❆Winter Flower❆

Witajcie!
Ostatnio byłyśmy z koleżankami na zimowej sesji zdjęciowej. Udałyśmy się do parku miejskiego, który zimą wygląda niesamowicie. Zdjęcia robiłyśmy z zamysłem mojego udziały w konkursie na instagramie ale postanowiłam podzielić się resztą sesji tutaj :D 
Jak zwykle przygotowałam stylizację w stylu lolicim :3 Jestem zadowolona z efektów ale oceńcie sami ;D
Hello!
Recently I was on winter photo session with my friends. We went to the town park which looks amazing in winter. We took pictures with the intention of my participation in instagram competition but I decided to share rest if the session here :D
I prepared stylization in lolita style :3 In my opinion photos came out great but judge it themselves ;D


Kliknij w zdjęcie aby powiększyć :)
Click on picture to enlarge :)






❅My top three photos of all session here:   https://www.instagram.com/luucy_chan/ ❅




Jak zawsze nie umiałam wybrać zdjęć, KOCHAM tą biel zimy!
As always I couldn't choose photos, I LOVE this winter white!



Dress - Restyle.pl
Shirt - Mohito
Shoes - local shop
Tights - no name
Wig - Holycreep
Bow - Reserevd Kids

                                                                      To be written!

Komentarze

  1. zdjęcia super, jednak nie koniecznie pasuja mi akcesoria do tła. ;x bardziej pasowałoby jakieś metro czy dworzec ;) nabrałyby innego klimatu i znaczenia, przekazywałyby coś więcej jak tylko lalkę z walizką w śniegu. tak na przyszłość :)
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za radę ^^ W początkowym zamierzeniu był dworzec, jednakże mamy do niego daleko i jest remontowany, a spacerowałyśmy w straszny ziąb :c
      Następnym razem postaram się lepiej dobrać tło <3

      Usuń
  2. Piekne zdjęcia! I bardzo podoba mi się twoja stylizacja <3 jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :) Zdjęcia też są super, ale jak już ktoś napisał, akcesoria nie bardzo pasują do tła. Mi najbardziej przypadło do gustu zdjęcie z kwiatami.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę super zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :) #187
    I will be very happy if you follow me back :)

    http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. You look totally stunning! So pretty ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, kontrast śniegu z całą Twoją osobą jest magiczny! <3

    anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeju ta sesja jest genialna ! ♥
    Śliczna z Ciebie dziewczyna ;*

    Obserwuję ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka, jak o się mówi ładnemu we wszystkim ładnie :) Zdjęcia spoko ale co do tła zgadzam się z Misa Durst. Pomimo wszystko gratuluje wytrwałości na mrozie :)I wrotki z różowymi sznurówkami CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska sesja <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że sesja bardzo nietypowa :)
    A zimowa sceneria zawsze nadaje takiego uroku zdjęciom.
    Ciekawy jest fakt, że pokazałaś taki kontrast pomiędzy zimą, a wiosną. Te zdjęcia z kwiatami podobają mi się najbardziej :)
    Ale ta walizka jakoś mnie do tego wszystkiego nie przekonuje.
    W każdym bądź razie mam nadzieję, że konkurs udany :)
    Cudownie Ci w tych włoskach! A stylizacja też na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Tak, walizka odrobinę na siłę bo konkurs był o podróż.

      Usuń
  13. wyglądasz jak laleczka! :) śliczna stylizacja
    pozdrawiam :)

    mojaszafamodnszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ludzi z pasją a ty masz swoją pasje :) SUPER

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne ujęcia ;) obserwuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja trochę bajkowa i magiczna, ale zdjęcia wyszły świetne. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, kiedyś interesował mnie styl lolity, teraz trochę mi się pozmieniało i ubieram się raczej klasycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna sesja
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz