☀Back to school 2016 - Zeszyty DIY☀


Hejoo! Znowu powracam do Was z zeszytowym DIY. To już trzeci rok z rzędu kiedy tak owe wykonałam *dumna* :D Jednak w tym roku miałam w wakacje wyjątkowo mało czasu, zeszyty robiłam na szybko już we wrześniu, dlatego nie jestem z nich w 100% zadowolona. No ale ważna jest inwencja twórcza ;)

Nie przedłużając oto co i jak wykonałam:
Na pierwszym zeszycie od razu wiedziałam co narysować. Max, bohaterka świetnej gry "Life is Strange".
Co do następnych, jeśli ktoś nie potrafi rysować, można wydrukować obrazki. Grafiki zaczerpnęłam z Google Grafika. Niestety moja drukarka drukuje na niebiesko, bo tak. Więc musiałam wydruki pokolorować. Nie zabiera to tyle czasu co rysowanie, a zeszyty wyglądają oryginalnie :D
  
Znalazłam niestety tylko dwa zeszyty w matowych okładkach, więc musiałam kombinować. Na pierwszym napisałam motywacyjny cytat, a na resztę nakleiłam "kawaii" rysunki.
  
Z tych zeszytów nie jestem zbyt zadowolona. Szablon przyłożony tymczasowo do zeszytu "okropkowałam" na około. Ostatni jest całkiem, całkiem, jednak nie polecam robić tego farbą. Proponuję matową okładkę i mazaczek ;)
  
Pierwszy kotek narysowany białym mazakiem,a częściowo wycięty. Drugi zaś zeszyt postanowiłam obkleić starym kalendarzem, ponieważ nie podobała mi się okładka. Jak dla mnie jest zbyt przesadzony, no ale oceńcie sami :)
  
Na koniec zeszyty, które były idealne i ich nie przerabiałam oraz kawaii kotek :3

Zeszyty z tamtych lat:
http://lucy--chan.blogspot.com/2015/09/back-to-school-2015-zeszyty-diy-2.html

To by było na tyle, mam nadzieję, że post się spodobał :3 A Wy robiliście jakieś zeszyty lub inne DIY typu Back to school? Jak się czujecie po powrocie do szkoły? Liczę na komentarze :D 
Do napisania!

Komentarze

  1. Urocze zeszyty, awwww te kotki!! Obserwuję. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zeszyty *-* Najbardziej te trzy pierwsze :3 Bardzo podoba mi się też ten z napisem "Roller Skating" i wrotkami ^.^ Muszę gdzieś go poszukać w sklepach xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz