☀Podwójni ulubieńcy miesiąca - lipiec & sierpień☀ Niebieskie włosy, Słodycze & Morze

Witam Was złotka w wakcyjnym poście! Może raczej ich podsumowaniu? Niestety te dwa miesiące zleciały tak szybko :c  Nie miałam czasu przysiąść do komputera, a co dopiero coś napisać, mimo to bardzo się cieszę. Spędziłam je mega aktywnie i wesoło w gronie najkochańszych osób <3
Z początkiem wakacji zdałam prawko (za drugim razem ale brawa i tak poproszę ;P ), przyjechała do mnie przyjaciółka z daleka, byłam u babci. Później spędziłam czas z moim chłopakiem, duużo czasu <3 Pojechaliśmy na nasz pierwsze wspólne wakacje!(ale o tym osobny post :D ) Międzyzdroje są piękne! Po powrocie pojechaliśmy jeszcze do mojej drugiej babci na Śląsk. No najeździliśmy się trochę.
Udało mi się pójść na sesję, nagrć w planszóki, pozwiedzać i ogółem - to chyba były moje wymarzone wakacje <3

Stylizacja:
Taka oto stylizacja z sesji, spoiler posta w sumie ;D


Cuś:
Z początku wakacji miałam różane włosy, w sumie żałuje, że tak ich nie zostawiłam.
Teraz mam niebieskie ale są króciutkie.
Piękne kwiaty mi kupił <3

Kosmetyk:

Takim oto tonerem robiłam włoski. Bardzo fajny, nie uszkadza włosów i super łapie. Do tego cenowo nie jest tak strasznie.
Ta maść, którą bez recepty można dostać w aptece jest naprawdę skuteczna, cokolwiek mi nie pojawi się na buzi - wystarzy posmarować na noc i praktycznie znika. Polecam!

Napoje & Jedzenie:
Przepraszam jeślki ktoś zgłodnieje ale narobię Wam smaka bo kocham słodycze <3

Robię boskie omlety na słodko :D  Na końcu byliśmy z księciem w świetnej cukierni ale zdjęciami deserów jescze będę miała okazję zrobić spam ^^

I tak zdrowo niezdrowo~ 
Costa musi być! Coż to byli by za ulubieńcy bez xD

Film:
Uroczy, pełen akcji, niesamowita historia dziwnej miłości. Jeśli ktoś lubi nietypowe romansidła to polecam.
Gra:
 
Podobny obraz
Przegrałyśmy z Weronisią godziny w Call of Duty, Beyond: Two Souls, a z księciem rozpracowaliśmy nową karciankę - Slavika.

Wydarzenie:
Spędziłam czas z moimi kochanymi przyjaciółkami <3 Było naprawdę wesoło!

Z Księciem byliśmy na wakacjach w Miedzyzdrojach. Na razie wrzucam dwa zdjęcia z tego pięknego miejsca. Już tęsknię za plażą i słońcem.


Tak właśnie minęł kolejne dwa miesiące, znowu za szybko. Myślę, że żadnych z byłch wakacji nie będę wspominać tak ciepło jak tych dwóch słonecznych miesięcy. Były piękne... i tyle w temacie :D
Do napisania!

Komentarze

  1. Mi też zbyt szybko te wakacje minęły. Przykro mi z tego powodu, ale zarazem cieszę się, że wykorzystałam je w 100% :) Oglądałam ten film i bardzo mi się podobał, jeszcze mam ochotę na książkę. Robisz świetnych ulubieńców :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wakacje minęły zbyt szybko. Ale widać, że Twoje były udane. Zainteresował mnie ten film, skoro jest to nietypowe romansidło.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że bardziej pasują Ci te niebieskie włosy. Naprawdę ładnie w nich wyglądasz. :D
    Stylizacja jest bardzo ładna. Jestem ciekawa tej sesji. Mam nadzieję, że szybko ją wrzucisz.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się chyba te blond włosach z domieszką różu - idealnie podkreślają twoją delikatną urodę.
    Połączenie ananasa, wina i wanny z pewnością musiało być wesołe XD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym kolorze czułam się najlepiej :D
      Ojj było wesoło xD

      Usuń
  5. Pod koniec tego wpisu mega zdjęcia i wesoła ekipa :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz