馃巹Pomys艂y na spersonalizowane prezenty Miko艂ajkowe馃巹

Witajcie! 
Wielkimi krokami zbli偶aj膮 si臋 艣wi臋ta, galerie rozb艂ys艂y lampkami i setkami dekoracji, miasta zacz臋to przyozdabia膰. Wystawy pe艂ne s膮 艣wi膮tecznych ubra艅 i propozycji na prezenty. W szko艂ach zawis艂y pierwsze lampki, gdzieniegdzie ju偶 kto艣 przyozdobi艂 dom. Ja jeszcze mo偶e i nie czuj臋 zbli偶aj膮cych si臋 艢wi膮t Bo偶ego Narodzenia i wyczekuj臋 kol臋d w radiu by bardziej pod艂apa膰 艣wi膮teczny nastr贸j ale musz臋 zabra膰 si臋 za szykowanie upomink贸w na miko艂ajki!
Dlatego przybywam do Was z postem wype艂nionym pomys艂ami na prezenty - nie byle jakie - lecz spersonalizowane, prosto od serducha! Uwa偶am, 偶e upominki tworzone z my艣l膮 o konkretnej osobie to co艣 cudownego i uroczego <3 


Na pocz膮tek chc臋 Wam pokaza膰 prezenty, kt贸re wr臋cz臋 moim przyjaci贸艂kom. Zdj臋cia to chyba moja ulubiona forma przechowywania wspomnie艅, a mo偶na z nimi tworzy膰 cuda! Poni偶ej poduszeczki z: projektogram.pl
Mo偶ecie znale藕膰 tam pe艂no pomys艂贸w na upominki z wykorzystaniem zdj臋膰 np. poduchy, kalendarze czy ramki ze zdj臋ciami lub case'y!

Wybra艂am do nich moje ulubione zdj臋cia min. z instgrama mojego, Wiki i Olci.
Nadruki s膮 艣wietne, r贸wniutko do brzeg贸w i super jako艣ci :D

Teraz chcia艂abym Wam pokaza膰 co inspiruj膮cego wyszuka艂am w internecie by stworzy膰 poni偶sze kola偶e ^_^

Samodzielne pakowanie prezent贸w jest s艂odkie ;D

Ujmuj膮ce s膮 te s艂odkie drobiazgi!

To te偶 fajna forma aby przygotowa膰 prezent z my艣l膮 o konkretnej osobie ;)

Mega spodoba艂 mi si臋 patent na prezent w s艂oiku. Mo偶na tak obdarowa膰 np. mi艂o艣nika s艂odyczy, kosmetyk贸w, kawo czy herbatoholika.

Ciekawie wygl膮daj膮 te偶 tematyczne kosze czy pude艂ka.

"Szmpanowy Ananas" i "Herbaciane Choinki" s膮 boskie :D

My艣l臋, 偶e takie samodzielnie wykonywane czy komponowane prezenty s膮 艣wietnym rozwi膮zaniem na prezenty, szczeg贸lnie dla przyjaci贸艂, znajomych czy dzieci. Na pewno mi艂o jest co艣 takiego otrzyma膰 ^_^ Zamierzcie tworzy膰 co艣 takiego dla swoich bliskich? Ja z pewno艣ci膮! Czujecie ju偶 zbli偶aj膮ce si臋 艣wi臋ta? 
Do napisania!

Komentarze

  1. Super wygl膮daj膮 te poduszki ze zdj臋ciami :)) Chyba si臋 skusz臋. Asia

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajnie wygl膮da ta spersonalizowana poducha ;> Super pomys艂 !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Super pomys艂y na prezenty ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietne pomys艂y na prezent, lubi臋 w艂a艣nie takie spersonalizowane :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. W tamtym roku w ten spos贸b pakowa艂am prezenty, dodawa艂am ga艂膮zki 艣wierkowe... nie wiem co w tym wymy艣l臋 :) Uwielbiam 艣wi臋ta. Mi艂ego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Rewelacyjne pomys艂y na prezent! :) ja r贸wnie偶 czuj臋 ju偶 艣wi臋ta :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsu艅
  7. Super kola偶e ♥ A poduszki to genialny pomys艂 ;)
    Czuj臋 艣wi臋ta, ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰 ;*

    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  8. Pomys艂y s膮 艣wietne:) Super jest dawa膰 takie spersonalizowane prezenty, szczeg贸lnie te ze zdj臋ciami bo potem mo偶na powspomina膰:)

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dok艂adnie, przy takich wspomnieniach a偶 ciep艂o si臋 robi na serduszku :)

      Usu艅
  9. 艢wietne pomys艂y. Samemu te偶 mo偶na co艣 stworzy膰 :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsu艅
  10. Dopiero co trafi艂am na tego bloga, a ju偶 si臋 zakocha艂am!! 馃挅 Prezenty 艣wietne, najlepsza ta poduszka, ale nie na m贸j portfel 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo mi si臋 podobaj膮 takie spersonalizowane rzeczy :)
    Mog艂aby艣 klikn膮膰 w linki w najnowszym po艣cie TUTAJ ? Dzi臋ki :*

    OdpowiedzUsu艅
  12. Bardzo fajny post, ja r贸wnie偶 zamierzam sama zrobi膰 opakowania na prezenty, do kt贸rych zamierzam dorzuci膰 samodzielnie udekorowane pierniczki :3 Og贸lnie bardzo podoba mi si臋 tematyka twojego bloga, ja sama od niedawna prowadz臋 swojego o podobnej, lecz tak jak m贸wi臋 to dopiero moje pocz膮tki blogowania.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Spersonalizowane prezenty s膮 najlepsE :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsu艅
  14. 艢wietne pomys艂y! Mam te poduchy, a偶 trzy :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz