TAG: 100 PYTAŃ, KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE

Cześć! Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na 100 pytań. Jest to mój pierwszy TAG i mam nadzieję, że się spodoba. Pora odpowiedzieć szczerze i od serducha. ;)


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Na to pytanie bardzo trudno odpowiedzieć. Nie jestem w stanie wybrać jednej rzeczy. Moim zdaniem to, że żyję szczęśliwa w otoczeniu rodziny jest największym szczęściem. Najszczęśliwsze rzeczy jakie mnie spotkały to to, że poznałam 9 lat temu wspaniałą i oddaną przyjaciółkę, która zawsze jest przy mnie oraz spełniłam fragment marzenia odwiedzają parę miejsc na Ziemi. 
Norwegia 2014 <3

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Zamkniętej, za duuużo horrorów obejrzałam.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Zawsze, te tycie buteleczki są urocze. Dają to biorę ;)

4. Czy musisz być cały przykryta kołdrą?
Tak, nawet jak jest za gorąco. Wtedy wolę otworzyć na noc okno i być przykryta. Tylko jakimś magicznym sposobem, kołdra i tak ląduje w nocy na podłodze. :P

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Nic mi o tym nie wiadomo. Wiem natomiast, że jeden uratował mi życie kiedy za bardzo rozpędziłam się na rolkach. :D

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Nie, nigdy mi się nie zdarzyło. Chyba, że te z McDonalda?

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Gdyby te pszczoły miały mnie pożądlić to zdecydowanie wolę niedźwiedzia. Jednak oba przypadki byłyby straszne. ;.;

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Uwielbiam! To super sposób żeby niczego nie zapomnieć. Chociaż ja mam taki dziwny zwyczaj, że wszystko zapisuję na paragonie. Tak, na paragonie ;) Czasami pójdzie się na przerwie do Lidla (wcale, że nie!), a paragon w piórniku to całkiem niezłe miejsce dla ważnych notatek.

9. Czy masz piegi?
Niestety nie. Piegi są cudowne i urocze! 

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Nie, nie zawsze. Czasami nawet robię brzydkie, głupie miny. :P

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Jestem na tyle cierpliwa, że trudno znaleźć jakąś dziwną rzecz. Naprawdę nie wiem...

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Oj, a żeby to raz! Tak, liczyłam nawet "tiptopki" w drodze ze szkoły do domu. Wiecie stópka za stópką. 

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
To się chyba każdemu zdarzyło nie? :P

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, i mam nadzieję, że nigdy mnie to nie spotka. Fu!

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Tak, ale ja nie umiem tańczyć. ;.;

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Jak byłam w 1-3 podstawówki to niestety tak. Ale ten zmazywalny długopis był chyba dobry? Bleee... :P

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Tylko z dakimakurą Ourell'a z Exitus Letalis ^^ 

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie pamiętam. Wprawdzie mierzyłam je przed remontem ale pamięci za dobrej to ja nie mam.

19. Piosenka tygodnia.
Ostatnio strasznie pokochałam K-pop, a szczególnie Block B <3

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Nie, dlaczego? Moim zdaniem każdy powinien ubierać się tak jak mu się podoba.

21. Czy nadal oglądasz bajki?

Zdarza się, jak młodsze rodzeństwo ogląda to czasami się dosiadam. Oglądam za to Anime, które wile osób nie wiem czemu nazywa bajkami. ;.;

 22. Jaki jest Twój ulubiony film?
Szczerze? Nie mam ulubionego filmu. To te, które zapadły mi w pamięci: "Bez twarzy",  "The Ring", "Oculus". Jest ich wiele, zwłaszcza horrorów. Em... ale chyba dam tu komedię: "Kochanie, poznaj moich kumpli".

 

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Po co zakopywać? Schowałabym w szafie pod ciuchami, w tym  bałaganie i tak nikt nie znajdzie. xD

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?

Różnie...kompot, sok.

25. Ulubiony sos do nugetsów?

Nie wiem jak się nazywa, ale ten z Maka albo czosnkowy do wszystkiego.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Ja jem wszystko. Jak można pomarzyć to pyszna kaczka w sosie słodko-kwaśnym.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

Nie potrafię oglądać filmu kilka razy, po czasie bym nie mogła na niego patrzeć... 

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?

Na święta wszystkich po policzkach.

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie, trochę szkoda bo myślałam nad wstąpieniem.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?

Nie.
31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Oj nie pamiętam. Muszę na jeden list odpisać.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?

Nie, nie umiem.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?

Nie mam jeszcze prawka, a by się na konwent pojechało...

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?

Nie mam prawka again.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?

Jestem tym wyjątkiem, który nie je kanapek. Jak już mam zjeść to z serem i sałatą lub z serkiem topionym. Zaraz! Jeszcze z czekoladą.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Jem jogurt albo Mleczny Start.

37. Kiedy chodzisz spać?

Normalnie po pierwszej w nocy, a w wolne to nawet po trzeciej.

38. Czy jesteś leniwa?

Niestety tak.

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?

Tu byłam bardzo pomysłowa, rodzina trochę męczyła się z wykonaniem. Najpierw: Fiona ze Szreka i Irma z Witch, potem jakaś wróżka. To zostało jako teraźniejsza miłość do Cosplayu.

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?



No to już wiem ;)

41. W ilu językach mówisz?
Komunikacyjnie to po polsku i angielsku. Uczę się Hiszpańskiego. Chciałabym mówić po Japońsku, znam tylko parę słów.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie, rzadko nawet jakieś kupuję.

43. Lego czy lincoln lego?
Ha ha, śmieszny jest. Mało zbierałam. Szkoda, że za moich czasów nie było Lego Friends. Jak mam wybierać, to chcę Anime Lego:

44. Czy jesteś uparta?

Bardzo. To pozytywna cecha?

45. Leno czy Letterman?

Wiem tyle, że to komicy...tak?

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?

Jak byłam mała u babci. Nie lubię seriali... Tak myślałam ale ostatnio odkryłam The Walking Dead. Kocham to! Polecajcie seriale o Zombiakach.

47. Czy boisz się wysokości?

Nie, marzę by skoczyć na bungee lub z samolotu (ze spadochronem!).

48. Czy śpiewasz w samochodzie?

Nie, rodzice by nakrzyczeli. Poza tym nie umiem śpiewać i śpiewam tylko jak jestem sama w domu.
 49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Nie. I wolę wannę.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?

Jak? Nie próbowałam.

51. Czy używałeś broni?

Wiatrówki i tej do painballa. 

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

Do dowodu. Rok czy dwa temu. Byłam jeszcze na zdj z siostrą i kuzynką.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?

Nie, czemu?

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?

Nie, cieszę się z nich. Stresuje to mnie czas szkolny.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?

Tak, najlepsze były z maliną i miętą. Ja nawet lepiłam pierogi.

56. Ulubione ciasto owocowe?

Tak, zjadłabym teraz.

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?

Malarką, czarodziejką i płatnym zabójcą.

58. Czy wierzysz w duchy?

Sama nie wiem...

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?

Tak, dziwne to...

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Nie, ale mogłabym brać codziennie tran. Skończył się i nie kupiłam ;.; (patrz punkt 38.)

61. Czy nosisz kapcie?

Rzadko.

62. Czy nosisz szlafrok?

Zdarza się.

63. W czym śpisz?

W piżamie.

64. Pierwszy koncert?

Nie jeżdżę na koncerty. Czekam na przyjazd moich idoli do Polski. Byłam na Wilkach, Lombardzie i kilku innych.

65. Superpharm, natura czy rossman?

Chyba Rossman.

66. Nike czy adidas?

Nike. Chyba, że adidasy od jeremy'ego scott'a.

67. Cheetos czy fritos?

Lay's ;)

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?

Słonecznik.

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?

Do teraz nie.

70. Czy brałaś lekcje tańca?

Jak byłam mała, hip-hopu.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?

Moje rodzeństwo jest młodsze więc nie myślałam nad tym. Mój brat będzie yutuberem. xD

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?

Tak ^^

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?

Coś było z takim konkursem ale nie pamiętam co...

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?

Chyba tak, raczej płaczę ze śmiechu lub smutku.

75. Czy masz płyty gramofonowe?

Nie mam.

76. Czy masz gramofon?

Nie mam again.

77. Czy palisz kadzidełka?

Nie, ale świeczki. "Świeczki cytrynowe z Japonii za Lidlem zamiast chodzić na lekcje".

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?

Oj, żeby to raz...

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?

Block B, Evanescence, BTS, Green Day, Big Bang, EXO, GOT7. <3 <3 <3

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?

Wanda i Banda.

81. Gorąca czy zimna herbata?

I tak wypiję... ciepła.

82. Cukier czy słodzik?

Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?

Tylko po Warszawsku i po Angielsku. xD

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?

Nie wiem... nie próbowałam.

85. Czy jesteś cierpliwa?

To zależy, raczej tak.

86. DJ czy zespół na wesele?

Chyba zespół.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Tak.

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?

Nie.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?

Nie lubię oliwek.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?

Niezbyt, chciałabym dostać maszynę do szycia.

91. Najlepsze miejsce na kominek?

W salonie.

92. Chcesz się ożenić?

Wyjść za mąż za Azjatę
.93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
Bieda, nie mam żony. ;.;

94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?

W takim fajnym koledze, podkładał mi prezenty na półkę. Pochwalę się nawet: był na moich urodzinkach, a ja na jego. ^^

95. Czy dążysz do celu po trupach?

Tak.

96. Czy masz dzieci?

Nie mam.

97. Czy chcesz mieć dzieci?

Za wcześnie na ten temat. Chyba...To zależy czy znajdę męża. Z resztą gdzie tu mowa o dzieciach, ja studia skończę w wieku 25 lat! Kiedy szaleć i cieszyć się młodością?

98. Ulubiony kolor?

Czarny, biały, pastelowy róż i błękit.

99. Tęsknisz za kimś teraz?

Tak, za wieloma osobami...

100. Czy chodzisz na fitness?

Nie.

Mam nadzieję, że się spodobało i dotrwaliście do końca. Ile dowiedziałam się o sobie odpowiadając na te nietypowe pytania. Niesamowite. Liczę na komentarze (to bardzo motywuje). Możesz dołączyć do obserwatorów by być na bierząco ;)
Poleci ktoś jakiś fajny TAG?
Do zobaczenia! ^^

Komentarze

  1. Wooow! Podziwiam,że chciało Ci się tyle pisać! :0 Odpowiedzi zacne jak zawsze :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pościk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że postanowiłaś napisać ten tag (świetne odpowiedzi xd)
    ヽ(*・ω・)ノ Jeśli czytasz mang to możesz zrobić Manga Tag :3 Na moim blogu masz pytania.: http://paczajom.blogspot.com/ Polecam i pozdrawiam 。◕‿◕。

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Sprawdzę dzisiaj, może będę w stanie napisać, bo czytam mangusie ;)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać ^^

      Usuń

Prześlij komentarz