☆Relacja z II Edycji Warsaw Comic Con☆

Witajcie! 
Tak jak obiecałam,przychodzę do Was z krótką relacją z jesiennej edycji Comic Conu. Byłam tam co prawda tylko w sobotę, jednakże załapałam się na naprawdę sporo atrakcji! :D

Zacznijmy od tego, że po przybyciu z przyjaciółkami nie widziałyśmy gdzie się udać bo wszystko odbywało się w dwóch ogromnych halach. Byłam od wejścia tak oczarowana stoiskami, że już wiedziałam... "zgubię się" :D Najpierw udałam się obejrzeć wystawców na jednej z hal, a Wiktoria poszła zajrzeć do strefy gwiazd. 
Ogólnie na stoiskach każdy znalazł by coś dla siebie, od wszelkich rzeczy związanych z filmem, serialem, komiksem, mangą, anime, grami po stroje i dodatki oraz różne zainteresowania. Dodatkowo kręciło się tam sporo znanych twórców ze świata komiksu czy polskiej mody alternatywnej. Mam zdjęcie z moją ukochaną KattLett oraz cudowną Sariel <3

Dodatkowo stworzono pełno stref tematycznych np. Gwiezdnych Wojen, Harrego Pottera czy Świata Post-apokaliptycznego.  Strefa Postapo urzekła mnie najbardziej. Był też zakątek gdzie odbywały się turnieje z gier, można było zbadać czy jest się zombie, pójść do sali na przeróżne wykłady i rozmowy, pośpiewać karaoke czy obejrzeć występy cosplayerów. Osób w cosplayach było pełno i na widok niektórych postaci, uwierzcie, szybciej bije serduszko *_*
Na scenie głównej odbywały się rozmowy z gwiazdami zaproszonymi ze świata filmu i seriali. Miałam okazję posłuchać na żywo rozmowy z aktorką Pamelą Anderson. Zaś na lewo od sceny była strefa autografów, gdzie każdy wyposażony w karnet na autograf mógł udać się do swojego idola. Z kolei z drugiej strony była ścianka ze zdjęciami.
Dodatkowo na Comic Conie były różne wystawy. Na przykład samochodów z filmów. Było też miejsce gdzie można było skoczyć coś zjeść lub odpocząć. Jedną z dodatkowych miejscówek ,w której spędziłam baaardzo dużo czasu - było stoisko Wacoma z tabletami graficznymi.  W końcu się doczekałam i spieniłam swoje marzenie. Porysowałam na profesjonalnym tablecie grafizcznym i się po prostu zakochałam!
Podsumowując - na tej imprezie każdy znajdzie coś dla siebie i można naprawdę świetne się bawić. Już wyczekuję Edycji Wiosennej. Macie zamiar się wybrać? Naprawdę polecam! Dodatkowo będę mieć dla was niespodziankę z tym oto związaną ale to dowiecie się bliżej terminu imprezy.
Do napisania!
Zdjęcie użytkownika Warsaw Comic Con.
http://warsawcomiccon.pl

Komentarze

  1. Nigdy nie byłam na Comic Conie. Za daleko mam do Warszawy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Widzę, że świetnie się bawiłaś ;) Ja też nigdy nie byłam na Comic Conie ;/

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ! Chyba skuszę się wybrać na Comic Con
    Zapraszam do mnie na nowy post lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym wziąć w tym udział, ale mieszkam daleko od Warszawy :(
    Kojarzyłam Katt Lett i przypomniałam sobie Exitus Letalis. Mam pierwszy tom i planuję w najbliższym czasie zakupić kolejny :)
    Pozdrawiam i obserwuję :D
    https://marzycielskilis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Kocham Exitusa, mam 5 tomików <3
      Do Wawy spory kawałek ale co tam- hej przygodo! :D

      Usuń
  5. Szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej tylko dopiero po bo myślę, że to jest idealne miejsce do którego mogłabym pójść z moim chłopakiem :)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy na takim czymś nie byłem. Świetne zdjęcia, oddają wszystko co tam się działo:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zamiar się wybrać na tę edycję, ale niestety - nie dałam rady ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd na kolejną edycję też stoi pod znakiem zapytania u mnie, ale może akurat się uda :)

      Usuń
  8. Naprawdę świetne miejsce, wiem, że dziewczyny z mojej klasy też na tym były
    Obserwuję i Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wydarzenie, musiało być super :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wybrałabym się na takie wydarzenie :D Może kiedyś nadarzy się okazja ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow musiało być super i kolorowo. Chociaż nie lubię takich klimatów czuję że szybko bym się tam odnalazł :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super, a każdy mógł znaleźć tam coś z tematyki, która choć trochę by go interesowała ^^

      Usuń
  12. Ale fajnie ! Wybrałabym się ale mam bardzo daleko :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, do Warszawy mam bardzo, bardzo daleko i nie byłam jeszcze na żadnym konwencie tam organizowanym, co bardzo mnie smuci :/ bardzo chciałabym się tam znaleźć, uwielbiam takie imprezy pamiętam jak byłam na Niuconie we Wrocławiu bawiłam się jak nigdy :D oczarowało mnie zdjęcie z wróżkami chrzestnymi no po prostu wspaniałe! <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3
      Impreza była boska, ale na południu kraju też jest wiele cudnych konwentów :D

      Usuń

Prześlij komentarz