☀W Kręgu Inspiracji #3 - Lato 2016 - Frędzle,Pompony,Falbanki,Koronki...☀

Cześć! Dzisiaj przybywam do Was z kolejnymi inspiracjami :D 
Wyjątkowo tym razem poczytałam o tym co promują gazety i media. W tym roku trendy dogoniły to co  osobiście mi się podoba dlatego strasznie fajnie szykowało mi się dzisiejsze "kolaże". Dominujące w tym sezonie rzeczy są w większości, tak jak lubię, urocze. Mam nadzieję, że sposób w jaki wszystko przedstawiłam będzie przystępny i miły dla oka. Nie przedłużając... zapraszam do dalszego czytania!
Wszędzie możemy dostrzec szał na boho sukienki, sukienki z koronki czy inne zwiewne, nieco "indiańskie" suknie. Dodatkowo modne są też suknie ślubne z tymi motywami. Zaobserwowałam, że większość sklepów od wejścia wygląda jak jedna wielka "koronka" ;)

Na pewno zwróciliście uwagę na wszechobecne sandały z pomponami. Internet oszalał na ich punkcie i powstało pełno tutoriali, jak takie wykonać w tani sposób. Mnie osobiście nawet się podobają o ile jest zachowany zdrowy umiar i autorzy nie przesadzili i ilością czy kolorystyką. Ogółem frędzle i pompony przewijają się w wielu motywach i nie tylko przy ubraniach.

Przeglądając katalogi i strony sklepów natknąć się można na mnóstwo bluzek z odkrytymi ramionami i ślicznymi koronkami. Bluzki z dekoltem carmen czy ala hiszpanka, występują w wielu kolorach, choć dominują barwy jasne.

Coś, co w tym sezonie szczególnie mi się spodobało, to szydełkowe bikini. Są one po prostu urocze i na pewno przyciągają uwagę.

Wśród sukienek, kombinezonów czy innych części garderoby przeważają śliczne, jasne kolory. Znaleźć można mnóstwo zwiewnych rzeczy czy też multum koronek, falbanek i kokard.

No i wiecznie występujące kwiatowe motywy :)
Musiałam też wcisnąć trochę więcej pasteli i koronek ;) Nadal dużo obuwia jest na platformie ale też sporo  jest sandałów na koturnie. 
Coś dla osłody i ochłody. Motywy jedzenia zaczęły też pojawiać się często w przedmiotach. Widzieliście już w basenach dmuchane donaty albo pizze?

I a propo motywów jedzeniowych, indiańskich i pasteli :3

To już wszystko w tych letnich inspiracjach. Mam nadzieję, że post się spodobał. Gorąco zachęcam do pozostawienia komentarza :) Podobają Wam się któreś z tych rzeczy? Jakie ubrania i przedmioty na lato preferujecie? 
Do napisania!

Komentarze