✿Wakacyjni ulubieńcy - lipiec & sierpień✿ Podróże, Kolorowe Włosy & Masti.love


Dzień dobry! Elo! Halo? Jest tu kto? :3
Dawnooo mnie tu nie było. Znów zaniedbałam bloga, powodów było sporo. Jednakże strasznie mi tego brakuje i pomimo spóźnienia wstawiam ten post. Chciałam wrócić do pisania, na nowym blogu lub tutaj, nie byłam pewna. Zdałam sobie jednak sprawę, że szkoda by mi było tego co już się tutaj znajduje :3
Co do wakacji - chciałam aby to były moje najlepsze wakacje ever. Czy były? Chyba nie. Jednakże gdyby nie parę wydarzeń mogłabym je takimi okrzyknąć. Oczywiście nic nie zmienia faktu, że spędziłam je cudownie... i na swój sposób okazały się wyjątkowe. I chyba pierwszy raz w wakacje (calutkie!) nie przysiadłam do komputera by obejrzeć film, serial, anime czy cokolwiek innego. Nie znalazłam na to czasu, tak zabieganych wakacji jeszcze nie miałam :D
Początek wakacji był czymś (nie ma słów by to opisać) przepięknym! Przyjechała do mnie przyjaciółka z czasów podstawówki mieszkająca bardzo daleko. Prawie nie miałyśmy kontaktu, a uwierzcie, że za nikim tak jeszcze nie tęskniłam i nie tęsknię jak za nią. Bałam się, że nie będziemy miały wspólnych tematów - miałyśmy tyle, że zabrakło nam czasu *_*
Dodatkowo w Wakacje zwiedziłam kilka krajów, byłam na Obozie Mangi i Anime, spędziłam czas z przyjaciółmi, jeździłam na wrotkach... no sporo tego.
Zaraz... chwileczkę... To mieli być ulubieńcy miesięcy, a nie historia mojego życia xD Lecimy!
Ubranie:

Przyszła do mnie cudownie zapakowana paczuszka z masti.love. Nie dość, że zapakowana cudnieee (ze środka wypadły czarne konfetti i diamenciki *^*) to jeszcze jakość ubrań naprawdę najlepsza! Zamówiłam różowy plecaczek (wrzucałam na insta, zdj nie mam teraz pod ręką) oraz czarną bluzę z niebieskim diamentem. Myślę, że przeznaczę paczuszce osobny post :D
Stylizacja:
Stylizacją wakacji będzie mój "księżniczkowy" outfit, w którym paradowałam sobie zwiedzając piękną Pragę :3

Makijaż:


W wakacje miałam dużo czasu na zabawę z makijażem. Eksperymentowałam, zmieniałam, przesadzałam... Najczęściej malowałam się na ciemno jak na pierwszych dwóch zdjęciach, a głównie w czasie obozu na wszelkie "kawaiaśne" sposoby .

Coś artystycznego:
Spacerując z rodziną po Pradze zauważyłam sklep KOH-I-NOOR'a. Nie mogłam tam nie wstąpić! I nie mogłam wyjść bez tych cudownych kredek. Wgl to wydanie z tymi kolorami jest boskie! <3

Cuś:


Jak widać powyżej... w wakacje miałam na głowie wszystko. Dlatego jako cusia miesiąca daję kolorowe włosy. Marzyło mi się pofarbować na jakiś szalony kolor od podstawówki ale szkoda mi było rozjaśniać, wszyscy odradzali, a fryzjerki nie chciały się podjąć. Jak już w końcu poszłam umówić się na wizytę, niestety  miało to kosztować 500 zł. Heh no nieźle xD Stwierdziłam więc, że jak większość moich koleżanek, zrobię jakąś lekką zmianę koloru o odcień czy dwa. Kupiłam blond farbę z proszkiem rozjaśniającym i poprosiłam przyjaciółkę o pomoc. Myślałam, że włosy rozjaśnią się o kilka odcieni... Wika zdejmuje mi z głowy siatkę, w której siedziałam po nałożeniu farby, a tu żółta-blondi... i tak z brunetki stałam się "blondynką". Mojej mamie kolor się nie spodobał, kazała iść po farbę, Wiki na to, że ma w domu pianki. I dalej zabawy z piankami czy tonerami... Reasumując z brązu w blond, róż-fiolet, metaliczny czy już sprany, rudy, szarawy, niebieski, zielony... i do mojego obecnego brązu czy tam prawie czerni co się już spłukała ajaj :D

Aplikacja:
Myślę, że wielu z Was miało okazję korzystać z Planoly, które umożliwia nam planowanie naszego Instagrama i inne takie funkcje. Niestety darmowa wersja pozwala wgrać tylko 30 zdjęć miesięcznie. Ja jednakże lubię dużo kombinować i przestawiać. Aplikacja powyżej okazała się dla mnie idealnym ratunkiem. Jeśli też lubicie mieć wszystko poukładane i do podglądu - polecam!

Napój:


Moją wakacyjnym odkryciem są bezalkoholowe drinki, wyglądają bosko... smakują zresztą też :D Cały wyjazd poszukiwałam ich w restauracjach.

Jedzenie:
Risotto <3 Preferuję zwykłe bo to czarne farbuje jak cholera xD
Ogólnie uwielbiam degustować zagranicznych potraw, a owoce morza to moja miłość <3

Wydarzenie: 
Jako wydarzenie powiem po prostu "podróże". Przejechałam w te wakacje z Polski przez Czechy, Austrię, Słowenię, Chorwację, Bośnię i Hercegowinę, Włochy oraz Niemcy. To było istne szaleństwo. Zwiedziłam Wiedeń, Pragę, Wenecję... spełniłam marzenie i zobaczyłam Jeziora Plitwickie. Nie sposób zmieścić tego w zdaniach i zdjęciach.
ps. Duuużo zdjęć z podruży tu : https://www.instagram.com/luucy_chan/   ;)


I to by było chyba na tyle w tym poście. Co prawda dość okrojonym i spóźnionym :(   Zdarza się, teraz będzie lepiej! Jak minęły Wam tegoroczne wakacje? Spędziliście je aktywnie czy raczej leniuchując? Dzięki za uwagę! :D
Do napisania!

Komentarze

  1. Very interesting post! I like your photos... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej aplikacji :P muszę ją sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing photos, Dear!

    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie tyle zwiedzić :3. Ogólnie fajne, nowe doświadczenia ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni ulubieńcy. Muszę sobie ściągnąć tą aplikacje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniale że miałaś udane wakacje, nie każdy mógłby się tym pochwalić. Ja nawet wakacji nie miałam, tylko 2-tygodniowy urlop :/ ale też na niego nie mogłam narzekać :) widać wiele się u Ciebie działo, ulubieńcy są świetni! zwłaszcza podoba mi się twój outfit i kolorowe drinki bezalkoholowe, bo ja sama alkoholu nie piję to byłoby coś dla mnie ale rzadko spotykam się z takimi napojami w restauracjach czy knajpach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz <3
      Ciężko właśnie trafić na te "drinki" ale zawzięcie przeglądam karty bo może się znajdą ^^

      Usuń
  7. Też uwielbiam risotto <3.
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Napoje wyglądają smakowicie i ciekawie. Marka kredek jest moją ulubioną, za to ubranko... Przesyłka zapakowana cudownie-tak jak najbardziej lubię :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ^^ Ta przesyłka serio mnie na plus zaskoczyła :3

      Usuń
  9. Dear, I'm in love with your post, and also with your photos. I see that you're talented and do a lot of work on your blog, I appreciate it. Would you like to become a blog friend with me? ^_^ I followed you on GFC #54, would you like to follow me back, I will be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zdjęciach wnioskuje, że byłaś w Wenecji, przepiękne miejsce, bardzo klimatyczne <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post darling, so nice and interesting, lovely photos, like them. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ciekawie spędziłaś te wakacje. Ja niestety chwalić się czym nie mam. Zwykle siedziałem w domu. Ale udało mi się przemyśleć pare rzeczy i zacząć nowy rok szkolny bez problemów :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby dobrze zacząć nowy rok ^^ Ja trochę skopałam i mam sporo do przemyślenia jeszcze :(

      Usuń
  13. No to trochę zabieganie miałaś te wakacje! Cudowne kolorki włosów.
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Polecam, nie spodziewałam się, że jest tam tak magicznie ;3

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i inspirację. Bardzo ładny makijaż kochana ♥ Obserwuje!
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wpis, uwielbiam takie :) Bardzo fajnie i przyjemnie się czyta :) Blog w całości mi się podoba. Zapraszam również do mojego bloga https://stylepicturesinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta tiulowa spódniczka, też uwielbiam rzeczy ze sklepu Masti ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      No rzeczy stamtąd są boskie kurcze xD :3

      Usuń

Prześlij komentarz