☂Autumn Umbrella☂


Hej!
Nadeszła jesień, która moim zdaniem jest najpiękniejszą porą roku. Szczególnie ta wczesna, kiedy nie ma jeszcze ulew i burz, a w parkach i lasach wszystko zalewa się złotem. Kocham tą kolorystykę!
W tym roku udałam się z moją przyjaciółką na sesję, z której efekty jestem mega zadowolona :) Zresztą oceńcie sami!
Hi!
Autumn in my opinion is the most beautiful season of the year and finally came. Especially this early autumn when it doesn't rain or thunder. I love this colors!
This year I went for session with my best friend. I'm really satisfied of results :) Anyway... judge it by yourself!




Kliknij w zdjęcie aby powiększyć :)
Click on picture to enlarge :)
I love this umbrella!:D

Blouse - idk
Skirt - local market
Shoes - altercore

Coat - cocofashion.pl
Umbrella - Peek & Cloppenburg


☂My top photos of all session here:   https://www.instagram.com/luucy_chan/ ☂

Mam nadzieję, że post i zdjęcia się Wam spodobały ^^ Dajcie znać w komentarzach!
I hope that you like that post and photos ^^ Let me know in the comments!


To be written!

Komentarze

  1. Przepiękne jesienne zdjęcia ! Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem. A parasolka boska ♡
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tą parasolką, wyglądasz świetnie.

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty jestes przeurocza! Zdecydowanie zazdroszcze figury *_*
    Wygladasz przepieknie! <3
    Tak jak ty uwielbiam jesien szczegolnie przez mase pieknych kolorow i przez to ze mozna nosic duze cieple sweterki <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo dziękuję! <3
      O tak sweterki jesienią to miłość :D

      Usuń
  4. Ładne jesienne zdjęcia! Szkoda, że na dworze jest już szaro. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Tak, krótka była ta "złota jesień" :(

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, a pomysł z parasolem wymiata :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały jesienny klimat na Twoich zdjęciach!:) Świetna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda pora roku ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam jesień :) Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia w cudownym klimacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach od razu widać ten jesienny klimat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonane zdjęcia! W szczególności spodobały mi się trzy pierwsze :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja i fenomenalne zdjęcia. Ja jakoś nie przepadam za jesienią, ale to może dlatego że nie wygląda u mnie tak pięknie <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz