★Potrójni ulubieńcy miesiąca - wrzesień, październik & listopad★ REVOLUTIONPRO, Biovax & Rysunki

Nigdy nie spodziewałabym się tego, że mój blog będzie tak... martwy! W sumie niemalże jak ja w tym roku szkolnym. Nie miałam okazji ani siły zajrzeć na niego choćby raz, tak samo na inne blogi, które czytam. Po prostu - zmierzyłam się z hmm - nad ambicjami? Zrezygnowałam z weekendów na rzecz zajęć dodatkowych. Nie dałam rady - poddałam się w zeszłym miesiącu. Potrzebuję chwili oddechu. Moja szkołą i nauczyciele są super ale klasa maturalna (szczególnie na mat-fizie jak się jest totalną porażką z matematyki) jest ciężka. Przez parę sytuacji naraziłam się na zagrożenie z przedmiotu ale polepszająca się teraz sytuacja przywróciła mi spokój ducha. Lubię matmę! Tylko, że jej nie ogarniam. No, nie aż tak na rozszerzenie!
Oprócz zapierdzielu w szkole było też trochę przyjemności. Ostatnie osiemnastki w roczniku, urocze wieczory, spotkanie ze znajomymi z klasy po wakacjach i otwarcie lodowiska. Pierwszy raz chyba robię ulubieńców aż trzech miesięcy! Postaram się nie robić kosmicznie długiego posta - podzielę się tylko tym co było the best :D

Stylizacja:
Ostatnimi czasy zakochałam się we wszystkich odcieniach żółtego koloru. Dwie z wielu "żółtych stylizacji". Ten boski sweterek znalazłam w second handzie,jest cieplutki *_* Natomiast drugi dorwałąm na promocjam w h & m ;D

Ubranie:

Bluza w klimacie horroru "This is my zombie killing shirt" i różki to moje ulubione ulubione elementy miesiąca. No i buty - Asics, kolejne z Disney'owskiej kolekcji <3

Kosmetyk:
Te odżywki uratowały to co jeszcze z moich włosów zostało! Są niesamowite! Nakłądamy na 15 minutek i spłukujemy. Włosy same się rozczesują, są odżywione i wyglądają na zdrowsze. Po czasie też się takie stają. Pomimo, że w wakacje ściełam niemalże do ramion - liczę, że na studniówkę pojdę w przypominających moje naturalne.

Fryzura:
Bardzo brakuje mi kolorowych włosów. Ciemne też mi się podobają ale to nie to samo. Ulubioną fryzurką będą te małe słodkie kiteczki, bo tak. :D
Makijaż:
Moje arcydzieło z okazji Halloween. Galaktyczna księżniczka!
Tutorial:


Dalej w żółtej kolorystyce. Nowa paletka REVOLUTIONPRO ma cudowne kolory. Jak tylko weszła do sprzedaży, pobiegłam do Rossmanna. 
Coś artystycznego:
Takie tam miłosne arty czy coś ;) Kocham moje kredki z Pragi! KOH-I-NOOR Polycolor wersja portretowa.

Napoje & Jedzenie:
Na początku roku szkolnego eksperymentowałam z śniadaniami do szkoły. Jedyne co mi dobrze wychodzi to placuszki ryżowe. Są pyszne, szybkie w wykonaniu i można je podać na wiele sposobów. A mój Książe robi najlepsze kakałko na świecie! <3

Gra:
Znalezione obrazy dla zapytania wiedźmin gra planszowa
Ta gra jest strasznie rozbudowana i wciągająca. Z pozoru trudna i pożera czas ale zrobiła na mnie wielkie wrażenie:o

Wydarzenie:
Na instagramie mogliście napotkać się na moją krótką przygodę z kursem architektury. Już z niej zrezygnowałam ale fajnie było prze trochę porysować w pracowni z innymi. Szczególnie ciekawe było rysowanie pozującej przeróżnie modelki.

Te miesiące były bardzo nerwowe i ciężkie. Trudno byłoby mi poradzić sobie samej z taką ilością stresu, bez wsparcia. Teraz jakoś leci, w szkole stabilnie, a nawet bardzo dobrze, na duchu też jakoś spokojnie. Gdyby nie jedna osoba - nie było by teraz tak lekko i nie usiadłabym do bloga jeszcze długo.
Dziękuję Ci za to, że na mojej buzi pojawił się uśmiech. 

Do napisania!

Komentarze

  1. Ciekawy post :) Fajne te kolorowe włosy, kiedyś miałam różowe, ale płukanką i szybko się zmyły :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tak właśnie odkąd zaczęła się szkołą niestety :( Świetne stylizacje! Bardzo ładnie ci w żółtym. U mnie zawojował kolor czerwony.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, podoba mi się tutaj u Ciebie! chyba zostanę tutaj na dłużej :)
    zapraszam do siebie, mama nadzieję, że Ci się spodoba ;)
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jesteś mega inspiracyjna! :)
    To prawda wsparcie bliskich jest bardzo ważne w kluczowych momentach naszego życia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś smaka na takie pyszności. Ja odkąd zaczęła się szkoła, a to mój pierwszy rok w nowej szkole, też czuję się martwa. I mój blog również przez to trochę umiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązki szkolne przeważają nawet nad pasjami :(

      Usuń
  6. Cudowne podsumowanie miesięcy! <3 ja tam jestem zakochana w Twojej niebieskiej fryzurze, wyglądałaś przeuroczo :) Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :3
      Myślę, że kiedyś wrócę do jakiś kolorów bo to uzależniające, gdyby tylko tak nie niszczyło :(

      Usuń
  7. Piękny masz ten kolorek na włosach ❤️ Dasz rade. Mój brat miał 6 zagrożeń i dał rade się wykaraskać :D leniuch jeden... pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matma jest spoko, jeżeli się ją rozumie, a że ja także jej nie ogarniam to wiem co czujesz, haha ;) Bardzo fajne zdjęcia ;) Naprawdę ciekawy przegląd tych trzech miesięcy. A odżywki do włosów znam i się sprawdzały <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post <3
    Najbardziej zainteresowały mnie odżywki do włosów z Biovax i z chęcią je wypróbuję. Niestety moje włosy po koloryzacji wołają o pomoc ;p

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje właśnie po farbowaniu potrzebowały ;D Odżywki pomogły <3

      Usuń
  10. Ten makijaż jest przepiękny 😍
    W czarnych włosach też bardzo ładnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się robić wszystkiego na raz :) Czasem trzeba trochę odsapnąć. Śliczne stylizacje ale bluza zombie podbija wszytko i te buciki ^^ Uwielbiam kolorowe włosy, chyba sobie strzele jakiś kolorek :) Grą chyba musz esię zainteresować.

    Ogółem fajny masz styl ;) obserwuję i będę zaglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3 Gra mega wciągająca! :D

      Usuń
  12. Mega przyjemnie się czyta tak kolorowych ulubieńców! Zaciekawiłaś mnie tym kursem i grą! ;)
    ściskam, alexa!

    mój space

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba troszkę odsapnąć, zwłaszcza w grudniu :) To ostatni miesiąc w roku, warto zainwestować w odpowiedni do okazji odpoczynek :) Świetni ulubieńcy! Przyznam, że i ja zakochałam się w odcieniach żółci i musztardy, nie wiem dlaczego :D Ten kolor coś w sobie ma. Muszę koniecznie wypróbować te odżywki. Sama po raz pierwszy w życiu zdecydowałam się na rozjaśnienie włosów (tak to farbowałam się tylko na ciemne kolory) więc moje włosy osłabiły się i trochę powypadały. Używam równych odżywek i wcierek :) W ciemnych włosach naprawdę pięknie wyglądasz :) i cudowne jest to ostatnie zdjęcie, zakochani są wspaniali :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! <3
      Moje włosy po rozjaśnianiu to było istne siano - po tych odżywkach rozczesywały się same.

      Usuń
  14. Wow, w tych kolorowych włosach wyglądałaś super :D Dodawały ci mega uroku! Gratuluję wzięcia udziału w kursie architektury, też kiedyś chciałam iść ale niestety sporo kosztuje:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , koszty są najgorsze :( Dziękuję bardzo!, w sumie to tęsknie za tym kolorkiem xD

      Usuń
  15. Mam nadzieję, że teraz trochę odpoczniesz ;). Świetne makijaże, a galaktyczna księżniczka to jest jakiś sztos, nie wiedziałam, że robisz charakteryzacje. Rysujesz też ślicznie :3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super makijaż na Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż! Uwielbiam maski z Biovac, kiedyś często ich używałam!
    Cieszę się, że u Ciebie już lepiej <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż halloweenowy wymiata!!! Wesołych świąt!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat biovax wygladzenie mialam i recenzowalam na blogu ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz