☀Podwójni ulubieńcy miesiąca - marzec & kwiecień☀ Wrotki Moxi, Kawii Majówka & Gwiazda Otaku!


Witajcie w już drugich ulubieńcach roku 2017! Wiem, że są one trochę spóźnione ale spowodowane jest to moim wyjazdem na majówkę, zresztą piszę o niej niżej ^^ Te miesiące były dość spokojne, pogodne, zmyły się praktycznie w całość i tak szybko minęły. Poświęciłam w nich sporo czasu na wrotki, nabyłam nowe, spełniłam marzenie, dużo pojadłam, pozwiedzałam... ogółem działo się :D
Nadal przytłacza mnie szkoła ale... już tylko lekko ponad 20 dni zakuwania więc trza się zmotywować i pociągnąć to do końca!
Dzisiejsi ulubieńcy będą w trochę innym klimacie, bardziej w kategorii podróże ;)


Stylizacja:
 
Praktycznie nigdy nie noszę spodni, czuję się w nich niekomfortowo i jestem zwolenniczką spódniczek czy sukienek. Jednakże panujący wszem i wobec tumblr'owy styl ostatnio mnie urzekł. Szczególnie kiedy widziałam kabaretki *^* Dlatego też jakiś czas temu zamówiłam ze znanego internetowego sklepu owe spodnie, w które... uwaga... nie byłam wstanie zmieścić się w udach! Jednakże od czego jest sezon wrotkarski? Ku mojemu zaskoczeniu teraz są dla mnie za luźne xD
Całe zestawienie w różu i z różowym makijażem, słodkimi dodatkami, jak dla mnie wyszło świetnie i aż sama się zdziwiłam :D

Makijaż:


Praktycznie całe wolne ćwiczyłam makijaże moimi nowymi kosmetykami z promocji w Rossmannie. (Myślę, że o nich wspomnę w następnych postach.) Kombinowałam na przeróżne sposoby i przy okazji mega spodobało mi się wiązanie włosów w kitki, uważam, że prezentuje się to mega kawaii! ;3

Coś artystycznego:
Coraz poważniej myślę o zostaniu tatuatorem, ostatnimi czasy koleżanka wymyśliła, że chce długopisem różę na ręku. I od tego czasu "dziaram" długopisami moje koleżanki xD No ale każda róża wychodzi lepiej i jestem z siebie dumna :D

Cuś:

 

Cusiem miesiąca jest coś bardzo dla mnie szczególnego. Spełniło się moje małe marzenie, a mianowicie zakupiłam w końcu wrotki Moxi! Bardzo chciałam je mieć od kiedy zobaczyłam moją idolkę Michelle Steilen jak na nich jeździ. Ogółem wrotki te dają większe możliwości niż moje poprzednie *^*
Jeśli Was zaciekawiły to odsyłam Was do mojego kanału na yt, gdzie będzie o wrotkach więcej:

Kosmetyki:

Płatki na zaskórniki z Rossmanna, które dość dobrze pozbywają się wszelkich zanieczyszczeń z okolic nosa (jest też dostępna wersja na inne części twarzy). Raczej zakupię ten produkt ponownie :3

Bardzo tanie i fajne gąbeczki do nakładania makijażu, polecam są bardzo wygodne w użyciu ;)


Jedzenie:

Zaczynam się zastanawiać czy możliwi są ulubieńcy bez jednej z moich największych miłości - ciasta. Jednakże... w co ja wierzę xD To niestety niemożliwe. Byłam z rodzicami w Domu Czekolady, gdzie serwowano przepiękne desery. Wymyślne smaki ciast (mango-marakuja) czy pralinek naprawdę kusiły.
Poniżej natomiast tort urodzinowy mojej kuzyneczki (dziadek zaszalał z dekoracją *^*) i wielkanocne ciasta mojej chrzestnej :3


Gra:
Lusia chciała różowe auto w GTA to ma xD Pozdrawiam brata i dziękuję :3

Manga:

Może i to nie do końca manga, jednakże w tym mangowym magazynie znajduje się moje zdjęcie (za którym nie przepadam bo za grubo wyszła i tu się nie pochwalę xD), ponieważ znów jestem reklamą Obozu Mangowego Poszukiwaczy Przygód! Kto ma gazetkę ten widział ;)

Wydarzenie:
W tym miesiącu było sporo jazdy na wrotkach, spotkałyśmy też na skateparku dziewczyny z naszej grupy na Fb i było bardzo miło :D
Teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z Majówki ^_^   (aby powiększyć zdj polecam kliknąć)
Nad morzem w Białogórze było bardzo pięknie <3
Kocham to zdjęcie!
Pozdrawiam brata i kuzynkę!!! ^_^
Byliśmy też w Łebie gdzie czekały nas kolejne atrakcje:
Rodzinne wypady na rolki to coś pięknego <3 <3 <3


To już koniec tego długiego posta :D Mam nadzieję, że się spodobało ^^ Jak Wam minęły te dwa miesiące? Macie jakieś godne polecenia kosmetyki czy filmy? Zostawcie komentarz! :)
Do napisania!

Komentarze

  1. Fajny post i stylówy ! Zapraszam do siebie będzie mi mega miło jeśli będziesz zagldać ! :)
    http://wyczarujpiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym siedzieć z tobą w ławce, pięknie malujesz. Naprawdę miło spędziłaś ten czas.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      W przyszłości będę robić prawdziwe tatuaże ^_^

      Usuń
  3. oj faktycznie, działo się u Ciebie:D
    świetna stylizacja *.* ooo serio jazda na wrotkach aje aż takie efekty? :O
    rzeczywiście te kitki są urocze ♥
    taką różę można wyczarować długopisem? :O no normalnie szok, wygląda cudownie *.*
    też uwielbiam ciasta xd i wgl wszelkiego rodzaju słodycze :P
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Wroteczki bardzo działają na nogi i tyłek ^^
      Róża - efekt tylko trzech długopisów i godzinki geografii xD

      Usuń
  4. No miałaś super miesiąc :) Najbardziej zachwyciły mnie te wrotki , jeszcze ten ładny kolorek :D
    Super post! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No miałaś super miesiąc :) Najbardziej zachwyciły mnie te wrotki , jeszcze ten ładny kolorek :D
    Super post! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna róża! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te gąbeczki! <3 Są swietne :)
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:-) też przymierzam się do zakupu wtorek moxi że strony zico racing jednak nie wiem jak dobrać rozmiar.. wedlug oferty na stronie powinnam kupić 6 a według tabeli na stronie moxi 7. Normalnie noszę 39. Mogłabyś mi coś doradzić? Jak było z twoim rozmiarem? ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam napisać na maila sklepu :D
      Tak właśnie zrobiłam,Pan właściciel bardzo uprzejmy, poświęca każdemu czas. Dostaniesz zapewne tak jak ja zadania, które ułatwią dopasowanie rozmiaru, pomiary itd. Następnie w razie czego można ustalić, że wymienisz wrotki na rozmiar większe jeśli będą za małe.
      Buta noszę 39 (odpowiednik siódemki) i wahałam się pomiędzy Moxi 6 lub 7. Jednak mierzyłam stopę i wyszło mi 155mm czyli jak w szóstce.
      Zamówiłam i są dobre :)

      Usuń

Prześlij komentarz