❋Ulubieńcy miesiąca - listopad❋ Lodowisko, Fear The Walking Dead & Altercore




Witajcie ^_^ Listopad dobiegł końca więc czas (trochę spóźniony) na ulubieńców :D
W tym miesiącu za wiele się nie działo. W szkole było bardzo ciężko i nadal nie udało mi się do końca pogodzić z myślą, że pierwszy raz w życiu nie będę miała paska na końcowym świadectwie. Tak, już o tym myślę ;_; Natomiast zostało otwarte lodowisko. Ten sezon rozpoczęłam z rozmachem, już nauczyłam się wysoko skakać, przypomniałam sobie piruety, uczę się jak zrobić 360' w skoku i... nawet wychodzi! :)
Co do innych rzeczy, ulubieńcy jacyś wielcy nie będą. Jednak mam nadzieję, że fajni ;)
ps. Nie wiem co się dzieje ale statystyki w tym miesiącu szaleją *.*


Ubranie:
 



Tutaj na pewno znajdą się butki od Altercore. Są przecudne i mimo tej wysokości bardzo wygodne oraz leciutkie :D Jeśli chcesz zobaczyć je w stylizacji klik ;)
   
Do ulubieńców załapały się również spodnie dresowe z kotem i luźnym krokiem. Są bardzo ciepłe, a więc idealne na zimowe spacery i na pewno zwracają uwagę. Mają dwie różne nogawki z przodu, a kolory są na odwrót z tyłu :3

Cuś:

 
Cusiem miesiąca jest ta podusia z Exitus Letalis. Są na niej moi ukochani bohaterowie, a dodatkowo jest w świątecznym klimacie *.* 

Kosmetyk:

Perfum miał się pokazać już w poprzednich ulubieńcach ale zapomniałam zrobić zdjęć. Ogółem do jego zakupu przymierzałam się dłuższy czas więc jak tylko został przeceniony w Rossmanie, od razu pobiegłam go kupić ^^ Pachnie przepięknie, uwielbiam chłodne, miętowe zapachy. Jedyne co mogłabym mu zarzucić, to wydaje mi się, że za krótko się utrzymuje.
 
Pomadka z tej samej serii co w poprzednich ulubieńcach, jednak ta jest wiśniowa. Pachnie przepięknie tylko jest chyba bardziej "tłusta". Tak jakby posmarować usta olejkiem, a nie pomadką.
 
I coś co koniecznie muszę polecić. Myślałam, że już nic nie jest w stanie pomóc moim suchym i zniszczonym włosom. Ta odżywka odżywiła je i sprawiła, że z nieprzyjemnie sztywnych zrobiły się całkiem przyjemne. 

Piosenka:
Uwielbiam twórczość Darii Zawiałow :) <3 

Serial:
Znalezione obrazy dla zapytania ftwd s2
Drugi sezon Fear The Walking Dead był jeszcze lepszy niż pierwszy. Strasznie przeżywałam fabułę, jeśli ktoś ogląda TWD to polecam również tą serię, choć wiem jak wiele osób niestety podchodzi sceptycznie.

Film:
Znalezione obrazy dla zapytania pitbull niebezpieczne kobiety
Znalezione obrazy dla zapytania Pitbull. Niebezpieczne kobiety
Byłam ostatnio w kinie na filmie sensacyjnym: Pitbull. Niebezpieczne kobiety. Bardzo polecam, szczególnie, że teksty bohaterów są genialne :D Film na naprawdę wysokim poziomie, zarówno aktorskim jak i wizualnym.
Napój:
Jeśli ktoś lubi tego typu smaki, to ta herbatka na pewno przypadnie mu do gustu. Ma bardzo mocny aromatyczny zapach i smak *.* Tylko nie zostawiajcie torebeczki w środku bo będzie mocna, że hej xD


Wydarzenie:
To nie tak miało być xD
W tym miesiącu w końcu otworzyli lodowisko ^_^ Jeśli bym mogła, to siedziałabym tam codziennie po parę godzin *.* Jak na razie muszę się zadowolić jazdą jeden lub dwa razy w tygodniu. I tak nauczyła się w tym sezonie tylu nowych rzeczy, że najs :D xD

To by było na tyle. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał, czekam na komentarze :D Jacy byli Wasi ulubieńcy tego miesiąca? Lubicie którąś z tych rzeczy? ;)
Do napisania!

Komentarze

  1. Lubię pomadki nivea, mają cudowne zapachy :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty i zdjęcia z lodowiska :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej fajnie że byłaś na łyżwach:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te zdjęcia z lodowiska, widzę że się świetnie bawiłaś ;p
    A ta herbatka przepyszna ;p

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Na lodowisku zawsze jest zabawnie, to mój drugi dom kurcze xDDD ^_^

      Usuń
  5. Też byłam na Pitbulu, swietny film! :)
    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamy taki sam model butow :) Uwielbiam buty altercore są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz