☔Podwójni ulubieńcy miesiąca - wrzesień & październik☔ My Little Pony Film, Zachody Słońca & Halloween Makeup

Witajcie!
Pierwsze dwa miesiące szkoły już za nami. Jak ten czas szybko leci! Z jednej strony nie zdążyłam się przez to jeszcze zmęczyć nauką, a z drugiej,  przeraża mnie to jak prędko on ucieka. Próbuję jakoś utrzymać dobre oceny ale nie chce mi się za bardzo przepracowywać. Nie umiem do końca rozplanować sobie dni i za dużo czasu najzwyczajniej spędzam na lenistwie (ahh te obserwacje ścian w pokoju <3). Życie toczy się od weekendu do weekendu lub od wolnego do wolnego. Oby przetrwać te kolejne osiem lekcji matematyki w tygodniu. Jednakże, nie uważam abym miała na co narzekać. Grunt, że wszystko jest w porządku :3
Nie przedłużając... co tam było ciekawego w tym czasie? Zapraszam na ulubieńców! :D


Ubranie:


Ubraniem miesiąca jest płaszczyk z cocofashion, co prawda mam go już długo ale chciałam go docenić bo jest IDEALNY do galowych stylizacji <3

Zamówiłam też cudną paczuszkę z partybox, a rajstopki i rękawiczki są świetne!

Stylizacja:
Stylizacja z ubiegłej sesji ^^ Link do posta: 
https://lucy--chan.blogspot.com/2017/11/autumn-umbrella.html

Makijaż:

Moja Wikiś, którą ucharakteryzowałam na ''Zdewastowaną Lolitkę" :D

Braciszka trzasnęłam na zombie :P

Na Halloweenową noc namalowałam sobie szybką czachę i byłam kościotrupią pokojówką. Nie wiem czemu nikt nie chciał aby posprzątać mu mieszkanie xD

Zapamiętajcie aby nie biegać ze słomką w buzi ;D

Uwielbiam mroczne makijaże dlatego w Halloween było pracowicie ^^ Który Wam się najbardziej podoba?

Film:
Znalezione obrazy dla zapytania my little pony film 2017Znalezione obrazy dla zapytania a więc wojna
Na bajkę udałam się z przyjaciółką i młodszą siostrzyczką (drugi raz w kinie, a siedziała wpatrzona jak w obrazek) i wszystkie trzy byłyśmy zachwycone! "A więc wojna" - genialna komedia, uśmiałam się do łez.
Filmweb:  http://www.filmweb.pl/user/Luucy_chan

Coś artystycznego:
Klasa artystyczna (ponoć moja xd) pomagała przy tworzeniu dekoracji na otrzęsiny pierwszaków. Moja księżniczka zabrała mi chyba z 10 godzin pracy ale wyszła bosko! 

Cuś:


Zachody słońca i miasto wieczorem to cudowne widoki, które na długo zostają w pamięci i są naprawdę magiczne, dlatego to one zostają "cusiem" miesiąca ^_^

Kosmetyk:

Jestem bardzo zadowolona z tych kremów i mogę je polecić.

Jedzenie:
Ogółem to nie mam rano czasu na szykowanie śniadania i pokochałam te kaszki dla dzieci! Miałam już czekoladową, truskawkową i morelową <3

Napój:

Powiem tyle - pachnie i smakuje bosko!

Wydarzenie: 

Na początku września moje miasto obchodziło swoje dni. Była impreza, koncerty, stragany i ogółem sporo się działo. Jak co roku udałyśmy się z dziewczynami poszaleć. Byłyśmy na dwóch świetnych koncertach: Dody i Sarsy.
No i rzecz jasna obchodziłyśmy Halloween. Na wrotkach bo jakże inaczej ;)


I to by było na tyle. Jak Wam minął początek nowego roku szkolnego? Pracujecie ciężko czy może się obijacie? Obchodziliście Halloween? Czekam na komentarze :D
Do napisania!

Komentarze

  1. Ostatni makijaż z tą słomką jak dla mnie najlepszy!
    Świetne zdjęcia, uwielbiam oglądać tyle różnorodnych zdjęć ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Halloweenowy makijaż naprawdę zjawiskowy :D Rajstopy-kości też świetne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Makeupy na hallowen genialne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Te makijaże są genialne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super robisz te makijaże!
    Najbardziej spodobało mi się to ze słomką w buzi

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja studiuje także u mnie początek roku był w październiku :) Bardzo spodobały mi się halloweenowe charakteryzacje !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się już nie chce uczyć i starać. Potrzebuję wakacji :-D

    Cudne makijaże, przebrania i wszystko *-* A TEN PŁASZCZYK JAK Z ANIMCA AAAA CHCE GO

    http://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję^^
      Nom śmiali się w szkole z jak z Japonii wyglądam :D

      Usuń
  8. Płaszczyk mi się podoba, a rysunek świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obchodziłam Halloween, ale wszystkie te makijaże wyglądają super :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie o takim płaszczyku i rajstopkach zawsze marzyłam, kocham twój styl!! :)) <33 Pozdrawiam i zapraszam na:
    mysterious-bunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rajstopy <33
    A rysunek wymiata ♥

    Obserwuję :*
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz