✎Pomadki Maybelline Baby Lips Electro vs NIVEA Fruity Shine

Hej hej!
Dziś znów przychodzę do Was z postem stricte kosmetycznym, ponieważ po zakupie przecenionych w Rossmannie  pomadek Baby Lips postanowiłam porównać je do moich ulubionych z Nivea :D
To co? Lecimy!

Najpierw o pomadkach z Maybelline. Kupiłam dwa kolorki, gdyż na więcej już się nie załapałam. Jaśniejszej  OH! ORANGE niestety prawie wcale nie widać, natomiast PINK SHOCK ma bardzo intensywny, dziecinny odcień różu i bardzo rzuca się w oczy, co akurat mi się podoba. Kolor jest po prostu uroczy.
Pomadki nawilżają usta iiii długo się trzymają, co widać szczególnie po różowej.
Natomiast jak dla mnie są zdecydowanie za miękkie, upadnie i po pomadce :/ Ciężko mi się je równo nakłada.


Co do pomadek z NIVEA to od dłuższego czasu są to moi ulubieńcy (nawet w tak owych się pojawiały), uwielbiam ich słodkie, intensywne, owocowe zapachy *_*
Obecnie mam dwie sztuki: BLACKBERRY SHINE i  CHERRY SHINE. Mają świetne kolory, szczególnie ciemniejsza (kocham) i są twardsze przez co łatwo je idealnie nałożyć. Nie nawilżają jednak jakoś bardzo :/
Niestety największą wadą jest to, że utrzymują się na ustach dość krótko :(


Reasumując chyba nadal muszę szukać tej "idealnej" pomadki ;3 Zostało mi jeszcze parę marek do sprawdzenia. Mam nadzieję, że ten krótki post się Wam spodobał, czekam na komentarze :D

Do napisania!

Komentarze

  1. Jest jeszcze ta promocja? Bo pierwszy raz w życiu zużyłam całą pomadkę - jedną z białych Baby Lips Dr Rescue :P. Na te z nivea też popatrzę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nie ma :( U nas niestety wszystko schodzi od razu, maks w 3 dni.
      Nivea serio polecam ^^

      Usuń
  2. Pomadki od nivea rzeczywiście krótko się trzymają, ale jak dla mnie, mają zapachy nie do pobicia :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te promocje w Rossmanie! :D
    Nie miałam ani jednej ani drugiej, jednak znam bardzo dobrze.
    Zapachy tych z Nivei są niesamowite.
    Te z Maybelline mają ciekawe kolory:)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta mocniejsza ma cudowny kolorek :3
      Oczywiście, zara wpadnę ;)

      Usuń
  4. Nie miałam z nimi do czynienia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to polecam, szczególnie te z Nivea ^^
      Oczywiście zaraz wpadnę, zaobserwowałam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz