♥Recenzja soczewek od PinkyParadaise♥



Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z szybką recenzją soczewek od PinkyParadaise. Do przetestowania dostałam pakiet Random Lenses, czyli dwie różne soczewki = dwa różne oczka.

Zacznę od tego, że bardzo zdziwiła mnie wielkość soczewek. Do tej pory nosiłam tylko te najzwyklejsze, a otrzymałam, jeżeli się nie mylę miniscelery. Przyznam, że miałam spory problem z założeniem ich, ponieważ mam małe oczy i musiałam się nieźle napracować aby włożyć tak duże soczewki. Przede wszystkim musiałam się też do tego przełamać.

Zestawienie z moją starą soczewką normalnego rozmiaru.


  • Kolor soczewek jest świetny. Bardziej podoba mi się czerwony model, jest taki mroczny i daje super efekt. Niebieska również jest ładna ale w mniejszym świetle po prostu jest za ciemna.
  • Komfort noszenia tak dużych soczewek nie jest tak znakomity jak przy zwykłych modelach. W tym wypadku czuć cały czas, że ma się coś na oku. Są to jednak soczewki do przebrań, cosplayów i innych rzeczy, które mają przede wszystkim wyglądać. Nie są do stałego, długotrwałego noszenia. Nosiłam je kilka godzinek i było całkiem znośnie. Tylko przy zakładaniu i przez pierwsze trzy minuty miałam takie uczucie"piasku pod okiem". Wtedy polecam zamknąć oko i pomasować delikatnie powiekę.
  • Wrażenie z noszenia soczewek na mieście: ludzie patrzą zaskoczeni, a ja mam niezły ubaw :D
  • Soczewki szybko do mnie dotarły, dostałam do nich uroczy koci pojemniczek oraz zestaw naklejek i gadżetów, a obsługa sklepu bardzo miła!



Uroczy! <3

  
Lewa soczewka czerwona mega mi się podoba! Moja ocena to 5/5 !
Niebieską soczewkę oceniam na 4/5, ponieważ kolor nie do końca mi się podoba.

W sumie produkt oceniam na takie 4.5 / 5 i mogę serdecznie polecić!

https://www.pinkyparadise.com/




Do napisania!

Komentarze

  1. Wow! Jaki efekt :) Nigdy nie nosiłam soczewek i jakoś nie czuję potrzeby, ale może kiedyś :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardziej mnie do tego ciągnęło ale lubię sobie czasami ponosić 😊

      Usuń
  2. Ja na co dzień noszę soczewki. Aktualnie mam tylko korekcyjne, ale z kolorowych używałam tych z Acuvue.
    Efekt Twoich jest naprawdę nieziemski!
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie - te czerwone dają dużo lepszy efekt, ale oczywiście do jakiegoś przebrania, czy na jakąś konkretną okazję, bo na co dzień chyba ciężko byłoby wyjść tak z domu. Na co dzień pozostawiam sobie tradycyjne soczewki. Wszystkim osobom mogę polecić zerknąć sobie na stronę https://www.twojesoczewki.com/daily-hd-toric Wybór soczewek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone to ogień:D Ja to raczej skupiam się na tym żeby soczewki były dla nie wygodne, nie wysuszały mi oczu. Tu może też i was zainteresuje stronka https://blikpol.pl/badanie-wzroku-test-online i ich test online na wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz