☘Podwójni ulubieńcy miesiąca - marzec & kwiecień☘ Podróże małe i duże!

Hej!
Jak zwykle punktualnie (kiedyś się nauczę pisać o czasie) przybywam do Was z ulubieńcami ostatnich dwóch miesięcy. Były one strasznie zabiegane, aktywne i dość przełomowe. Mimo to było bardzo fajnie! Pogoda w końcu zechciała być łaskawa, a za oknem zrobiło się przepięknie. Sporo zjeździłam, zobaczyłam, zjadłam i ogółem... działo się tyle, że przygotujcie się na prawdziwy spam zdjęciami i tak już okrojonymi do minimum xD Zapraszam do czytania :D


Ubranie:
Kupiłam dwie czerwone sukienki, z których jestem bardzo zadowolona. Tą pierwszą musiałam co prawda przerabiać i z rękawa zrobić mankiety, myślałam, że w xs wejdę. No nie do końca ;D
Fryzura:

W końcu nauczyłam się robić loki na prostownicy! Co prawda trochę przy tym spaliłam włosy, jednakże już umiem je kręcić perfekcyjnie :3

Stylizacja:


Jak zwykle pastelowo <3
Jak myślicie, pasuje mi grzywka?

Stylizacja "Pani Wiosny" na dzień tematyczny w szkole. Może trochę się łapie pod dzieci kwiaty? :D

Film:
Znalezione obrazy dla zapytania linia życia film
Linia Życia opowiada o grupie studentów medycyny, który prowadzą eksperymenty związane ze śmiercią kliniczną i nie spodziewają się idących za tym konsekwencji. 
Znalezione obrazy dla zapytania kształt wody film
Natomiast Kształt Wody to historia woźnej Elisy, która zakochuje się w hmmm dość nietypowym wybranku. Film wzruszający i uroczy!

Filmweb:  http://www.filmweb.pl/user/Luucy_chan

Kosmetyk:


Nowa paletka, z której kolorów jak i pigmentacji jestem bardzo zadowolona. Miałam ją już w innej wersji kolorystycznej lecz na promocjach w Rossmanie nie mogłam sobie odmówić i tej.
Makijaż:


Kojarzycie challenge Karma is a b*tch? Ostatnio bardzo popularny w azji? Robiłam swoją wersję ale filmik gdzieś wcięło :c Macie za to Lucy w nieco mocniejszej odsłonie ;D

Cuś:



Spam zdjęć z randomowych zachodów słońca, końcówki kwietnia w ramach majówki (morze nocą w Białogórze *^*) oraz z wypadu rowerowego do Białej Góry. Ah te ''Góry" na północy kraju xD

Moja klasa stworzyła cudowną dekorację na pożegnanie klas maturalnych. Tyle godzin pracy ale było warto!

O soczewkach więcej znajdziecie tu:
Soczewki

Więcej o pięknej fotoksiążce:
Fotobook

Książka:

W końcu udało mi się coś  przeczytać. Fajna seria, teraz będę kontynuować :)

Muzyka:
Będzie różnie :D

☝ Allie X ☝


☝ NF <3 ☝

☝ Zuza Jabłońska ☝

☝ Margaret ☝

Napój & Jedzenie:

Podczas podróży po Warszawie wstąpiliśmy do CostaCoffe. Co to za podróż bez wizyty tam xD Uwielbiam!

Aplikacja:
Znalezione obrazy dla zapytania jak dojechać aplikacja
Ratuje przed zgubą, gdy podróżuje się po dużych miastach ;D

Wydarzenie:
Znalezione obrazy dla zapytania lalka musical
Znalezione obrazy dla zapytania lalka musicalZnalezione obrazy dla zapytania lalka musical
Wraz z rodziną byliśmy na musicalu do powieści B.Prusa "Lalka". Kocham musicale, to już moja kolejna wizyta w teatrze muzycznym w Gdynii.


Jako prezent urodzinowy dla mojego księcia zakupiłam bilety lotnicze i polecieliśmy spędzić weekend w Warszawie. Pierwszy raz spodobała mi się stolica w skali wizualnej. Na początku roku wydawała mi się jakaś taka szara, jednak muszę przyznać, że wiosną jest naprawdę przepiękna! Może to zależy od strony zwiedzania?

Łazienki potrafią zauroczyć zielenią, kwiatami i piękną architekturą!

Warszawa nocą nabiera nowego uroku. Szczególnie polecam Stare Miasto i spacer po zatłoczonym Bulwarze :O



Widoczki z Pałacu Kultury :3

To już koniec tego rozległego posta. Mam nadzieję, że się spodobał ^^ Z wiosną wszystko nabiera tępa, a dni lecą szybciutko. 
Jak Wam mijają ciepłe dni?
Do napisania!

Komentarze

  1. Obszerni ci ulubieńcy! :) Ta druga czerwona sukienka jest prześliczna. Film Linia życia oglądałam, ale nie do końca bo się go przeraziłam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle się działo, że post takidługi wyszedł xD :3
      Film rzeczywiście ciut straszny momentami.

      Usuń
  2. Interesujący wpis :) Fajnie wyszła ta sukienka.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przeuroczo w obu stylizacjach ;-) ale moją ulubioną jest zdecydowanie z mini i z bluzką z napisem (trochę przypomina mi styl jak ze sklepu ZOiO
    https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-mini/) :D

    I też uwielbiam musicale, ale jeszcze na Lalce w Wawie nie byłam ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na Lalce byłam w Teatrze Muzycznym w Gdyni :3

      Usuń
  4. Świetne te czerwone sukienki. Na ''Linii życia'' byłam w kinie i film był dosyć ciekawy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post z pięknymi zdjęciami ! Oba filmy bardzo polubiłam :) Pozdrawiam!
    swiat-anonimowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka ta czerwona. Sama bym taka zakupila. :) cienie z wibo fajne, jednak ja juz mam tyle paletek ze kolejna w tych odcieniach bedzie zbrodnia...
    Jesli chodzi o soczewki , niestety nie w moim stylu...
    A o muzyke... polecam KATMELOVE - Marceliny i, Roguckiego. Mega urocza piosenka.
    Buziaki 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ^^
      Hahah no ale paletek nigdy za wiele 😅
      Znam tą piosenkę!❤

      Usuń
  7. Wspaniali ulubieńcy! Fanatyczne zdjęcia, naprawdę piękne :) Podobają mi się twoje sukienki, uwielbiam czerwień ale tak mało mam go w szafie :( Muszę to koniecznie zmienić :) Te filmy muszę zobaczyć, już coś o nich słyszałam ale nie miałam okazji obejrzeć na własne oczy a muzyki właśnie słucham :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤
      Filmy w wolnym czasie na prawdę polecam :3

      Usuń
  8. Cudowni ulubieńcy! Bardzo obszerny wpis, co jest dla mnie plusem-wiem, że niektórzy nie lubią tych dłuższych, ale ja je uwielbiam :) Po pierwsze muszę napisać, że naprawdę dobrze było Ci w tej grzywce i na Twoim miejscu pomyślałabym o jej zrobieniu, haha. Chociaż oczywiście bez niej też wyglądasz świetnie, coś za dużo komplementów ze mnie zaczyna wychodzisz, haha. Bardzo podobają mi się również zdjęcia z Warszawy; smutne jest to, że tyle razy w niej byłam, a ani razu nie miałam okazji sobie po prostu pospacerować. Na paletkę z wibo czaję się już od jakiegoś czasu, ale u mnie w Rossmannie w czasie promocji trwa prawdziwa walka, i jeszcze ani razu jej wtedy nie dostałam, niestety. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! 😊❤
      W Warszawie właśnie najwięcej magii zauważyłam spacerując, taki lepszy punkt widzenia udało mi się stworzyć:3

      Usuń
  9. Muszę koniecznie obejrzeć Kształt wody!
    Śliczne loki ci wyszły na tej prostownicy ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam oba filmy, Linia życia to był zdecydowanie hit. Sukienka bardzo fajnie wyszła po przeróbkach!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że te dwa miesiące były bardzo ciekawe i dużo się działo. Bardzo lubię film Linia życia <3.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo <3 Dziękuję ślicznie :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz