✳Winter in pastel colors | banggood wishlist✳

Każdy postrzega poszczególne pory roku na swój sposób. Jednym zima kojarzy się ze stonowanymi, ciepłymi barwami, swetrami i milusimi futrami, innym ze świąteczną czerwienią lub  zielenią,ogromnymi szalami czy też eleganckimi płaszczami. Jeśli chodzi o mnie, preferuję jasne barwy, wręcz zlewające się ze śniegiem! Uwielbiam te słodkie pastele,które ślicznie komponują się z wszech-otaczającym, uroczym, niewinnie białym krajobrazem. Dlatego też przychodzę do Was z moją słodką wishlist'ą z banggood :D

socks  | socks

Zawsze wyczekuję zimy ze względu na słodkie dodatki. Szczególnie mam na myśli wszelkie milusie skarpetki, zakolanówki czy szale.


Kiedy zaczynają się pierwsze chłody - od razu wyciągam na przód szafy moje ukochane swetry <3


Natomiast na spacery  najlepiej chodzi mi się w bluzach, szczególnie z kapturem,chroniącym przed chłodnym wiatrem.


Te kurteczki są urocze i od razu skradły moje serducho <3

Zajrzyjcie na Banggood: KLIK    :D

Dajcie znać która z wypatrzonych przeze mnie rzeczy spodobała się Wam najbardziej. Jakie materiały i kolory preferujecie zimą? Wolicie chodzić w eleganckich płaszczykach czy raczej na sportowo? ^_^ 
Do napisania!

Komentarze

  1. Zima w pastelach? Why not ? Wchodze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ubranka ;) Uwielbiam pastelowe kolorki ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucy jakie śliczne ,kiedyś tez nosiłam pastele w zimę ale komunikacja miejska zabiła we mnie to zamiłowanie.Obecnie preferuje glany i kolorowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dużo jeżdżę komunikacją ;D
      Ale glany są zajebioza <3

      Usuń

Prześlij komentarz