❄Podwójni ulubieńcy miesiąca - listopad & grudzień❄ JumpCity, Lucifer & Park Oliwski!

Hej hej!
Jak ten czas szybko leci! Ostatnie dni grudnia uciekały w zawrotnym tempie, a ja już nawet nie próbowałam za nimi nadążyć. Cieszę się, że wpadło choć trochę wolnego bo potrzebowałam się polenić przy słodyczach i serialu. W sumie nie wiem jak podsumować ostatnie dwa miesiące ubiegłego roku w paru zdaniach... Było - okej, nawet bardzo :3


Ubranie:

Jeśli chodzi o ubranka to na pewno moje nowe buciki, co prawda jeszcze na nie za zimno ale 'byle do wiosny!'. Są to buty Asics z Disnejowskiej edycji. Są naprawdę przeurocze, szczególnie te kwiatuszki z tyłu :D
Drugą rzeczą jest sukienka, którą dostałam od mojego Księcia na święta *^* [Ciekawe czy czyta tego posta :D Dziękuję Kochanie raz jeszcze!]

Stylizacja:

Moje stylizacje na Sylwestra oraz Wigilię klasową ;3

Film:
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania dom wygranych
Dwa z filmów, które widziałam na maratonie filmowym w Heliosie: ''Bękarty" oraz "Dom Wygranych". Bardzo zabawne, lekkie komedie, polecam :)

Filmweb:  http://www.filmweb.pl/user/Luucy_chan

Coś artystycznego:
Moja próba narysowania Lucyfera oraz świąteczne pierniczki <3

Cuś:
 
Uwielbiam tego pluszaka, a jako, że miałam wolne miejsce na "cusia" - wrzucam tu moją Małpkę :D Dostałam ją prawie rok temu na urodziny od przyjaciółek, ułooo szybko minął ten rok O_o
Powiedzcie, że nie jest memiczna, to zdjęcie jest złe hahah :"D

Jedzenie:
 
Uwielbiam pierogarnię w Gdańsku Oliwie! Powyżej pierożki z farszem Oreo oraz malinowo-czekoladowe. 

Napój:


Znów się opiłam wszelkimi kawami, czekoladami i herbatami ^^

Serial:
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania lucifer mazikeen
Znalezione obrazy dla zapytania lucifer chloeZnalezione obrazy dla zapytania lucyfer
Zaczęłam oglądać Lucyfera i szczerze mówiąc, dawno mnie tak żaden serial nie wciągnął. Watki, fabuła, muzyka, bohaterowie - wszystko mi się tu podoba, a rzadko darzę bohaterów seriali sympatią. Z reguły mnie irytują. Natomiast Lucyfera, Mazikeen i Chloe uwielbiam <3

Muzyka:

Wydarzenie: 





Z przyjaciółkami pojechałyśmy do JumpCity, gdzie prawie się połamałam. Jednak pomimo tego jednego yyy zderzenia ze ścianą - było fajnie :D (Vlogi u Oli i Wiki na kanałach).
Z Księciem natomiast byliśmy w przepięknie oświetlonym, bajkowym Parku Oliwskim. Jakież to magiczne miejsce!

I to by był koniec ostatnich ulubieńców roku 2017. Oczywiście będę serię tą kontynuować w 2018 :) Jak minęła Wam końcówka roku i święta? Napiszcie w komentarzach!
Do napisania!

Komentarze

  1. Mnie najbardziej zaciekawiły pierniki :D Wyglądają pysznie :*

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie stylizacje. kiedy urodze i schudne pewnie do nich wroce ;)
    Bardzo lubie tez Lucyfera. Ostatnio to jeden z lepszych seriali jakie wyszly :) taki z niego przystojny smieszek ;)

    Pozdrawiam Misa Durst

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz