z nią w Warszawie bo i my i ona mamy tam świetne połączenie pociągiem. Tak też zaplanowałyśmy, że pojedziemy we trzy na Comic Con! 
Pomimo, że moja mama była pełna obaw, to gdy usłyszała, że i Weronika ma tam jechać, nie potrafiła mi zabronić. Dodatkowo Wiktoria świetnie zna Warszawę. Wystarczyło, że przez chwilę rozmawiała przez telefon, a my z Weroniką już zdążyłyśmy nie dopilnować przystanku dlatego szacun dla niej, że nas nie pogubiła ;). No ale trzeba było wszystko rozplanować, ogarnąć nocleg (w końcu wyszło tak, że spałyśmy u dalekiego wujka Weroniki), wybrać atrakcje, które w Warszawie chcemy odwiedzić, porezerwować to co potrzebne, sprawdzić połączenia itd. Krócej mówią wyjazd zaplanowany wręcz co do godziny, jednak uważam, że takie są najlepsze!
Typo na drugim planie wygrał hahah :D

Kocham podróżować pociągiem. Gdy nagrywałyśmy z  Wiktorią vloga to nasi współtowarzysze z przedziału dusili się ze śmiechu. Koniec końców, zamiast nagrywać zanieśliśmy się śmiechem xD Ogółem w pociągach fajnie poznaje się ludzi. Później wysiadłyśmy w Warszawie i spotkałyśmy na dworcu z moją Weronisią! No wcześniej jeszcze zostałyśmy spisane przez patrol szkolny w złotych tarasach, ponieważ uznano nas za potencjalne wagarowiczki i dzwoniono do naszych rodziców. Moja mama nie mogła ze śmiechu :D
Ogólnie cały piątek spędziłyśmy jeżdżąc w tą i z powrotem po Stolicy. Pojechałyśmy do Wrotkarni, gdzie jak się  okazało... kręcili serial. Także byłam statystką w Warsaw Shore,pozdrawiam xD  Wrotkarnia ma ogółem cudowny klimat, jednakże następnym razem zabieram własne wrotki bo żaden model nie spełniał tam moich oczekiwań. Trochę się nie najeździłyśmy prze plan filmowy ale przynajmniej było śmiesznie! Później udałyśmy się z Wiki kuzynami i ich kolegą do Escape Roomu. Uwielbiam tego typu atrakcje! I ogólnie w tym gronie spędziliśmy cały wieczór i było mega zabawnie. Chyba najlepszy dzień z wyjazdu ^_^  Było w nim też strasznie dużo jazdy komunikacją miejską i stwierdzam, że my z Wiką nie umiemy zachowywać się w tak owej poważnie hahah :D

Sobota, czyli cały dzień na Warsaw Comic Conie! Tu odsyłam Was do relacji z poprzedniego posta: 
Po powrocie z imprezy jeszcze wujek Weroniki podrzucił nas na łyżwy. Było fajnie, szczególnie, że mogłam podszkolić swój angielski ucząc jazdy uroczą parę z Grecji <3 Tylko te paskudne plastikowe łyżwy były po prostu... do... no sami wiecie! Już u nas w mniejszym miasteczku można wypożyczyć lepsze niż w Stolicy :/
Niedziela zleciała szybciutko. Rano pakowanie, łyżwy, podziękowałyśmy panu za gościnność, a chłopcy odprowadzili nas na pociąg. Kolejne godzinki jazdy i domek. W sumie w ciągu wyjazdu spałam strasznie mało ale wybawiłam się świetnie. I mega się cieszę, że czeka mnie znowu taki wyjazd przy okazji wiosennej edycji Warsaw Comic Conu. Tylko tym razem w jeszcze większym gronie :D
Koniec <3

Komentarze

  1. Super fotki !!!!
    miłego dnia ;)
    zapraszamy do nas - https://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że weekend się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie spędziłaś weekend i świetnie, że udało Wam się spotkać :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjazd udany! Bywa w Warszawie dość często, u kuzynki i cioci ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. super! ja się w sobotę wybieram do wawy :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa to chyba moje ulubione miasto, widze ze dobrze sie bawiliscie :D
    (mega slodkie sa te uszka tak btw!! ;) )
    Cieplutko pozdrawiam i jakbyś była chętna na wspólną obserwację, to daj znać u mnie :)) http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam naszą stolicę! Fajne zdjecia :)
    Świetny post, czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wypad kochana, oby takich więcej :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  9. So much fun! Awesome photos to keep the memories alive.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "statystka w Warsaw Show" :) wariatki jesteście... trzymajcie się razem, bo to najważniejsze, pielęgnujcie to! :) Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze no nie mogę, że się na taki plan załapałam, no za dobrej sławy to to nie jest ale co mi tam xD :D

      Usuń
  11. ładne zdjęcia :)
    http://dizzyfashion1.blogspot.com/2017/12/paszcze-w-panterke-i-cetki-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w Warszawie mialam okazje byc tylko jeden jedyny raz i tak mi sie tak podobalo! to jest miasto w ktorym na pewno kiedys zamieszkam
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno byłam w naszej stolicy... :/ Chyba sto lat temu :D

    Pozdrawiam, poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warszawa niby taka wielka i wszyscy sie nia maxymalnie jaraja... jednak mnie nigdy za soba nie pociągnęła. Miasto jak miasto. Bardziej porusza mnie Krk badz Poznan.
    Niemniej jednak fajnie spedzilyscie czss,a to najwazniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków niewątpliwie piękny, w Poznaniu okazji być nie miałam jeszcze :)

      Usuń
  15. W Warszawie niestety nigdy nie byłam. Ale będę na pewno! Świetny post i mega zdjęcia <3 Zazdroszczę takiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrotkrnia musi być fajnym miejscem :D nie wiem czemu za każdym razem gdy jestem w Warszawie wybieram Złote Tarasy, Nowy Świat i Wisłę, może czas na coś nowego :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i ciekawy post. Cieszę się, że milutko sobie spędziliście czas :D
    Pozdrawiam i obserwuję ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blog is so cool and girly ! I love it! xx

    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.

    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  19. super! ja Warszawę odwiedzę dopiero w wakacje :)

    Zapraszam na nowy wpis po bardzo długim czasie nieobecności :) będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ;) Chyba mnie namówiłaś żebym pojechała wreszcie do Warszawy bo jeszcze jej nie miałam okazji zwiedzić :D kiedyś się muszę zebrać w takim razie :D

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/2017/12/blog-dalej-zyje.html#links

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz