♤Rabbit from Neverland♤

Witam Was w kolejnej stylizacji, nadal jesiennej lecz nieco bardziej magicznej :)
Piękna złota jesień powoli przemija ale nadal jest pięknie. Może trochę bardziej deszczowo i chłodno... Nie przedłużając zapraszam na sesję, podczas której czułam się jak króli z krainy czarów ^.^ 
Hello everyone in my next stylization, still autumn but a little bit more magical :)
Beautiful gold autumn slowly passes but is still amazing. Mayby a little more rainy and coldy... Not prolonging I invite you on session. During photos I felt like a rabbit from Wonderland ^.^

I hope you like it ;)

 
  
 
Other photos on Instagram... :*

Coat - Stradivarius 
Hoodie - PaperCats.pl
T-shirt - TATUUM
Skirt - C&A
Knee socks - no name
Shoes - Puma
Bow - Reserevd Kids

To be written!

Komentarze

  1. ŚWIETNA STYLIZACJA :)ZDJĘCIA ODDAJĄ CAŁY JEJ KLIMAT :) DOBRA ROBOTA KOCHANA ;)
    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, jest taka kawaii <3 ! Nie wiem czemu ale Twoja bluza od razu skojarzyła mi się z Touką z Tokyo Ghoula :D Kiedyś własnie przeglądałam stronę, na której ją zakupiłaś i zastanawiałam się nad zrobieniem tam zakupów. Przeurocze zdjęcia :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ Uwielbiam Toukę :D
      Co do strony mam z niej 3 bluzy, bluzkę i dusik. Wszystko jest świetnej jakości więc mogę szczerze polecić ich sklep ;)

      Usuń
  3. Króliczek przesłodki, a pomysł na zdjęcia z rozrzucanymi liśćmi ciekawy.
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!
    Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Te z rzucanymi liścmi mega! Mi takie nie wyszły :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham króliczki!! Masz słodziutkie zdjęcie profilowe :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com
    Na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś taką bluzę i miała dopinany ogonek :)

    jagodowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia sa po prostu rewelacyjne :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. What a cute hoodie! Love it <3

    www.catmorais.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawaii! Ale fajna ta bluza z króliczkiem ^.^

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. A ta bluza jest cudowna *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę słodko to wygląda! Bluza chyba nie dla mnie, ale na Tobie wygląda świetnie ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie, prawdziwy Usagi! Ja z pepercats mam podobną bluzę ale pandę :D też jest urocza i uwielbiam ją nosić :) Lucy, masz świetnego bloga! o tematyce która bardzo mnie interesuje, dlatego już na starcie zaczynam obserwację :) chętnie będę tu wpadać!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku *.* Dziękuję bardzo ^^
      Ooo pandzia też jest śliczna :D

      Usuń
  13. jej jak ślicznie to wygląda :) świetna bluza!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku jaki kruliś cudny, chcę *.*

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz