♠Colors of Autumn♠

Witajcie w już ostatnim ootd tej jesieni ^_^ Na zakończenie postanowiłam zostawić najbardziej jesiennie-klimatyczną sesję. W prawdzie ten przepiękny bluszcz już przekwitł ale od dwóch lat czaiłam się aby zrobić tam zdjęcia. Kolory są magiczne *.* Zakochałam się w tym miejscu i zdjęciach, jedyne co mnie denerwuje... było tak zimno, że mam nos czerwony niczym renifer xD
No dobra... więc zapraszam ♥

Welcome to the last ootd this autumn ^_^ At the end I decided to leave my most autumnal-climatic session. In truth, this beautiful ivy has already faded. I waited two years to take these photos. These colors are magical *.* I fell in love in this place and photos but I'm angry because it was so cold. I had a red nose like reindeer xD
Alright... let's go! ♥

This is a lovely place *.*
I love this photo ^_^
Of course more photos on my instagram :D

Jacket - FRODO!
Blouse - second hand
Skirt - no name
Knee socks - H&M
Shoes - Sequin
Bow - Reserevd Kids

Mam nadzieję, że stylizacja się podobała :D Czekam na komentarze i poże jakieś propozycje postów? ;)
I hope you like my stylization :D I'm waiting for your comments and maybe any proposals posts? ;)


To be written! 

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! W tej stylizacji wyglądasz genialnie a reniferowy nos tylko dodaje uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Great!!I love it!

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2016/11/night-routine.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukieneczka!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo twój blog :)
    Zapraszam na mój : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You look wonderful! I like the background of these photos and the contrast between red and green :) Happy weekend! xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz