❄Ulubieńcy miesiąca - grudzień❄ Pastele, Perfumy & Westworld


Witajcie! :D Co prawda mamy już nowy rok alee... zapomniałam o ulubieńcach grudnia ;_; Tak jakoś w tym miesiącu tyle się działo, że totalnie wyleciało mi to z głowy. Jednakże uparłam się, że dokończę tą "serię" więc ulubieńcy muszą się pojawić xD
Krótko o tym miesiącu to tak eem... przygotowania do świąt, biegowisko w szkole z powodu kończącego się semestru, trochę łyżew i wrotek (tak, tak wiem, że to zima ale nie było śniegu) i chyba tyle.


Ubranie:



Dojechały do mnie dwie zamówione bluzy. Są śliczne i pastelowe. Jak na powszechne duże sklepy internetowe no cóż, jakość ujdzie. Natomiast zamówiłam też spodnie, o nich nawet nie ma co wspominać :/
Cuś:

Zamówiłam też obróżkę, która jest urocza i całkiem dobrej jakości :3 

Kosmetyk:
Zakochałam się w tych perfumach *_* Tak więc, w związku z promocjami w Rossmannie kupiłam kolejne. Ten tu również pachnie nieziemsko. (Chyba uzbieram wszystkie xD)

Stylizacja:
Taka oto przedwigilijno-cosplayowa stylizacja ^_^ Moja wersja Mikołajki.

Jedzenie:
Hahah zdjęcia z insta-snapa ale co tam xD W tym roku trochę dekorowałam (moje ulubione to te różowe z białym lukrem) :D

Serial:
Znalezione obrazy dla zapytania westworld
Znalezione obrazy dla zapytania westworld
W tym miesiącu kolega polecił mi naprawdę dobry serial *_* Jestem zachwycona zarówno fabułą jak i scenerią iii kurcze cały serial jest mega! :D

Film:
Znalezione obrazy dla zapytania pasażerowie film
Znalezione obrazy dla zapytania pasażerowie film
Byłam też w kinie na świetnym filmie - Pasażerowie. Grafika zachwyciła mnie, a fabuła chwyciła za serduszko ^_^
Manga:
Kolejny tomik z mojej obecnie ulubionej serii ^_^

Coś artystycznego:
Zakupiłam sobie także nowy szkicownik do Draw All Year Challenge :D Zobaczymy co z tego wyniknie...
Moje poczynania możecie śledzić na nowym Instagramie: https://www.instagram.com/luucy_chan_art/

Aplikacja:
W tym miesiącu, jako iż mam nowy telefon xD Założyłam sobie to coś... (wcale nie dla tego, że moja aplikacja zmienia ikonkę duszka na kotka). Btw całkiem to fajne ;)

To już by było na tyle w tych (przepraszam) spóźnionych ulubieńcach. Mam nadzieję, że czymś was zaciekawiłam. Jacy są Wasi ulubieńcy? :D
Do napisania!

Komentarze

  1. Byłam na filmie Pasażerowie i baaaardzo mi się podobał!
    Super bluzy :)
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzy mają ładne kolorki :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś ciekawą osobowością. Jak będę miała okazję to powącham perfumy, chociaż raczej nie kupię, bo mam od dłuższego czasu ulubione. Snapchat potrafi wciągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^ Konicznie powąchaj jak będziesz w Rossmannie :D ^^

      Usuń
  4. Ciekawi Ci ulubiecy, te bluzy są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy :) Powiem szczerze, że sama bardzo lubię pastelowe rzeczy ^^ są naprawdę mega słodkie, a ja dobrze czuję się w słodkich ubraniach :) tak patrzę na tych ulubieńców, jest film, serial, manga... a nie ma anime? :< a myślałam że się zainspiruję do oglądania czegoś, bo już po raz 15 oglądam ukochane Elfen Lied :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^_^
      Tym razem niestety nie ma anime bo sama nie mogę nic ciekawego znaleźć ;_; Elfen Lied to cudo <3

      Usuń
  6. Bardzo fajne te wszystkie rzeczy, twoje włosy wyglądają super, z resztą ciacha też ;)

    Gorąco pozdrawiam ↞ Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zan akurat zapach tego mexxx :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy! :) Bardzo mi się podoba ten zapach, ostatnio miałam go nawet kupić, ale jakoś się nie zdecydowałam, ale chyba jednak się w niego zaopatrzę. ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielu ulubieńców nie kojarzę, ale west world mnie wciągnął, gdy jakiegoś wieczoru przypadkiem zobaczyłam jakiś odcinek z całej serii. Te pierniczki, to jedne z najpiękniejszych jakie widziałam. A myślałam, że też mi wychodzi ozdabiania, haha. Ja ostatnio zachwycam się nad pomadką z kiko i srebrnym lakierem z golden rose :)
    malinowynotes.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial wciąga na maksa :D
      Jejku dziękuję *_* , kocham dekorować pierniczki xD

      Usuń
  10. Bluzy są takie cudowne - uwielbiam pastelowe ciuszki *.* Zapachy z mexx są świetne. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetni ulubieńcy:)
    O serialu nie słyszałam, bo teraz jestem zakochana w Mr. Robot i SKAM :)
    Bluzy są przeurocze! Bardzo ładne pastelowe kolorki. Obróżka też niczego sobie:)
    Pierniczki wyglądają bardzo smakowicie! Świetny cosplay :)
    Na filmie "Pasażerowie" byłam ze względu na Jennifer Lawrence, ale baaaaardzo mi się podobał i wszystkim polecam. Pomimo, że nie lubię sci-fi to skradł moje serce :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Muszę zerknąć na te seriale ^^

      Usuń
  12. te ciasteczka wyglądają pyyyyyysznie. Szkoda, że ja nie mam zdolnośći artystycznych do takich wypieków ;)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Westworld był super! A na Pasażerów chciałam się wybrać do kina, ale nie pykło :/
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^_^
      Polecam później zerknąć w sieci jak się pojawi :D
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń

Prześlij komentarz