★Podsumowanie Roku 2016★ Moje osiągnięcia i cele na przyszły rok♥

Witajcie w ostatnim już poście tego roku! :)
2016 minął wyjątkowo szybko... A działo się dość dużo. I dużo się zmieniło. Tu na blogasku, u mnie i w moim sposobie myślenia. Mimo wszystko ten rok był niezwykle udany, zabawny, aktywny i nieco szalonyyy :3 Spędziłam go w gronie wspaniałych osób, niektóre z nich dopiero w tym roku poznałam. Dodatkowo stawiałam sobie cele,  które starałam się realizować. Zresztą... bo już zebrało mi się na wspominki. Zapraszam do dalszego czytania! :D

Poprzednia, śliczna zima i szalone piżama party w parku (było cudownie!) Klik

Beztroski czas na skateparku (zarąbiste miejsce xD )

Dodatkowo zakupiłam te cudowne dzieciątka *_*  (Teraz trochu zmasakrowane ale i tak piękne)




I latałam :D Dużoooo (a w wakacje od rana do nocy jeździłyśmy non stop <3 )


Z przyjaciółkami zwiedziłyśmy na naszych kółkach bardzo dużo ciekawych miejsc!


Doskonaliłyśmy nasze umiejętności ^_^


I spadałyśmy z ramp xD (no dobra, głównie ja ^_^ )


Było głośno i kolorowo...


I jeszcze więcej podróży <3


Poszłyśmy w kigurumi do szkoły :D


I zrobiliśmy show na balu gimnazjalnym! xD  Więcej?


I na pewno zwróciłyśmy uwagę przejeżdżając w tych strojach kilka kilometrów xD (wcale aut nie zatrzymywali aby patrzeć haha ;) )


Wikxa zorganizowała niesamowity zlot fanów HP *_*  Tutaaaj więcej <3


♥Czarodziejki♥


♥Mój zeszłoroczny cosplay został reklamą obozu *_* 
♥Na tegorocznej edycji poznałam cudowne osóbki
♥Iiiiiii przyjechałam w kolejnym cosplayu ^_^


Poświęciłam mnóstwo czasu na tą pasję :D


♥W końcu mam telefon xD
♥Staram się utrzymać szafę w kawaii pastelowym itp stylu xD
♥I nawet mi się to udajeee :DDD

Wig
Dorobiłam się takiego uroczego wiga *_* (co to za cebulak z reklamówą z biedry z tyłu xD )

W tym roku trochę się udało:
♥Polepszyłam swoje um jazdy figurowej
♥Kupiłam tablet graficzny (co z tego, że dziś xD )
♥Odważyłam się pójść do liceum poza moim domem
♥Mimo wszystko, że w szkole cisną nas z nauką jakoś się trzymam
♥Ukończyłam gimnazjum z paskiem i dyrektorką ^_^
♥Wyrobiłam w końcu moją własną mangową kreskę
♥Powiększyłam (znacznie, znacznie) moją kolekcję mang
♥Nauczyłam się nawet regularnie ćwiczyć
♥Stałam się bardziej otwarta do ludzi (nie cykam się już odpyskować xD )
♥Stałam się większą optymistką, częściej się uśmiechałam ^_^
♥Nauczyłam się mieć większy dystans do siebie i mniej stresować
♥Założyłam snapa choć się wypierałam xD (luucy-chan)
♥Byłam aktywna na insta i blogu ;)
♥Zaczełam pisać posty po angielsku 
♥Założyłam kanał na yt O.o? Tu xD
♥Nagrałam (z pomocą dobrych osóbek) lookbook  Ooo
♥Mam wspaniałych znajomych i przyjaciół sooo nic mi już nie trza xD

♥♥♥ Dziękuję również, że pomogliście mi osiągnąć mój cel! Chciałam dobić 10.000 wyświetleń na blogu do końca roku, a jest prawie dwa razy tyle! Wow! Także liczyłam na 10 obserwatorów, a widzę 21 istotek *_* Jeszcze raz dziękuję ♥♥♥

Liczę, że w przyszłym roku uda mi się poświęcić więcej czasu na moje pasje, hobby, czytanie, rysowanie, nagrywanie. Chciałabym być bardziej pewna siebie i odważna i więcej się uśmiechać :D Chcę narysować mangę,  ćwiczyć regularnie, zrobić szpagat, zacząć biegać...

Chyba wystarczy tego meega długiego posta. Szczęśliwego nowego roku! :D
Do napisania!
W nowym roku ^^

Komentarze

  1. wooow *.* super, że potrafisz docenić wszystko, co udało Ci się osiągnąć ♥
    jak to czytałam to na mojej twarzy pojawiał się coraz większy uśmiech - uwielbiam czytać o sukcesach innych! ♥
    także gratuluję, że ten rok wykorzystałaś tak dobrze i mam nadzieję, że '17 będzie jeszcze lepszy!
    obserwuję :*
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ^_^ Dziękuję bardzo <3
      Również życzę szczęśliwego nowego roku :D

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego roku ;) Fajnie że 2016 udało cie się tyle osiągnąć ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kigurumi <3 może jakbym miała jakiegoś kompana do zbrodni to bym się wybrała w którymś z moich na uczelnie :D Zakochałam się w tych widokach na Twoich zdjęciach. W sensie w przyrodzie. Te pola tak zielono <3 zazdroszczę
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ^_^
      Koniecznie szukaj kompana bo to bardzo zabawne patrzeć na minki ludzi, którzy nie ogarniają kigurumi ;) xD
      Uwielbiam zieleń,kocham szukać takich miejsc na zdjęcia, a im dalej od miasta tym lepsze można znaleźć ^^

      Usuń

Prześlij komentarz