♕Castle Princess♕

Witam Was cieplutko w kolejnym poście ze stylizacją ^^
Za oknem prószy pierwszy śnieg, robi się zimno i pochmurnie. Chyba pora wyciągać kurtki zimowe, szale i rękawiczki... Jednak ja mam do opublikowania jeszcze stylizację na cieplejszą jesień :) Cieszmy się ostatnimi cieplejszymi dniami i spędźmy je aktywnie :D
U mnie otworzyli już lodowisko i tak myślę, że może by też tam zrobić sesję? Co myślicie? Ale to dopiero zimą :3
Dobra, to lecimy ze zdjęciami!

I welcome you heartily in my next post with stylization ^^
It's snowing lightly outside and it's getting cool and cloudy. Maybe  it's time to pull out winter coats, scarfs and gloves... But I have another one stylization for warmer autumn :) So let's enjoy latest days of a warm autumn and let's spend it active :D
At my place ice rink is already open and I thinking about making session there. What do you think about it? But not before winter :3
Okay so let's go to photos!

Wlecome to my castle... ♕

 
 
ps. My three favorit photos are of course on Instagram ;)
♕♕♕
The place where we were taken photos:  Here :)
♕♕♕
Coat - Stradivarius
Blouse - no name
Skirt - second hand
Tights - no name
Combat boots - STEEl , rockmetalshop.pl



Mam nadzieję, że ootd się podobało :) Czekam na komentarze! :D
I hope you like my ootd :) I'm waiting for your comments! :D
To be written!

Komentarze

  1. Jak ja się cieszę, że nie ma u mnie śniegu, chyba zamarzłabym :<
    Moim zdaniem sesja na lodowisku byłaby super pomysłem! Bardzo podoba mi się to, że swoje zdjęcia robisz w różnych ciekawych miejscach- ładnie to współgra ze stylizacjami.
    Sukienka, w którą jesteś ubrana jest prześliczna! Bardzo bym taką chciała <3
    Cudowne zdjęcia, przedostatnie podoba mi się najbardziej :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło^^ <3
      Nie mam sukienki lecz bluzkę i spódniczkę ale rzeczywiście się zlewają, za to wyglądają lepiej razem :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże zdjęcie przy drzwiach totalnie skradło moje serce *-* Zdjęcia mają piękny klimat i Twoja stylizacja świetnie z nimi współgra (nie wiem czy to się odmienia?) Na początku tez myślałam, że to sukienka, cóż czuję się oszukana C"": xD Myślę, że sesja na lodowisku byłaby dla Ciebie ciekawym doświadczeniem! Już nie mogę się doczekać jej efektów!(❁´◡`❁)
    Pozdrawiam cieplutko!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i kurtka bardzo fajna! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buty ;8
    lu-na-tyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Bluzeczka rewelacja. Mam bardzo podobną z SH :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka! I mam podobne buty :) Super stylizacja, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne buty, a pomysł z sesją na lodowisku jest super, też o takim myślałam, ale jeszcze nie wiem czy podejmę się takiego wyzwania :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia, nie mogę oderwać oczu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so cute! *-* Amazing outfit!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz