❆Podwójni ulubieńcy miesiąca - styczeń & luty❆ K*Lips od Lovely, Zombie Express & Lordly



Witajcie w pierwszych ulubieńcach tego roku! Ostatnio nie pojawia się zbyt dużo postów, niestety pogoda jest paskudna, de motywująca, a szkoła dowala nauki. Jednakże wszystko da się nadrobić ;) Mam nadzieję, że nowy rok leci wam pozytywnie i uśmiech często gości na waszych twarzach.
Co do mnie to te miesiące jakieś niezwykłe nie były, no zestarzałam się xD Nie miałam zbyt wiele czasu by poświęcić czas pasjom,a ferie były dość leniwe :/ Teraz tak trochę pozytywniej... skoczmy do ulubieńców!


Ubranie:
Zima kojarzy mi się przede wszystkim ze ciepłymi swetrami i wełnianymi skarpetkami. No i z pastelowymi kolorami. Tu moja ulubiona wełniana część szafy :3

Makijaż:
 Podobny obraz
Po lewej moje eksperymenty z różem :P W tą zimę zachwycam się także wszystkim co zainspirowane lalkami elfgutz, są przepiękne. Jedna z nich po prawej (polecam googlować) :D

Coś artystycznego:
(Zdjęcie z internetu bo swojego nie mam pod ręką :/ )
Znalezione obrazy dla zapytania wacom one
Tablet graficzny One by Wacom. W sumie całkiem fajna zabawka ale niestety ciężko mi się do niego przyzwyczaić. Dorzucam mój 1st oficjalny rysunek na tablecie:

Cuś:
Uwielbiam świeczki, moimi ulubionymi są te z Ikei. Pachną przepięknie i umilają zimowe wieczory.

Kosmetyki:
Kolejny perfum z mojej ulubionej serii ^_^ Tu zapach bardziej słodki i jak dla mnie czekający na cieplejsze dni. Gorąco polecam jak i resztę tej serii!
No i w końcu skusiłam się na K*Lips od Lovely. Czytałam bardzo dużo pozytywnych recenzji i rzeczywiście się z nimi zgadzam, pomadka dobrze się trzyma, konturówka jest bardzo miła w użyciu, a kolor obłędny. Ja posiadam Pink Poison ale na pewno skuszę się na inny odcień. Poniżej jeszcze zdjęcia pomadki na ustach w świetle dziennym.

Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania Zombie express
Znalezione obrazy dla zapytania Zombie express
Nadal często bywam w kinie :D Szczególnie na maratonach, jednakże na wielu filmach, których wyczekiwałam, po prostu się zawiodłam. Jednakże Zombie Express jest naprawdę godny polecenia, genialna, wzruszająca fabuła, fajne efekty i pomysł oraz bohaterowie. Trzyma w napięciu. Dawno nie widziałam tak dobrego filmu o zombie. Osobiście jednak preferuję tytuł: Train to Busan i uważam, że niepotrzebnie go zmieniano.
Znalezione obrazy dla zapytania La La Land
Kolejnym filmem wartym uwagi jest La La Land. Skradł on moje serce historią, grą aktorską i muzyką. Polecam gorąco, a przynajmniej wysłuchać ścieżkę dźwiękową bo uzależnia ^^
Znalezione obrazy dla zapytania Autopsja Jane Doe
I już ostatni film (choć obejrzałam ich bardzo dużo) to Autopsja Jane Doe. Szczerze? Nie bałam się tak od czasów podstawówki i obejrzenia The Ring (nowa trzecia część to dno). Autopsja trzyma w napięciu, ma dobre efekty i za jej największy plus uznaję ścieżkę dźwiękową - miazga!



Jedzenie:
Moje urocze walentynkowe ciasteczka *dumna z wypieku*
Nie ma to jak wszystkie dzieciaki z zimy xD Dziadkowie zaszaleli w kuchni *_*
Zima to dla mnie czas królowania ciasta i kawy <3 Ja po prostu nadużywam chodzenia do cukierni ^^

Manga:
Powiem wam, że seria zapowiada się bardzo ciekawie i już wyczekuję kolejnego tomiku, a główny bohater jest fajny :3

Aplikacja:
Pewnie większość z was już kojarzy aplikację SNOW - koreańskiego snapa. Ma on od groma uroczych efektów, które łapią bardzo dużo osób na zdjęciu. Jeśli uwielbiacie urocze rzeczy to tym bardziej pobierzcie ;)
Muzyka:
 
Kawałki, które słucham na okrągło...uzależnienie *_*
Gra:
Taka gierka na telefon dla zabicia czasu ale fajna ;)

Wydarzenie:
W sumie niewiele się działo ale miałam urodziny (nw czy to powód do radości) i najeździłam się na łyżwach. Były bardzo mroźne dni więc można było wejść na jezioro ^^ (i tak jeździłam głównie na plażowym brodziku, z czymś takim nie ma żartów!)
To był było na tyle ulubieńców. Podsumowując... te miesiące były ciężkie ale i słodkie... zjadły dużo nerwów jak i zapewniły sporo rozrywki. Mimo wszystko zleciały dobrze i liczę, że następne zlecą jeszcze lepiej :) Trzymajcie się i zostawcie komentarz ;)

Do napisania!

Komentarze

  1. świetni ulubieńcy :)
    Przepięknie muszą pachnieć te świeczuchy !
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, mamy te same tablety *-*

    Pozdroooowionka!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowni ulubieńcy! Piosenka Wake Up ciągle chodzi mi po głowie ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. good!)
    http://ksumilka.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ulubieńcy :)Ja też ostatnio zrobiłam ulubieńców ( może zobaczysz ?)
    Mało mi brakuję do 230 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ten koreanski snap osttanio wiedzie prym na moich studiach :D ludzie siedzą i wygłupiają się do telefonu :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż jest naprawdę zabawny ^_^ U mnie klasa bawiła się moim telefonem i narobili mnóstwo zdjęć :D

      Usuń
  7. K Lips to ja bym z chęcią przetestowała :) Wiele słyszałam o nich.
    A Lala Land - hmmm, byłam na nim w kinie. Mojego serca nie skradł, ale mi się podobał. Ma niezwykłe, magiczny charakter... no i to zakończenie. Dla mnie troszkę niespodziewane ;)
    Pozdrawiam wieczorowo, weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zakończenie filmu nieco zaskakujące ;) Co do pomadki to naczytałam się wiele pozytywnych recenzji i sama się skusiłam. Nie żałuję bo jest świetna!
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  8. Te świeczki są po prostu cudowne, sama mam o zapachu pomarańczy - z biedronki i jest cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do słodkości to ja wiecznie będę miała słabość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ja pokusie słodkości oprzeć się nie mogę ;3

      Usuń
  10. Ja mam jedną świeczkę z Ikei o zapachu zielonego jabłka ale jak zapalam to nie pachnie :( A gre quizowanie uwielbiam. Fajni ulubieńcy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No jabłkowa jest najdziwniejsza z tych wszystkich i raczej na letnie dni bo jest taka specyficzna :/
      Quizowanie uzależnia ;)

      Usuń
  11. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Oczywiście, że wpadnę ;)

      Usuń
  12. Grałam kiedyś w quizwanie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcie z różowymi włosami :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz