☀Podwójni ulubieńcy miesiąca - maj & czerwiec☀ Tęcze, Wianki & Ogrom Słodyczy :D

Witajcie!
W końcu znalazłam chwilkę aby przysiąść do ulubieńców, wydaje mi się, że dość obszernych. W maju i czerwcu działo się sporo, od wyjazdów i majówkę po osiemnastki. Trochę było podróży i spędziłam czas z bliskimi mi osobami :3 Pogoda w końcu była piękna, a przyroda zachwycała. Czas zleciał mi naprawdę szybko przez szkolny natłok obowiązków aczkolwiek teraz w końcu można odetchnąć z ulgą. Zapraszam do czytania! :D


Ubranie:
Jestem zachwycona sukienką, którą znalazłam w H&M. Pierwszy raz skusiłam się kupić kiecę, która nie jest rozkloszowana :O

Stylizacja:

Na maraton horrorów udałam się w stylizacja inspirowanej stylem pastel goth, uwielbiam!  <3


Film:


Jeśli chodzi o filmy, na pewno chcę wyróżnić trzecią część historii o Bridget Jones, która może i nie pobiła poprzednich i jest ciut przesadzona, jednakże na pewno zabawna i godna polecenia.
Muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak wciągającego filmu jak Split. Polecam gorąco!

Filmweb:  http://www.filmweb.pl/user/Luucy_chan

Cuś:

Ostatnio ciągle chodzę w moim nowym wianku, który dorwałam gdzieś w galerii handlowej podczas wycieczki szkolnej. Nareszcie znalazłam taki, który nie wygląda sztucznie i tandetnie :O

Nie byłabym sobą, jakbym nie wrzuciła paru zdjęć nieba ;D Czy to wschodu słońca, czy pięknej tęczy złapanej podczas jazdy na wrotkach podczas burzy...


Użyliśmy kwiatów z naszej poprzedniej dekoracji aby stworzyć dekorację na zakończenie roku szkolnego. Jak zwykle wyszło genialnie! :D


Napoje & Jedzenie:

Urządziłyśmy z koleżankami z klasy piknik w parku, do którego zakupiłyśmy wino musujące z BROKATEM! *__*

Jako, że lato potrafi przyprawić o ból głowy i uczucie roztapiania, jakoś trzeba się przed tym chronić. Zimne napoje to prawdziwy skarb tą porą roku ;D 

W mieście, gdzie chodzę do szkoły otwarto fantastyczną pączkarnię, nie zliczę ile kalorii już przez to pożarłam ;__; No ale co poradzić xD

Powyżej moje ulubione omlety, które są banalne w wykonaniu oraz sushi z bananów, które przygotowaliśmy z księciem jakiś czas temu.
Przepraszam Was za spam jedzeniem ale jakoś tak się tego uzbierało ;*

Gra:

Zdecydowanie moja ulubiona planszówka, w którą wkręciłam rodzinę i znajomych, pojawia się na moim blogu po raz kolejny.

Wydarzenie:

Udało mi się zdobyć trzy złote medale na lekkoatletycznych mistrzostwach powiatu ^_^  Dodatkowo sporo czasu poświęciłam na bieganie i mam nadzieję, że nadal będę znajdować czas na aktywności.



Kilka zdjęć z nad morza, a poniżej z wyjazdu majowego do mojej przyjaciółki z daleka! To był genialny weekend! <3

Trochę połaziłyśmy sobie po opuszczonym budynku, przejechałyśmy ogromną drogę na rowerach i ogólnie spędziłyśmy miło czas. Posiedziałyśmy nad jeziorem i w parku, skoczyłyśmy na zakupy oraz objadłyśmy deserami, a wieczorami oglądałyśmy filmy. Takie spędzanie czasu zapamiętuje się chyba najmilej.

I to by było na tyle, mam nadzieję, że post wyszedł ciekawy, a Wam chcę życzyć miłych, pogodnych i aktywnie spędzonych wakacji. Macie jakieś konkretne plany, wyjazdy? Dajcie znać poniżej :3
 Do napisania!

Komentarze

  1. Widać ze miesiąc byl udany! Co do filmu - też oglądałam i film genialny!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Film chciałam kiedyś obejrzeć, ale jakoś o nim zapomniałam, więc super się złożyło, że go tutaj opisałaś. Gratuluję zdobycia trzech złotych medali!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia,super sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. you are so cute! i love your hair!!

    would you like to follow each other? :)

    xoxo

    www.loveminnie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że cudownie spędziłaś czas :)
    Gratuluje złotych medali!!!
    Dla mnie wakacje rozpoczęły się dość hucznie - bo od zagranicznych wyjazdów! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona sukienka jest genialna
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby niepełnoletnia jestem, ale to wino bym przygarnęła hahah
    Pozdrowionka:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post,filmy polecane zawsze się przydadzą bardzo chętnie obejrzę :D
    Pozdrawiam i zapraszam : https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Sukienka cudowna *-* Filmy z miła chęcia obejrze, ponieważ jakiś większych planów na wakacje nie mam :// Cudowne zdjęcia nieba - uwielbiam takie *-*

    https://jyylii.blogspot.com/?m=1



    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post 😃 Mega sukienka! 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting post and nice photos. Great blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis! Uwielbiam posty tego typu, bo zawsze można się czymś zainspirować <3

    Pozdrawiam, Marlena :*
    ♡ Zapraszam do odwiedzenia mojego kanału na YT ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i super zdjęcia! Pozdrawiamy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. :D
    Gratuluję sukcesów. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje za zdobycie medali! Widać, że treningi nie idą na marne :) Przede mną za półtora miesiąca zawody ale w dziedzinie pożarnictwa mam nadzieję że dobrze pójdzie :)
    olsonbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, gratulacje za medale! :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurdę masz świetną figurę! Zakup tej sukienki to zdecydowany strzał w dziesiątkę <3 Gratulacje zdobycia medali :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią obejrzę "Split"! Narobiłaś mi smaka na to jedzonko, a jeszcze głodna jestem haha :D Gratuluję wygranych zawodów :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniali ulubieńcy! Fantastyczne zdjęcia! ta czerwona sukienka jest śliczna, taka w koreańskim stylu :)czy dobre było to winko z brokatem? Bo sama planuję zakup najlepiej wszystkich kolorów :D tylko nie wiem gdzie je kupię... chyba przez internet :/
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Winko kupiłam w sklepie E.Leclerc i na półce były wszystkie kolorki :D W smaku takie sobie, dobre, słodkawe, po prostu smaczne i tyle. No ale nadrabia kolorem*_*

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej czerwonej sukience 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianki wyglądają super! Strasznie też lubię Bridget Jones Baby ;) A jesli chodzi o Splendor próbowałam kiedyś grać, ale nie do końca wiedzieliśmy o co chodzi hahaha

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      Hahah w Splendor najlepiej uczę ja xD zapraszam :D
      Sędziowałam na mistrzostwach polski ;D

      Usuń
  22. I still did not know the blog but I liked it and I'm already following.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda na to że te dwa miesiące faktycznie były pełne wrażeń! W czerwonej sukience wyglądasz przepięknie :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No widać, że dużo się działo :D Masz bardzo ładną figurę a ta czerwona sukienka super to podkreśla! Bardzo ładny i ciekawy blog, zostaję, obserwuję i czekam na dalsze posty :)
    Zapraszam również do mnie, pozdrawiam!
    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz w tej czerwonej sukience! :)
    Uwielbiam gre Splendor. Często w nią gramy ze znajomymi :)
    I gratuluję trzech złotych medali!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne podsumowanie, wiele się działo!
    Gratuluję osiągnięć na zawodach!
    A o Avivie słyszałam haha ale jakos nie pilam jeszcze :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam obsesję fotografowania nieba :D
    Gratuluję tylu wygranych!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz