✩Podwójni ulubieńcy miesiąca - styczeń & luty✩ Nowe Łyżwy Figurowe, T-FEST & Kosmetyki z Korei!

Witajcie! 
Pierwsze dwa miesiące nowego roku już za nami - moim zdaniem minęły bardzo szybko. Przynajmniej na tyle, że nie mogłam znaleźć czasu dla tego posta (ale to już norma ;D). W sumie to nie wiem za bardzo jak je opisać. Ogólnie - były okej. Mniej ogólnie - niektóre dni były "do dupy" :o
Mimo wszystko wszędzie staram się szukać pozytywów, szczególnie w ulubieńcach, dlatego też lubię pisać te posty ^^. Spędziłam sporo czasu bardzo przyjemnie, widziałam się z przyjaciółmi i rodziną. Ukończyłam osiemnaście lat, zaczęłam prowadzić bullet journal, zapisałam się na prawko, jeździłam na łyżwach, minęły mi miło ferie i sporo byłam w kinie <3


Ubranie:
W styczniu miałam cudowną urodzinową kreację ^^
(kliknij na zdjęcie by powiększyć)
Natomiast w lutym obkupiłam się w sukienki :D

Stylizacja:

Film:
Podobny obrazPodobny obraz
Dwa z filmów, które widziałam w lutym. Przezabawne "Zanim Odejdą Wody" oraz dramat z Willem Smithem w roli głównej "Siedem Dusz". Polecam!

Filmweb:  http://www.filmweb.pl/user/Luucy_chan

Cuś:

W styczniu na urodziny wujkowie sprawili mi moje wymarzone łyżwy - są boskie i jeździ się jak z bajki <3
Natomiast po urodzinach stało u mnie tyyyle kwiatów - uwielbiam kwiaty!

Serial:
Znalezione obrazy dla zapytania the end of the f ** king world
Znalezione obrazy dla zapytania the end of the f ** king worldZnalezione obrazy dla zapytania the end of the f ** king world
Podobny obraz


"The End of the F***ing World " czyli serial pełen czarnego humoru, pięknych kadrów i dziwnych bohaterach. Psychopata i spragniona przygód buntowniczka - duet idealny. Obejrzałyśmy z przyjaciółką jednej nocki. Jest naprawdę krótki, a fabuła tak wciągająca, że na raty po prostu się nie da. Jeden z lepszych seriali jakie widziałam. Naprawdę polecam!

Muzyka:
Nie wiem jak i kiedy zaczęłam słuchać rosyjskich wykonawców ale już stworzyłam sobie na yt całą palylistę. T-FEST skradł moje serduszko - uwielbiam! *_*

Gra:

Znalezione obrazy dla zapytania times up zolty   Podobny obraz
Od kiedy przestałam chodzić do klubu planszówek, z roku na rok,coraz bardziej mi tego brakuje. Tutaj dwie, w które grałam w wolne ze znajomymi. Na pewno rozruszają towarzystwo! :D

Kosmetyk:


Przyjaciółka sprawiła mi na urodziny kosmetyki z Korei. Bardzo przypadły mi do gustu ^^ Róż jest delikatny, w sam raz do szkoły, a pomadka ma boski kolor.

Aplikacja:

Ostatnio bardzo dużo przeglądam Pintersta. Trochę się uzależniłam hah :o  Jest to chyba najlepsza apka do szukania inspiracji i bardzo przyjemna w obsłudze.



Tutaj kończą się ulubieńcy początku 2018 roku. Nie było najgorzej ale liczę, że ten rok dopiero się rozkręca. Bardzo dziękuję za uwagę ^^
Jak minęły Wam te miesiące? Działo się coś ciekawego? Czekam na Wasz komentarze :D
Do napisania!

Komentarze

  1. Ja także uwielbiam kwiaty. ;P w moim mieszkaniu jest och pelno, a maż wie ze lubię i sprawia mi takie przyjemnosci dosc czesto ;)
    18///boże, kiedy to było... Jak sięgnę pamięcią... zwariowane czasy... anime, rock i konwenty były u mnie wtedy na pierwszym miejscu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu to super, ja staram się mieć dużo roślin w pokoju ale rodzina nie przepada :c
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  2. Czas leci zdecydowanie za szybko, te dwa miesiące minęły w zawrotnym tempie, a ten też zaraz się skończy! Ja nie wiem jak to się dzieje, że to wszystko tak pędzi. Przepiękne kwiaty!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ile sukienek:O Ja dla siebie to żadnej nie mogę znaleźć :D

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy!
    Ta niebieska sukienka bardzo piękna :)
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki! Też obejrzałam ''The End of a F***ing World'' :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sukienki :) skąd są? :>
    co do serialu, to zaczęłam oglądać, ale jakoś mnie nie przekonał, może kiedyś wrócę :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po moich niedawno obchodzonych urodzinach też stoi u mnie w domu mnóstwo kwiatów. Śliczna sukienka, choć nie do końca mój kolor :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy, uwielbiam Pinterest :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam Pinteresta :) Zainteresowały mnie te kosmetyki koreańskie.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ''The end of the f***ing world'' i rozważam obejrzenie go jeszcze raz, bo jest zdecydowanie za krótki!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Jak dobrze zobaczyć, że są jeszcze dziewczyny, które chętnie kupują sukienki. Ja już czekam, aż przyjdzie wiosna, żeby schować spodnie do szafy na dłuższy czas :D Jak idzie prowadzenie BuJo? Ja zaczęłam we wrześniu zeszłego roku i... zakochałam się (choć na początku było dosyć niepewnie)
    Miłego dnia! Ania, www.bezpustkowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzenie idzie supi - uwielbiam mój BuJo <3
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Świetni ulubieńcy, bardzo dużo mnie zaciekawiło. Muszę zapisać sobie te filmy i obejrzeć serial. :) Sukienki piękne! Nie wiedziałam, że jest takie coś jak klub planszówek - super sprawa!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta sukienka, a co do tego serialu też go obejrzałam :D
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Istne sukienkowe szaleństwo! :) Śliczne masz te łyżwy, super, że ci je sprawili :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniali ulubieńcy! Choć sukienka zupełnie nie w moim stylu, to na Tobie prezentuje się genialnie :) Filmów niestety nie widziałam, ale chętnie dopiszę je do swojej listy. Super, że wujkowie sprezentowali Ci łyżwy. Zawsze marzyłam o jeździe figurowej, ale aktualnie wciąż mam problem z jeżdżeniem prosto haha :D Również uwielbiam kwiaty, dodają w pokoju czegoś takiego wiosennego, ładnego. Te dwa miesiące minęły naprawdę szybko! Niedawno dopiero zaczynał się rok, a tu już koniec marca!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nie wiem kiedy to zleciało :o
      Dzięki wielkie za komentarz :3

      Usuń
  16. Niebieska sukienka jest śliczna.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajni ulubieńcy :) Ta sukienka niebieska jest boska :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! Niebieska sukienka jest piękna *.*
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu ładnie i kolorowo! O tak, te pierwsze miesiące minęły bardzo szybko i mnie. Jejku, ale ta niebieska sukienka jest przeurocza! W ogóle stylizacje rzucają się w oczy - piękne są.
    Serial obejrzałam zaraz, gdy była jego premiera i również przypadł mi do gustu (ale szał jest na niego wielki!) Cudowne zdjęcia, gra aktorska i aaaa! Biorę się za słuchanie rosyjskiej muzyki! Ta pierwsza piosenka - T-Festa podoba mi się, trzecia też w moich klimatach! Jeśli chodzi o muzyką z tego kraju to polecam Pharaoh! I dziękuję za T-Festa to pewnie spędzę dzień na słuchaniu jego twórczości :D Ja od dłuższego czasu siedzę w fińskiej muzyce (i kulturze, i wszystkim) i jestem zakochana! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ja T-festem byłam tak zachwycona, że OMG xD
      Ooo zerknę sobie zaraz na muzykę ;D Dziękuję bardzo! :3

      Usuń
  20. Muszę koniecznie obejrzeć ten serial! Zaciekawił mnie również film "Siedem dusz". Wesołych Świąt Wielkanocnych <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie wyglądałaś :) Również kocham kwiaty i zazdroszczę Ci tak dużej ilości <3 Uwielbiam TEOTFW, obejrzałam kilka razy aż haha
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ta niebieska sukienka jest piękna,taka bajkowa :)

    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajni ulubieńcy ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko pozazdrościć tych łyżew.
    Sukienki są cudne.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne łyżwy! Co do serialu The end of the fu***** world jest również moim ulubieńcem! Bardzo mnie wciągnął i mam nadzieję,że wyjdzie sezon 2 :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz