✞Spring Gothic Lolita Session✞


Hej hej hej!
Naszło mnie (w końcu) na obrobienie zaległej sesji zdjęciowej. To trochę tak jakbym cofnęła się w czasie. Zdjęcia zdążyłyśmy z fotografką wykonać zanim przekwitły te przepiękne kwiaty. To jedno z moich ulubionych miejsc w naszej miejscowości... jest magiczne!
Co do stylizacji, dziś mniej różowo i bardziej mrocznie :D Uwielbiam takie klimaty. Cieszę się, że mogłam wykorzystać w sesji mojego drugiego wiga :3 No nie będę tak nawijać... zobaczcie efekty!
Hi there!
Finally, I found time to edit my photos from my overdue photo session. It's a little bit like time travel. I was  there with my photographer and we took photos before this beautiful flowers overblown. This place is one of my favorite places in our town... it's full of magic!
About stylization, today  it's less pink and more dark :D I very like this climate. I'm happy that I used my second wig in this session :3 Well... I talking too much... you should see the effects!




Kliknij w zdjęcie aby powiększyć :)
Click on picture to enlarge :)
Pośród tych kwiatów czułam się jak z bajki :3
In this flowers I felt like from fairytale :3
"Once Upon a Time, there was a princess..."
"She lives life in her own little fairytale."
"She turned her cant's into cans and her dreams into plans."
"Just when the caterpillar thought her life was over, she began to fly"

Dress - Restyle.pl
Shirt - greenpoint

Shoes - local shop

Tights - no name
Wig - amazinggirl
Bow - Reserevd Kids



✬Photographer:   https://www.instagram.com/wikxa_official/   ✬
✬My top three photos of all session here:   https://www.instagram.com/luucy_chan/ ✬

Mam nadzieję, że post i zdjęcia się Wam spodobały ^^ Lubicie takie klimaty? Dajcie znać w komentarzach!
I hope that you like that post and photos ^^ Do you like this kind of climate? Let me know in the comments!

To be written!

Komentarze

  1. Masz bardo oryginalny styl. Całkiem inny od mojego,ale podoba mi się!


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudownie *O*
    Ta parasoleczka ♥

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i stylizacja!

    Zapraszam do siebie, u mnie również sesje zdjęciowe :)

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografie cudowne, naprawdę magiczne!
    śliczna lolita, można by się zakochać :)
    bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystko co gotyckie :)) Lolity są przeurocze :D
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. A zdjęcia są cudowne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz