✹Podwójni ulubieńcy miesiąca - maj & czerwiec✹ Retro, Promocje w Rossmanie & SKAM



Hej hej hej! Mimo, że ostatnio zaniedbałam bloga nie mogłam nie zrobić ulubieńców! Ostatnie miesiące były zarówno piękne jak i bardzo ciężkie. Nie zliczę przelanych łez jak i powodów do śmiechu. Szkoła pierwszy raz w życiu dała mi tak popalić. Siedziałam nad książkami dniem i nocą i  nie wychodząc ze znajomymi (szczególnie ostatnie 4 tygodnie roku szkolnego). Wszystko to by zdobyć ten jeden drobny biało-czerwony pasek na świadectwie. Prawie by się nie udało (chyba bym się załamała) aleee... JEST! Pierwszy raz jestem tak dumna z ocen, liceum, a paseczek na styk się załapał xD
Natomiast działo się też wiele ciekawych i miłych rzeczy. W sumie prze to całe zamieszanie z ocenami inne rzeczy zalały się w jedną całość. Wszystko jest na maksa zakręcone więc i ten post będzie bardzo chaotyczny :D No mam jednak nadzieję, że jakoś sprosta wymaganiom.
Jeszcze jedno...  bodajże w maju nagle z dnia na dzień wyświetlenia bloga spadły z dziennych 300 na dużo mniej. Nie wiem z czym jest to związane ale wydaje mi się, że też z aktualizacją, z którą sobie nie poradziłam i mam coś błędnie ustawione dla wyszukiwarek? Jeśli ktoś się orientujecie w tym zakresie byłabym wdzięczna za rady ;)
Dobraaa kicamy do posta ;3


Ubranie:


Ostatnimi czasy zakupiłam dwie urocze bluzeczki. Tak jak nie mam zwyczaju kupować w stacjonarnych sklepach czy sieciówkach (z wyjątkiem croppa xD), tak bez tych dwóch perełek nie mogłam opuścić h&m.
Są świetne choć nie do końca warte swojej ceny, bo wiadomo, cena za wygląd, a nie jakość :/ No ale musiałam! XD
Stylizacja:
W tym miesiącu styl retro po prostu skradł moje serce *^* Szczególnie uwielbiam tą sukienkę (więcej zdjęć i stylizacji na instagramie ;D )

Makijaż:

Zostając w klimatach retro... Mój makijaż zainspirowany modą z lat 80ych. 

Coś artystycznego:
Tym razem zamiast rysunkowych akcesorii podpinam pod tą kategorię fotografię, a dokładniej moje zmagania z nią ^^  Urodziny mojego dziadka odbywały się w przepięknym lokalu więc skorzystałam z okazji i przepięknej scenerii.

Serial:
Znalezione obrazy dla zapytania skam
Znalezione obrazy dla zapytania skam
Znalezione obrazy dla zapytania skam noora william
Ostatnio bardzo popularny norweski serial SKAM totalnie skradł mi czas. Historie i tematy, które porusza bardzo pasujące do odbioru młodzieży. Porusza trudne zagadnienia takie jak: dorastanie, religie czy homoseksualizm. Gra aktorska moim zdaniem świetna :D Polecam zerknąć jeśli ktoś lubi seriale ;)

Kosmetyki:


Na promocjach w Rossmanie zakupiłam dwie paletki i kolejną pomadkę z serii K*lips <3 Ze wszystkich produktów jestem zadowolona ale najbardziej z paletki z Lovely, która ma w sobie nieziemskie róże aww *^*

Cuś:

Zastanawiając się co dać na cusia miesiąca... Nie wiem ile z zawodów tego semestru (11 ich było) wypadło na przełomie tych dwóch miesięcy. To moje trzy złota z powiatowych zawodów lekkoatletycznych za bieg na 100m, skok w dal i sztafetę ^_^ Miałam jeszcze sukcesy na zawodach niższego szczebla i przeżyłam szok na wysokopoziomowym województwie. Za rok muszę się lepiej spisać!

Jedzenie:



Czy potrafię dać coś innego niż ciasto? Będzie ciężko ale potrafię ^^

Dziękuję, tyle w temacie ;)


W tym momencie kończę już ulubieńców, mam nadzieję, że jakoś to wyszło ^^ Próbuję teraz ogarnąć wszelkie problemy i zaniedbania z blogiem. Chcę przy okazji również podziękować za 50 stałych czytelników! <3
Jak Wam minęły te miesiące? Szczęśliwi z wakacji (no raczej xd)?
Do napisania!

Komentarze

  1. Suuuper post Lucy ^^ Niedawno Cię zaobserwowałam i na pewno zostanę na dłużej <3 Trafiłam na twojego bloga rok, temu, ale tylko przelotem xD Gdy oglądałam kanał Oli to właśnie weszłam na twojego bloga ,bo link był w opisie B) xd I poznałam twojego bloga xD -ah te logiczne zdania- Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz