☀Fotoksiążka od Saal Digital☀

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją fotoksiążki, którą otrzymałam od Saal Digital. Książki tego typu spodobały mi się już jakiś czas temu, a ostatnio stały się bardzo popularne. Moim zdaniem jest to nawet fajniejsze od pojedynczych zdjęć, świetna opcja prezentu czy alternatywa dla albumu ze zdjęciami.
Dodatkowo książka jest cudownie wykonana, lśniąca, w twardej oprawie. Zdjęcia są wyraziste i mają piękne kolory. Najbardziej jednak podoba mi się, że nawet zdjęcia dane na złączeniu stron nie tracą na uroku, ponieważ złączeń praktycznie nie widać. 
Z produktu jestem bardzo zadowolona i zapraszam Was teraz do obejrzenia mojej fotoksiążki, w którą wrzuciłam najmilsze wspomnienia z przełomu gimnazjum/liceum :D


❀ Rolkarskie wypady, podróże i zlot z widzami serii "Na kołkach przez świat" ❀
❀ Parę zdjęć z ciepłych, letnich dni ❀
❀ Zdjęcia z moją licealną klasą! ❀
  ❀ Fotki z przyjaciółmi ❀
❀ Więcej wypadów i podróży! ❀
❀ Kolejne miłe wspomnienia ❀
  ❀ Moje 18 urodzinki! ❀
❀ Łyżwy, sesje & konwenty ❀
❀ Fotki z obozu mangowego! ❀
❀ Z moją ukochaną przyjaciółką, za którą zawsze tęsknię! ❀
❀ Wakacje w Chorwacji ❀
❀ Chorwacja, Wenecja, Praga ❀
❀ Zimowe szaleństwa ❀

Fotoksiążkę możecie zamówić tutaj:

http://www.saal-digital.pl/



Tak właśnie prezentuje się mój album :D Co myślicie? Podoba Wam się taka wersja gromadzenia wspomnień? 
Na napisania!

Komentarze

  1. Mam od nich jedną fotoksiążkę, bardzo ją lubię :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wszystko ładnie wygląda! Taka książka jest też fajnym pomysłem na prezent.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotoksiążka! Idealna na wspomnienia :D
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki album to świetna sprawa. Na pewno kiedyś w niego zainwestuje :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już jedną fotoksiążkę z tej firmy i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię uwieczniać chwile na zdjęciach, mam ich po prostu mnóstwo, może pomyślę na przyszłość nad tą książką :)

    Zapraszam do mnie, studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te książki, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji zrobić takiej swojej.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu rzeczy! Wszelkiego rodzaju książki, poduszki czy nawet obrazy na płótnie to świetny prezent dla kogoś, ale także fajny podarunek dla nas samych :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna fotoksiążka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wyszło, sama zbieram się do zrobienia czegoś w podobie :D

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka książka to bardzo ciekawy i uroczy pomysł na prezent, jednak ja mam jakiś sentyment do tych wywołanych zdjęć trzymanych w grubych albumach.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ja to mam lekką obsesję na punkcie zdjęć, także dla mnie taka fotoksiążka- po prostu bomba ;D. Super się prezentuje.
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł ta książka, fajny pomysł na prezent. No i piękne zdjęcia :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com 💗

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna foto książka! niedawno zamówiłam podobną :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sprawa, wszystkie wspomnienia w jednym miejscu i miła pamiątka :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotki :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna fotoksiążka :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka fotoksiążka to świetna pamiątka czy pomysł na prezent :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny pomysł na przechowanie wspomnień ;) Też lubię mieć wszelkie zdjęcia przy sobie, nie tylko wirtualnie, w komputerze ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniej też coś mieć namacalnie niż w komputerze 😊😊😊

      Usuń
  20. Zawsze powtarzam, że fotoksiążka to idealna rzecz do segregacji zdjęć, które mają dla nas sentymentalne znaczenie. Ma to większą wartość niż zdjęcia elektroniczne, które mamy na wyciągnięcie ręki. Fotoksiążka to idealna rzecz do skarbnicy wspomnień przy kominku z gorącą herbatką :)
    No i oczywiście jest to idealny pomysł na prezent dla bliskiej nam osoby.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wszystkie najlepsze wspomnienia pod ręką :3

      Usuń

Prześlij komentarz