♕Castle Elf♕

<Photos have a large format - click to see sharp>

Hej Słoneczka!
Dzisiaj przybywam z sesją zdjęciową! Dawno takiego posta u mnie nie było. Zdjęcia wykonane zostały pod koniec roku szkolnego ale musiałam znaleźć czas aby je przejrzeć i obrobić. 
Ogólnie zamysł był taki, że ja robię zdjęcia koleżance (chcecie posta z drugiej strony obiektywu?) ale w końcu też zostałam modelką heh :D 
Bardzo podoba mi się sceneria, w której robiłyśmy zdjęcia. Zamek w Malborku i jego okolice są piękne <3

Hi Sunshine!
Today I come with the photoshoot! It has been a long time since I post something like that. Photos were made at the end of the school year but I had to find some time to look through and edit them. 
Generally, the idea was that I took photos of my friend but in the end, I become model hah :D Do you like to see photos from another side of the camera?
I really like the scenery in which we take photos. Castle in Malbork and around is so beautiful <3



<click to see sharp>
Kotka znalazłyśmy na zamku i już nie mogł się wykręcić ze zdjęć ;D
We found this kitty in the castle and he can't get rid of the pictures ;D
Te okno to moim zdaniem świetne miejsce do zdjęć :D
This window, in my opinion, is the perfect place for photos :D
Skirt - cool club
Shirt - second hand
Shoes - Converse
Wreath - Reserved 
Wiem, że sporo tych zdjęć ale nie chciałam rozdzielać tych zdjęć z parku na osobnego posta.
I know that there are a lot of photos but I didn't want to put photos from the park in another post.
My top three photos of all session here:   https://www.instagram.com/luucy_chan/ 
Te zdjęcia nie wiem czemu ale kojarzą mi się z elfami ^^
I don't know why but this photos reminds me with elfs ^^

I to by było chyba na tyle w tym poście. Napiszcie co sądzicie o takich sesjach i scenerii. Chcecie zobaczyć jak się spisałam stojąc za aparatem? Czekam na Wasze komentarze <3
And that would be end. Write to me what are you thinking about sessions like that and this scenery. Do you like to see how I stand behind the camera? I'm waiting for your comments <3
To be written!

Komentarze

  1. Sesja super! Uwielbiam stylizacje pokazywane w odpowedniej scenerii :) Też mam w planach robić tego typu zdjęcia ale na razie muszę zadowolić się zdjęciami na białym tle ściany :( Twoje są piękne! Bardzo chętnie zobaczę zdjęcia zrobione przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w Malborku ;) To świetne miejsce na zdjęcia. Podobają mi się Twoje włosy :)
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudwone zdjęcia!! Chciałabym kiedyś sesję w zamku:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pastelowa stylizacja ciekawie komponuje się z zamkiem, ale, niestety, nie jest to do końca mój gust. W takiej scenerii wolę bardziej ciemne, nieco alternatywne czy mroczne stylizacje. Nie zmienia to faktu, że zdjęcia są naprawdę bardzo ładne. :D A w parku jest w ogóle to idealnie. :D

    Masz bardzo ładny kolor włosów.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wygladacie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne i klimatyczne zdjęcia :) Świetny blog, obserwuję

    japonski-rozgardiasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczaki zdjęcia wyszły cudnie <3 Czekam na post z drugiej strony obiektywu ;)
    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne! Mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love these pics babe! :)♥ I love your blog and I'm following it and hoping you could follow me back! xoxo

    Blisselly
    Instagram

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz