★Podwójni ulubieńcy miesiąca - wrzesień & październik★ Promocje w Rossmanie, BrushMarkery & Tetcon



Witam w kolejnych ulubieńcach :) Były to dość specyficzne jak dla mnie miesiące, a może nawet przełomowe? Pierwsza klasa liceum czyli nowi ludzie, szkoła, miasto...
 Wrzesień był ciepłym i pięknym miesiącem, który kojarzy mi się głównie z czerwonym bluszczem, jabłkami i kolorowymi drzewami. Jest wtedy cudnie. Nagrałam pierwszy filmik na yt, nauczyłam się wcześnie wstawać... ogółem było ciekawie.
Co do października, zaczyna się wtedy robić zimno i deszczowo. Ciężko wyjść na wrotki przez leżące wszędzie liście. Jednak końcówka tego miesiąca była świetna, zakończyła się konwentem ^^ No i przygotowaniami do Halloween, które podłączę jeszcze pod tego posta bo mogę ; P


Ubranie:

Chyba wspomnę tu mój cosplay, który w końcu założyłam na konwent. Oczywiście broń rozwaliłam w drodze na pociąg *brawo* więc nie mam ładnego zdjęcia całości ale na pewno pojawi się za jakiś czas sesja :3
Oraz jedno z ulubionych OOTD ;) ^^

Makijaż:
 
Zechciało dodać mi się nową kategorię. Mój Halloweenowy makeup, który miał imitować odciętą głowę czy coś w ten deseń ;)

Cuś:
 
Taka urocza opaska do włosów z H&M :3

Oraz zarąbiste plakaty zakupione na Tetconie *.*

Książka:

W sumie jeszcze nie przeczytałam ale musiałam mieć ją a półce... brak czasu na czytanie to straszna rzecz ;.;

Kosmetyki:
 
 
 
Co do kosmetyków, zakupiłam kilka rzeczy na promocjach w Rossmanie. Pomadka z NIVEA ma cudny kolorek i ogółem świetnie się sprawdza, natomiast co do błyszczyka i linera z drugiego zdjęcia, to jestem średnio zadowolona. No i perełka tych zakupów: gel eyeliner z Maybelline New York *.* Obecnie mój ulubiony, długotrwały i łatwy w nakładaniu. Zaznaczę to, że jedynie to, że raczej używam swojego pędzelka, a tak to idealny ^^
No i jeszcze kupiłam krem do twarzy na dzień i odżywkę do paznokci, które też polecam. Zapomniałam o jeszcze jednej genialnej rzeczy... kurcze, będę musiała dać następnym razem (pewien perfum ^^ )

Film:
Znalezione obrazy dla zapytania nie oddychaj plakat
Znalezione obrazy dla zapytania nie oddychaj film
W ostatnim czasie dość często bywam w kinie, szczególnie na horrorach. Niestety większość rzeczy, które teraz puszczają są strasznie słabe :( Dlatego chcę wyróżnić film Nie Oddychaj. W końcu coś co trzyma w napięciu i ma dobry klimat. Polecam!

Coś artystycznego:

Rzadziej ostatnio rysuję ale do Empika ostatnimi czasy wprowadzili BrushMarkery i musiałam po prostu je wypróbować xD Macie powyżej mój szybki rysunek, mogłabym kiedyś napisać notkę porównując je do ProMarkerów. Mimo wszystko z zakupu jestem zadowolona (cena za sztukę ok. 10zł ). 

Anime:
Znalezione obrazy dla zapytania koutetsujou no kabaneri
Koutetsujou no Kabaneri - genialne anime, takie post-apokaliptyczne z wciągającą fabułą. Jeśli komuś podobają się steampunkowe klimaty i horrorki to warto zarknąć ;)
Znalezione obrazy dla zapytania tokyo ghoul
Tokyo Ghoul - nie wiem czemu tak długo zabierałam się do oglądania tego anime. Jak już zaczęłam obejrzałam oba sezony (drugi chyba lepszy xD ) i czekam na trzeci. Większość pewnie zna ;)

Manga:

Ostatnio pokochałam nową serię. Strasznie przypadła mi do gustu, tak trochę szkolne romansidło, życiowe, komedia... no to co najbardziej lubię :D Fabuła wciąga, kreska jest piękna, a postacie po prostu się lubi ^^ Wyczekuję kolejnego tomu z zapartym tchem :3

Gra:
Gierka karciana, w którą było zabawnie grać na wyjeździe integracyjnym nowej klasy ;)
No i jeszcze w tym miesiącu jak nigdy nagrałam się w mafię. Kocham konwenty!

Wydarzenie:
W ostatni weekend października byłam na Tetconie. Było świetnie, mega się ubawiłam. Dawno nie śpiewałam tak na karaoke i nie grałam tyle w mafię (do 6 rano xD ). Macie poniżej kilka fotek i polecam przybyć za rok :D
 
 
 


Strasznie dużo działo się w przeciągu tych dwóch miesięcy ale były one pozytywne i zleciały strasznie szybko. Mam nadzieję, że też miło spędzacie czas :)
Do napisania!

Komentarze

  1. Bardzo dużo ciekawych kategorii dodałaś do tych ulubieńców, ładnie się to prezentuje <3 Śliczny ten Twój cosplay, szczerze powiedziawszy kojarzę postać ale wypadło mi z głowy jej imię >///< Twój makijaż na Halloween musiał robić wrażenie na żywo, wygląda to bardzo realistycznie, jestem ciekawa jak uzyskać taki dobry efekt. Ta opaska z H&M wygląda bosko, też bym taką chciała ;-; Jeszcze nie obejrzałam tego anime, które polecasz, ale lubię te klimaty to z pewnością na dniach postaram się je obejrzeć :3 Bo może być faktycznie interesujące. Też kolekcjonuję tą mangę i od pierwszego tomiku skradła moje serce, uwielbiam takie lekkie tematy! <3 Ahh dobrze, ze się fajnie bawiłaś na konwencie, ja mam w planach jechać na Tetcon za rok :3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nyarko-san ^^
      Co do makijażu na żywo wyglądał lepiej, szczególnie jak było ciemni i miałam kaptur jednak mogłam użyć więcej światłocieni dla lepszego efektu *ot i klucz do sukcesu xD *
      Czyli widzimy się na Tetconie za rok :D
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  2. Śliczny cosplay! Kiedyś sama chciałam cosplay'owac (chyba tak się to piszę) postać z Fairy Tail, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej peruki :/ Świetny post i oczywiście zostaję z Tobą na dłużej. Dziękuję Ci bardzo, że również wpadłaś do mnie <3 Pozderki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy. Widzę sporo fajnych zdjęć, masz śliczne włosy :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Potter ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta charakteryzacja odciętej głowy *-* MożeSzkoda że wcześniej tego nie widziałam :/
    Książka jest świetna! Też zakupiłam co prawda jestem jeszcze w trakcie czytania, ale bardzo mi się podoba ^^
    I dziękuje za propozycje horroru, bo ostatnio mamy z przyjaciółką tak, że chociaż raz w tygodniu jakis oglądamy i nam się kończyły pomysły C:
    Pozdrawiam~

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ^^
      To fajnie, że książka Ci się podoba, muszę zacząć czytać w wolnej chwili ^^

      Usuń
  6. Jejku kocham Cię! Cudownie, że również pasjonujesz się Japonią. Uwielbiam spotykać takich ludzi. Pozdrawiam z całego serduszka!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy :) W najbliższym czasie muszę zakupić tą książkę i wziąć się za jej czytanie ;)

    Obserwuję i pozdrawiam :* https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Świetna seria, nic dodać nic ująć :D Uwielbiam wszystkie tomy ^^

      Usuń
  9. Podoba mi się OOTD. Książkę zamierzam przeczytać, zabieram się za to od dłuższego czasu, ale u mnie w Anglii nadal są kosmiczne ceny niestety. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że mówisz tu o ulubieńcach z wielu różnych dziedzin i nie skupiasz się tylko na jednej :) Co do książki- koniecznie przeczytaj jak najszybciej! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ^^
      Wiem muszę przeczytać xD

      Usuń
  11. Makijaż świetny! Moim zdaniem oddawał to, co miał oddawać :D

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz