❀Recenzja peruki z Holycreep!❀

Ohayo!
Dziś przybywam z moją pierwszą recenzją. W końcu odważyłam się na zakup pierwszej peruki. Mam w prawdzie jeszcze jedną do cosplayu ale to nic specjalnego. Natomiast cudeńko, które wam dzisiaj przedstawię na pewno zwraca na siebie uwagę (⌒▽⌒)☆

Zacznę od samego początku. Jak w tytule, perukę zamówiłam z polskiego sklepu Holycreep! Doszła szybko i zapakowana była dobrze więc nic nie było uszkodzone itd. Nawet nie była zbytnio poplątana.

   
   
Ma dwa urocze dopinane kitki. Są trochę ciężkie jednak to nie przeszkadza. Ten stojak z lampki xD

Teraz tak ogólnie to w przeciwieństwie peruki, którą mam do cosplayu, z tej nie wypadają tak włosy. Powiedziałabym nawet, że nie wypadają. Podczas czesania prawie nic mi nie wypadło. Dodatkowo włosy są bardzo gęste i miłe w dotyku. Jednak kiedy w wigu są kręcone włosy to nie polecam jakoś bardzo rozczesywać loków bo nie będzie to fajnie wyglądać ;.; Będę musiała ponaprawiać loczki przy pomocy prostownicy. Podobno nie szkodzą jej wysokie temperatury. Peruka ma cudowne kolory i jest mega urocza, idealna do stylizacji i cosplayu. W prawdzie do szkoły w niej nie pójdę ale przy innych okazjach jak najbardziej. Jestem zakochana! (♥‿♥)


  
Tak prezentuje się z kitkami i bez :3
  
I trochę dodatków ;) 

Reasumując jestem zadowolona z zakupu. Cieszę się, że mogłam moją pierwszą recenzję napisać tak pozytywnie. Do napisania! 

Komentarze

  1. Szalejesz :D peruka jest genialna, wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu promocyjnym :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się aby kupić od nich podobnego wroga jednak tego moętowegobz brązem. Przyznam ze ciekawie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peruka jest świetna. Też zastanawiałam się pomiędzy tymi dwoma, jednak w tej grzywka bardziej mnie urzekła (mam na myśli te dłuższe pasma po bokach):)

      Usuń
  3. Czyli wiem, gdzie kupować następnym razem wigi ;P
    Ps: Widziałam filmiki o prostowaniu i lokowaniu wigów wrzątkiem. Fajny efekt.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam o prostowaniu filmik u Alexy Poletti :)

      Usuń

Prześlij komentarz